| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Irene

|
Geplaatst: 20 Sep 2008 12:02:47 Onderwerp: juniorhandling |
|
|
Heb je hier speciale cursussen voor? (behalve bij Katrien tijdens het clubweekend )
Het was tijdens het weekend erg leuk om te zien hoe een nog jong meisje lekker op haar rubberlaarzen vol plezier bezig was met een hondje met een zeer stabiel karakter (sorry, alleen voor insiders). En plezier is volgens mij ook het eerste doel"lol hebben in wat je doet, dan komt de rest vanzelf."
Daarnaast zag je Rebecca met Amy, die duidelijk al ervaren is. Amy was steeds in zicht voor de keurmeester, Rebecca steeds achter haar hond. Leuk om te zien!
Maarruhhh, leer je dit gewoon op ringtraining????? _________________ Nini, ons zonnetje in huis ! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 20 Sep 2008 12:02:47 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Rozebottels

|
Geplaatst: 20 Sep 2008 18:38:00 Onderwerp: |
|
|
| Irene, er zijn boeken te koop met uitleg. In Belgi? heb je zelfs speciale trainingen. In Engeland kun je ook trainingen en seminars volgen. Daar zijn ook regelmatig handling wedstrijden waar ook volwassenen aan deelnemen. etc etc.... allemaal erg leuk! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Marij
|
Geplaatst: 20 Sep 2008 18:46:49 Onderwerp: |
|
|
Wij geven tijdens de ringtraining ook aan de juniors uitleg en oefenen met hen specifiek voor de juniorhandling, omdat er zo weinig mogelijkheden voor hen zijn. Van een van de juniors hoorde ik dat ze ook af en toe met elkaar oefenen onder begeleiding van een deskundige.
Ik vond het zelf verbazingwekkend hoe goed Tessa (het meisje met de rubberlaarzen ) alle oefeningen snel onder de knie kreeg. Tessa had zelfs nog nooit een show bezocht, dus wist absoluut niet wat de bedoeling was, maar ze pikte erg snel op wat haar voorgedaan werd. Hartstikke goed en wie weet wat de toekomst nog gaat brengen.  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Irene

|
Geplaatst: 21 Sep 2008 11:04:50 Onderwerp: |
|
|
Ik was de naam kwijt, idd het was Tessa die met zoveel plezier meedeed. En dat was duidelijk te zien!
Ook vond ik het nu zo leuk dat de honden en hun begeleiders voorrang kregen. Op een show zie je vaak de handlers op hun paasbest en tijdens deze juniorhandling stond de omgang kind-hond zo mooi centraal. Genoten dus! _________________ Nini, ons zonnetje in huis ! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|