Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

Seizoen 2007-2008
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 33, 34, 35  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    knikeenden Forumindex -> Archief
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Nr. 17
Eendje uit duizenden

BerichtGeplaatst: 11 Aug 2007 21:48:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik geniet ook wel...

Geplaatst: 11 Aug 2007 21:48:18    Onderwerp:

Terug naar boven
Nr. 17
Eendje uit duizenden

BerichtGeplaatst: 15 Aug 2007 09:05:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Ol?, ol?, ol?... Dat Amstelcupticket is al bijna binnen Smile ... Nog maar 3.485 wedstrijden winnen in de beker Rolling Eyes Die eerste punten hebben we in de pocket! Zwaar verdiend whahahaha...

Zaterdag met de Eendjes Smile
knikeend
Site Admin

BerichtGeplaatst: 15 Aug 2007 10:19:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Kerel ga daar maar nog niet van uit dat je zaterdag met de eendjes moet... Trouwens ik hoor geruchten over je in de wandelgangen mr. Mossee... Kan je die bevestigen???

ps. verontschuldigingen voor mijn tijdelijke transfer, zal er snel weer bij zijn mijn lieve gevleugelde vrinden!!!!
Nr. 17
Eendje uit duizenden

BerichtGeplaatst: 15 Aug 2007 12:36:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Geruchten? Zijn dat van die dingen die achter je rug om besproken worden? Publiceer ze hier maar en ik zal erop reageren. Maar... ik denk dat ik in alle toonaarden zal ontkennen... (toonaarden... is dat een woord?... vond het wel mooi klinken...)

P.S. Ook mijn verontschuldigingen voor mijn tijdelijke transfer. Ook ik zal mij spoedig aansluiten bij de rest van het geverderde volk...
knikeend
Site Admin

BerichtGeplaatst: 15 Aug 2007 15:54:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Nee dit gerucht kan ik HIER niet kenbaar maken Mr. Mossee... je weet, ik hou van zieken, maar als dit gerucht uitkomt kan je het ernstig beschadigen (je reputatie dan he)
Nr. 17
Eendje uit duizenden

BerichtGeplaatst: 15 Aug 2007 16:36:57    Onderwerp: Reageren met citaat

LAFFE HERDER!! Kom maar op met je grote bek dan! Ik heb nix te verbergen, heb geen geheimen, geen dingen gedaan die het daglicht niet kunnen verdragen! Je houdt van zieken, ik ziek wel terug... Kom maar op...

Heb ik een reputatie (hoog te houden) dan???

Komt u maar...
Pekingeend
Knikkertje

BerichtGeplaatst: 16 Aug 2007 11:44:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Je maakt me nu wel erg nieuwsgierig Sanders...
Heeft het iets met een 'zeepje' te maken?

By the wee, by de weg, ik zou het gaaf vinden als jullie in 1 komen, maar aan de rechterkant... ga ik jullie wel missen hoor.... dat leuke gedartel in het veld
Profiel bekijken Stuur privébericht
knikeend
Site Admin

BerichtGeplaatst: 16 Aug 2007 12:32:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Kerel bedaar jij eens even sneller dan het geluid... ik loop je hier op het EENDEN FORUM VAN GAZELLE NIEUWLAND 2 in bescherming te nemen tegen bepaalde uitspraken van je. Confused

Maar daar komt ie dan:

Komt een Andre Mosch bij Jantje G. :,, Ik zou het een eer vinden om komend seizoen onder uw leiding in 1 te spelen Jan. Ik kan, ondanks dat ik een aardige bagage heb, veel van u leren. Ik laat mijn voeten wel spreken op de trainingen, ik ga er in ieder geval voor. Kies voor mij en ik zal u niet teleurstellen!!" *

(* : een en ander is wellicht uit zijn verband gerukt maar dat komt het verhaal ten goede. In grote lijnen kwam het hier wel op neer)
mast
?ber Knikeend

BerichtGeplaatst: 16 Aug 2007 13:17:38    Onderwerp: Reageren met citaat

ik heb via viaversa en weer terug juist vernomen dat zowel de heer sanders als de heer mosch een plekje in het 1e wel zien zitten. en als ik de afgelopen wedstrijden zie zou zo'n plekje snel opgevuld zijn.

ikzelf zou het persoonlijk erg jammer vinden om mijn twee voorbeelden beiden zien te vertrekken uit het geliefde gevederde elftal.. maar mocht het toch gebeuren wens ik jullie beide het beste, en ik hoop dat je hart tijdens de derde helft wel de juiste weg weet te vinden!
Nr. 17
Eendje uit duizenden

BerichtGeplaatst: 16 Aug 2007 14:19:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Wellicht uit zijn verband gerukt Question Question Question Naja... behoorlijk dan...

Maar... ik bevestig dat ik heb aangegeven dat - als dat nodig zou zijn - mogelijk wel beschikbaar ben voor 1 (dat kon de afgelopen 3 jaren niet vanwege mijn schouderhistorie...)... Daar is niets mis mee denk ik. Zoals ook de heer Sanders weet is iedereen in principe oproepbaar. Ook jou heb ik tot nu toe niet horen weigeren Rolling Eyes

De kans dat ik een plaats in 1 in zal innemen is voor alle duidelijkheid trouwens behoorlijk klein. De posities waar ik in te zetten ben (rechtshalf en laatste man) zijn in 1 zesdubbel en driedubbel bezet met betere voetballers. Vrienden maakt u daarom geen zorgen...

De kans dat Sannie vertrekt is vele malen groter. Door het vertrek van Menno van M. is de rechtsbackpositie vrijgekomen, en Jan G. zoekt naarstig naar een dergelijke voetballer. En Sanders heeft (naast Bas) zo ongeveer als enige de kwaliteiten om deze positie in te vullen... Exclamation

De geruchtenstroom cq het roddelcircuit is dus weer lekker op gang. Maar San ik zou me als ik jou was toch wat gedeister houden...
mast
?ber Knikeend

BerichtGeplaatst: 16 Aug 2007 14:26:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Ook jou heb ik tot nu toe niet horen weigeren Rolling Eyes

ik neem aan dat dit niet op mij slaat? ik heb toegezegd om mee te spelen als de nood hoog ligt, maar ik heb een duidelijke voorkeur naar het tweede en dat heb ik dan ook medegedeeld. ook omdat ik maar 1 maal per week train is het voor mij niet haalbaar..

maar ik denk dat dit wel een leuk seizoen gaat worden, aangezien de eenden en het eerste toch wel wat meer met elkaar een biertje zullen pakken. goed voor de sfeer. misschien ga ik zelfs wel een keer toeschouweren bij het eerste (mits sanders en of mosch mee ballen)
Pekingeend
Knikkertje

BerichtGeplaatst: 16 Aug 2007 14:30:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Oftewel... de conclusie

onze gevederde oppereendjes blijven gewoon lekker in het tweede....
dat is toch ook het beste... op het vertrouwde nest!
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nr. 17
Eendje uit duizenden

BerichtGeplaatst: 16 Aug 2007 14:30:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik kom ook kijken als Sanders speelt, of jij...

Het sloeg idd niet echt op jou. Hoewel jij meer dat overvloedige kwaliteiten hebt, is 1 x trainen denk ik idd niet genoeg. Als ik trainer was had ik je trouwens ook zonder trainen opgesteld. Wat een talent...
knikeend
Site Admin

BerichtGeplaatst: 17 Aug 2007 08:51:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Mosch schreef:
De posities waar ik in te zetten ben (rechtshalf en laatste man) zijn in 1 zesdubbel en driedubbel bezet met betere voetballers. Vrienden maakt u daarom geen zorgen...

De kans dat Sannie vertrekt is vele malen groter. Door het vertrek van Menno van M. is de rechtsbackpositie vrijgekomen, en Jan G. zoekt naarstig naar een dergelijke voetballer. En Sanders heeft (naast Bas) zo ongeveer als enige de kwaliteiten om deze positie in te vullen... Exclamation

Dus zoals ik het nu lees ... haal jij het net niet omdat er 6 betere voetballers in zitten en zou ik het wel halen omdat er toch geen hond rechtsback wil ballen... Na Bas natuurlijk maar die kan niet trainen... ik vind dit ERG kort door de spreekwoordelijke bocht MOSCH.

Ik bouw al 20 jaar aan mijn carriere... beetje bij beetje krijg ik die ervaring, de souplesse, de rust, de uitstraling... en nu wordt ik afgedaan als 1 of andere Hilco Bak of Hicham Alioui (speelden bij ons in de A in de spitsen omdat we maar 9 redelijke spelers hadden, en er nog 2 plaatsen opgevuld moesten worden. De kans dat deze 2 spitsen scoorde was kleiner dan de kans dat het bier goedkoper wordt bij Nieuwland)

Maarrrrr overige eendjes ik zal jullie niet verlaten en zal jullie trouw blijven. Het tweede voelt voor mij als knikeend, als een warm nest... en soms, ja heel soms wil een eendenkuikentje even een uitstapje maken buiten het nest, maar niet te ver en niet te lang want dan komt Moeder Knikeend hem weer halen.

Dussss... Confused Very Happy

Laatst aangepast door knikeend op 17 Aug 2007 09:01:40; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken MSN Messenger
Nr. 17
Eendje uit duizenden

BerichtGeplaatst: 17 Aug 2007 08:54:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Bevestig je hiermee mijn statement Wink

Geplaatst: 17 Aug 2007 08:54:28    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    knikeenden Forumindex -> Archief Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 33, 34, 35  Volgende
Pagina 3 van 35

Ga naar: