| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Corry en Nino

|
Geplaatst: 15 Sep 2008 01:57:42 Onderwerp: Mijn verhaal voor het slapen gaan.!!! |
|
|
Ik wil alle baasjes/bazinnetjes van harte feliciteren met de behaalde resultataten, mooie kwalificaties, van hun mooiste, liefste knuffeltruffel lagotto.
Marij wil ik extra feliciteren met haar nieuwe Nederlands Kampioen Nonja, een toppertje dat wijffie, altijd vrolijk met haar staartje kwispelend in de ring, voor Nonja is het altijd een feestje.
En natuurlijk Totti, de Clubwinnaar die het op het Italiaanse voetbalveld ook niet slecht zal doen. Katrien en Saskia, ook van harte gefeliciteerd met jullie kerel. En ik weet het..............al zn CAC's binnen en nu wachten totdat hij 27 maanden is.
Nino was ook 19 maanden jong met al zn CAC's en dan duurt het laaaaaaaaaaaaaaaang.................maar komt goed, zeker weten.!!!
Neem ik even van de gelegenheid gebruik hier om mezelf te feliciteren met de 1e plaats in de Kampioensklasse van Nino en een reserv. CAC.
Maar de mooiste prijs die ik kreeg die dag van de keurmeester was, dat Nino zo'n lieve rustige hond is.
Er staat geen hartje bij de emoticons anders had ik hem er tig X bij gezet
En dan de Fokkerijklasse en Nakomelingenklasse.
Marij en Jet, van harte gefeliciteerd, ik was er trots op om tussen diepapa's en diemama's en die bambino's te staan.
Hoe krijgen die ouders en vooral de fokkers het voor elkaar zulk mooi spul te maken
Stond Nino ook nog eens een keer naast die mooie Nini.....jeeee, wat een schoonheid is dat geworden.
Dat heb je met sommige meisjes h?, dat worden zwanen.!!!
Het verhaal wordt lang hier, ik weet het, maar in het gastenboek van de Lagottoclub Nederland lukt dat niet dus.......om een lang verhaal kort te maken....:
Ook de organisatie wil ik van harte bedanken voor het fantastische weekend.
Alles was zo professioneel georganiseerd en zag er zo prachtig,feestelijk en sfeervol uit.
Vooral toen het zonnetje kwam schitterde de kleuren je tegemoet.
Het vele werk wat daar verricht is en....ik weet dat het heeeeeeeeeeel veel werk is geweest, alle moeite, pijn en slaap tekort wat deze mensen er voor over hebben gehad om dit weekend tot een succes te maken.
Een clubweekend waarmee je voor de dag kan komen, waar jullie trots op kunnen zijn, mooie prijzen die met zorg uitgekozen en gemaakt zijn, sommige zelfs made in Amerika, niet eventjes geimporteerd maar met zorg speciaal laten maken. TOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dan wil ik ook even een knuffffffffffff aan Saskia geven, voor dit weekendje is ze even mijn steun en toeverlaat geweest en heeft me verwend met bakjes koffie en een beetje zorg.
Je bent een schat.!!!
Als laatst wil ik nog even de keurmeester bedanken dat ik hem mag bellen mocht ik ooit eens vallen in de ring op een show.
Dan komt hij me nl oprapen heeft hij beloofd
Zo, nu ga ik naar bed, het verhaal is uit. Welterusten allemaal.! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 15 Sep 2008 01:57:42 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Irene

|
Geplaatst: 15 Sep 2008 12:06:43 Onderwerp: |
|
|
Nou Corry, je hebt zo'n mooi verhaal neergepend, ik ben het helemaal met je eens!
Lieve mensen, allemaal van harte gefeliciteerd met alle behaalde successen! Gelukkig namen we allemaal weer onze eigen allerliefste mee naar huis, al zag ik sommige wel verlekkerd kijken "die wil ik er nog wel bij"
Corry, jouw opsomming was vast volledig, dus ik sluit me erbij aan.
De zondag was zo de moeite waard, er hingen zelfs geregeld vliegtuigjes boven het veld. Toeval, nieuwsgierig??, wie het weet mag het zeggen.
Na afloop zat Nini al tijdig bij de auto "vergeet mij niet in te pakken!"
Toen we dan na een fijn weekend vertrokken (Perry heeft wel tig keer tijdens de show gemeld "zit ik hier zomaar niets te doen in het zonnetje"
) , viel ze als een blok in slaap en ook vandaag ligt ze vooral op haar rug met de pootjes in de lucht. Er komen nog steeds heel veel Scheldezandkorrels uit haar vacht.....
Complimenten voor de keurmeester. Hij benaderde onze krullenbollen zo kalm en met kennis van het ras, dat ook onze Nini zich liet betasten. Zijn conclusie kende ik al langer, maar leverde haar nu wel een offici?le mooie Uitmuntend op, we zijn trots! (thuis haalt ze dagelijke een U )
Eenmaal thuis na een flinke rit en al bijna met twee oren in het kussen dacht ik nog aan de grote kracht achter dit weekend. Die lieve mensen die z?veel werk hebben verzet, en nog steeds aan het sjouwen waren toen we beetje bij beetje allemaal al afscheid namen. Jullie hebben na je thuisreis nog alle auto's vol spullen die ook nog weggeruimd moeten worden. Dank jullie wel voor jullie inzet, zonder jullie was het nooit z? fijn geweest. En succes met de laatste werkzaamheden, hopelijk werken jullie met een tevreden terugblik de laatste resten weg van dit mooie weekend!!  _________________ Nini, ons zonnetje in huis ! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Saskia Site Admin

|
Geplaatst: 15 Sep 2008 17:12:49 Onderwerp: |
|
|
Lieve allemaal,
Ook van deze zijde dank, dank, dank voor een supertof weekend!
Ik heb genoten van de gezelligheid en weer leuke nieuwe contacten opgedaan. Mooie Lagotti gezien en natuurlijk een geweldige verjaardag gehad. Dat Totti clubwinnaar werd, was een bekroning op drie fantastische dagen. Wij genieten nog altijd na van het clubweekend 2008 en kijken er nu al naar uit iedereen weer te zien!
De foto's komen uiteraard z.s.m! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Corry en Nino

|
Geplaatst: 15 Sep 2008 23:43:12 Onderwerp: |
|
|
Ik ben echt heel nieuwsgierig naar alle foto's Saskia, mijn fototoestel is helaas alleen maar in zn tas gebleven
Dat wordt dus voor jou volgend jaar met die fantastische Nikon alles op de gevoelige plaat leggen
Irene, wil je die mooie Nini nog een knuffel geven van Nino.
Hij heeft het telkens over haar.
Kootje had hij al in zn broekzak maar ik geloof hij er nog een schatje bij wil.  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Irene

|
Geplaatst: 16 Sep 2008 15:25:44 Onderwerp: |
|
|
| Corry en Nino schreef: |
Kootje had hij al in zn broekzak maar ik geloof hij er nog een schatje bij wil.  |
FF niet.....mevrouw is in de vijver gedoken zonet en stinkt een uur tegen de wind in. Wellicht in droge toestand weer
Jammer he dat neef en nicht niet past Maar samen knuffelen mag gelukkig wel  _________________ Nini, ons zonnetje in huis ! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Corry en Nino

|
Geplaatst: 16 Sep 2008 21:37:40 Onderwerp: |
|
|
| Irene schreef: | | Corry en Nino schreef: |
FF niet.....mevrouw is in de vijver gedoken zonet en stinkt een uur tegen de wind in. Wellicht in droge toestand weer
Jammer he dat neef en nicht niet past Maar samen knuffelen mag gelukkig wel  |
Wat wij vinden stinken vind Nino misschien wel heeeeeel erg lekker
Zeker jammer ja, tis niet anders dus knuffelen maar...  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|