Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

ludieke teksten topic
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 24, 25, 26  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    knikeenden Forumindex -> Archief
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
knikeend
Site Admin

BerichtGeplaatst: 7 Dec 2007 11:30:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Jezus tering Verhaaf wat een Verhaal.... Verzin je dit allemaal zelf? Dit is gewoon VI materie man. Ik wil het stukje anders wel voor je doorsturen, want met die rug valt er in je huidige vak geen cent te verdienen dus wordt het tijd dat je achter je klaptoppie kruipt aan een mooi design-desk op de VI redactie. Kun je ook nog eens gratis wedstrijden bezoeken, loop je straks niet alleen met je KNIKEENDEN logootje om je nek maar van de hele eredivisie, want wie wil er nou niet een hangertje van Excelsior?

Verhaaf gaat de media in, misschien is er op een later tijdstip ook nog carriere voor je als anaalisator bij een van de vele wanstaltige voetbalpraatprogramma's. Kun je net als Jantje van Halst met zo'n schermpje de verschillende spelsituaties anaaliseren. Kijk hier gaat 'Nkufo alleen op Timmer af, ja als keeper moet je dan alleen maar hard uitlopen, niet alleen om de goal kleiner te maken, maar de impact van een vliegende tackel is met grote snelheid groter. En ja, als je het daar gemaakt hebt bij die kutprogramma's mag je mee het WK of EK anaaliseren. Kan je daar naast die plofkop van een Mart Smeets met zijn oranje polootje van Basten afzeiken. "Ze hadden die kerel vroegah niet zijn enkels moeten breken maar zijn nek, dan hadden we nu in ieder geval niet zo'n kut ploeg naar het Ek hoeven te sturen. Maar ik moet eerlijk zeggen dat 8-0 tegen Frankrijk niet eens zo heel slecht is, misschien als we Arie Haan als bondscoach hadden was het maar 6-0 geweest, maar we liggen eruit niets aan te doen." Vervolgens pak je die fles wijn die daar altijd op tafel staat en zet je die aan je smoel.

Dan ben je de held van voetbalminnend Nederland en kun je je eigen Talkshow beginnen. Nah, dan ben je binnen!

Geplaatst: 7 Dec 2007 11:30:56    Onderwerp:

Terug naar boven
knikeend
Site Admin

BerichtGeplaatst: 7 Dec 2007 14:07:03    Onderwerp: Reageren met citaat

knikeend
Site Admin

BerichtGeplaatst: 10 Dec 2007 19:34:28    Onderwerp: Reageren met citaat

INGEZONDEN STUKJE VAN APPIE
De Waarheid

Dieren- Ja, dit waren de kampioenen van 2005, veteranen. Toch nog even in beeld en misschien op de site. Het gaat goed met Gazelle Nieuwland. Een enorme groei in de jeugd en eindelijk weer samenwerking tussen het eerste en tweede. Peter Schippers, Rinus Bouwman, Eddie Kerkmeester, Rudy Aalbers, Wilmar van Scharrenburg, Theo Versteegh, Otto Wiesbrock, Jeroen Kerkmeester, Gerrit Bartelink, Jeroen Beune, Wouter Cornelissen, Peter Jan Arends, Ed Wernke, Robert Heuver, Huub van der Heide, Wilko Goldebelt en Appie van Iterson. Een wat onder de lat in het eerste, waar ben je mee bezig trainer Goossens. Gaat het om maatschapelijke opleiding of voetbalkwaliteit. In het eerste lopen en paar echte voetballers rond, Daamen, van Middelkoop, Groeneveld, van Scharrenburg en Ingoronato. De rest weet ik niet of lijkt voetbaltechnisch compleet te zijn geblokkeerd. Was ik zelf goed. Retorisch. Ik ging er voor en scoorde elke wedstrijd, in het eerste, tweede en gelukklig enorm veel bij de veteranen. Dankzij de jongens die achter mij stonden. Ja, ik dronk te veel en was gefrustreerd. Opgenomen in een kliniek voor onderliggende problematiek. Ik kwam niet in het eerste, zij konden niet voetballen en ik was psychisch labiel. Paris Hilton geeft zich bloot, ik ook. Toch mag ik de jongens uit 1999. Wij, ik een beetje, werden kampioen met het eerste. Joram was topscorer, de absolute heerser, en terecht. Broer Daniel, een nog betere speler, kreeg een chronische knieblessure.
Toch nu trainer bij de jeugd van De Graafschap. Daniel, trouw aan zich zelf, en blijft de goede voetballer. Ik blijf trouw aan mijn echte voetbalvrienden, Wim Kees Woltering, Ron Clavel, Bjorn van der Gaag, Erik Hoeksma, John van Veenendaal, *Sonny Haledo (dood), Alex Cuperus en de echte spjjker, Erik Both. Trainer Goossens, verval niet in het oude "Gazelle Nieuwland Ritueel" : "Selecteer op inzet, kwaliteit en lef, en niet wat zich in de maatschappij afspeelt". Voetbal is oorlog; een weerspiegeling van de maatschappij. Dennis Scherpenzeel is de beste keeper die bij ons rondloopt. Op het veld communicatief niet vaardig, toch de beste keeper. Meer dan de moeite waard om op te leiden. Ik lach me dood, morgen De Volkskrant en nu De Waarheid.

Appie.
Vosje
Knikkuiken

BerichtGeplaatst: 12 Dec 2007 17:31:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Zo, die Appie spreekt tenminste uit wat hem dwars zit. Prachtig!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
sjaak
Knikkuiken

BerichtGeplaatst: 13 Dec 2007 13:58:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Dit stukje heb ik niet terug kunnen lezen in het clubblad.. Sinds wanneer wordt er gecensureerd dan in het clubblad?? Ik dacht dat alles wel geplaatst werd!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
knikeend
Site Admin

BerichtGeplaatst: 13 Dec 2007 16:39:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Lijkt me in dit geval anders geen overbodige luxe en het is besproken met de redactie.
sjaak
Knikkuiken

BerichtGeplaatst: 13 Dec 2007 18:01:38    Onderwerp: Reageren met citaat

ik vind het zeker ook een goede actie. Want het wil af en toe nog wel eens gebeuren dat er behoorlijk vreemde verhalen worden geplaatst...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
VERHAAF
Koning Knikeend

BerichtGeplaatst: 13 Dec 2007 18:27:55    Onderwerp: Reageren met citaat

En deze week lezen we in het krantje: Gelukkig een betere samenwerking met het eerste.
Ik weet niet wat voor een betere samenwerking wij met die gasten hebben, maar van mij komt er in ieder geval bar weinig. En van de hunnie komt er ook helemaal niets, staan ze voor ons klaar als we tegen de concurrent in de competietie spelen? NEE dan gaan ze spelers bij ons weghalen voor die dag, omdat de hunnie voetballen voor lijfsbehoud. Wat is er nou belangrijker? Gelukkig heeft moeder natuurlijk ons een handje geholpen en werd het afgelast. Nee die samenwerking (voor zover die er is) ben ik niet gelukkig mee. Samenwerking???? Betekend dat niet dat je samen iets doet? waarom doen wij dan alleen voor de hunnen wat en andersom niets..

Het eerst 4e klas ol? ol? wat een feest.
VERHAAF
Koning Knikeend

BerichtGeplaatst: 13 Dec 2007 18:30:05    Onderwerp: Reageren met citaat

clubblad Gazelle Nieuwland = Goednieuwsshow tenzij het de werving van vrijwilligers bedraagd, daarin mag wel geklaagd worden.
knikeend
Site Admin

BerichtGeplaatst: 14 Dec 2007 09:59:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Sjeeeeeesus wat een agressiviteit en agressie en wat ben je agressief!

Maar idd dit is volgens mij een eenzijdige samenwerking.

Eigenlijk zijn het dus parasieten (zoals muggen) het ene profiteerd van het andere.

Al moet ik wel zeggen dat we morgen Arno krijgen!
mast
?ber Knikeend

BerichtGeplaatst: 14 Dec 2007 17:47:53    Onderwerp: Reageren met citaat

heerlijk stukje van appie.. al het is uiteindelijke doel van tekst niet helemaal duidelijk maar het klopt enigszins wel wat hij zegt..

ook het parasieten gedeelte sluit ik mij volledig bij aan, ik wil niet naar het eerste, dus laat staan af en toe een wedstrijd.

het is toch schande dat goossens een dopper mee vraagt op de manier zoals de laatste wedstrijd, een hoop moeite doen om dopper aanwezig te laten zijn voor de laatste 20 minuten.. hij kan zich omkleden en daarna is er nauwelijks tijd voor een warming up.

het probleem ligt niet in het voetbal bij het eerste maar in de instelling waarmee die gasten het veld op gaan. zoveel gebleseerde zouden normaal gesproken niet voorkomen en de meeste zouden in een gezonde omgeving allang hersteld zijn. dan zijn er nog mensen die ermee stopppen na een kleine oneendigheid, die worden maarzo gepasseerd en geen aandacht meer aan geschonken terwijl dit een speler is die ohzo belangrijk is geweest voor gazelle.

raar verhaal allemaal maar ik denk dat het eerste maar eens goed om de tafel moet gaan zitten en besluiten om niet voor een kampioenschap te gaan, de gezelligheid terug te brengen, het groepsidee noor voren te brengen zodat iedereen voor elkaar wil strijden. dan hebben ze ook niemand nodig uit het tweede elftal, die deze problemen nauwelijks kent. heb je twee hechte groepen die elke hun eigen gang kunnen gaan.
VERHAAF
Koning Knikeend

BerichtGeplaatst: 14 Dec 2007 19:38:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Mast je slaat de spijker op zijn kop.

En ja Sanders een hele kleine rectificatie moet gegeven worden. Maar het blijft toch een feit dat jongens van ons alles aan de kant moeten zetten, om daar bij wijze van spreken op de bank te moeten plaatsnemen. Terwijl die gasten als een keer bij ons zijn natuurlijk wel moeten spelen.
knikeend
Site Admin

BerichtGeplaatst: 14 Dec 2007 20:45:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Idd het mes snijd in dit geval niet aan twee kanten. Ik wil me er ook helemaal niet druk over maken maar kerel kerel kerel, Ik dacht dat Wilmar boos naar Jan toe was gestapt over wie er nu het grootste belang heeft????

Maar ik geef Has groot gelijk, als die gasten in de kroeg staan willen ze nog geen biertje voor elkaar lappen laat staan iemand op zaterdag naar de strot vliegen omdat die net je medespeler doormidden heeft gezaagd (uitzonderingen daargelaten uiteraard) Los zand!

MAAR KAPPEN NOU MET DAT 1e GEZEIK EN LEKKER MET ONS ZELF BEZIG HOUDEN!!!!!!!!!
mast
?ber Knikeend

BerichtGeplaatst: 14 Dec 2007 20:52:00    Onderwerp: Reageren met citaat

ok dan, dinsdag hebbenn we lang gediscussieerd, maar hier is hij dan: de lijst met asterix en obelix namen:

Obelix: zou in ons team toch wolter zijn, vraag mij niet waarom
Asterix: klein en soort van leidertje, ik zeg sanders
Panoramix: de druide ik zeg een soort rutger, die weet ook iedereen op te peppen
heroix: de hoofdman van het dorp, natuurlijk wilmar
assurancetourix: de bard, eigenlijk iedereen in de derde helft, iedereen zingt en de rest vind het vaak irritant
julius caesar: het eerste, die kunnen het ook niet verkroppen dat wij beter zijn
kostunix: de visboer, houd ervan om discussies te starten, verhaaf, ook lomp maar grappig geouwehoer
hoefnix: altijd discussies met kostunix, bram die altijd meelult met verhaaf
nestorix: de hitsigste en oudste van het dorp die altijd wat te zeuren heeft, frank
de toverdrank is natuurlijk het bier
knikeend
Site Admin

BerichtGeplaatst: 15 Dec 2007 20:40:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Ghe geh eghe Hoefnix dat kan natuurlijk ook iedereen zijn die verzaakt om in de kantine een biertje te kopen. Ik hoor Rutger dat trouwens wel vaak zeggen ik Hoefnix, ben met de auto.

Trouwens raar want ik zeg toch ook niet : Ik asterix, wil een biertje. Ik zeg gewoon ja lekker!

PS Muchas respectas voor de post!

Geplaatst: 15 Dec 2007 20:40:32    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    knikeenden Forumindex -> Archief Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 24, 25, 26  Volgende
Pagina 9 van 26

Ga naar: