| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Marij
|
Geplaatst: 11 Sep 2008 23:06:20 Onderwerp: |
|
|
Enne, zijn jullie er allemaal klaar voor, honden gezommen, spullen ingeladen????? Hier is de auto stampvol, want ja mijn HET moest ook mee, ik heb trouwens een hele berg HETJES.
Mijn bed zal ook nog ontruimd moeten worden, want ook dat ligt helemaal vol, anders kan ik het weekend niet slapen en dan zit er nog niet eens alles in.
Iedereen een goeie reis, zie jullie allemaal morgen of zaterdag........., slaap lekker  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 11 Sep 2008 23:06:20 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Irene

|
Geplaatst: 12 Sep 2008 12:57:39 Onderwerp: |
|
|
Weinig "hetjes", maar die verassingsopdracht......
Ongelogen waar, we hebben tot vannacht ver na twee uur, gezocht, verzameld en gevonden . Nu maar hopen dat we op het goede spoor zitten
Morgen hond en manlief in de auto, en dan komt alles goed. Spullen vergeten?: Leuke winkels genoeg in de buurt, als jullie me kwijt zijn, zit ik in Goes, Antwerpen of Middelburg  _________________ Nini, ons zonnetje in huis ! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
rebeccamy

Geregistreerd op: 29 Aug 2008 Berichten: 76 Woonplaats: noordwijkerhout:)
|
Geplaatst: 12 Sep 2008 14:44:19 Onderwerp: |
|
|
moet amy nog laten zwemmen.. in dit heerlijke weer wat een regen.. ik denk dat het met mijn haar straks ook wel goed zit met de krulletjes door de regen  _________________ dit berichtje was van rebecca&amy
www.juniorhandling.moonfruit.com |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Irene

|
Geplaatst: 12 Sep 2008 23:51:27 Onderwerp: |
|
|
De eerste gasten zijn gearriveerd, nu hun berichten nog op deze plek.....
Mensen, ik ga pitten, we komen jullie morgen gezelschap houden  _________________ Nini, ons zonnetje in huis ! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|