| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Saskia Site Admin

|
Geplaatst: 16 Okt 2008 18:11:29 Onderwerp: koffiekan zoekt rechtmatige eigenaar |
|
|
Na het geweldige clubweekend van medio september zijn wij een koffiekan rijker... en iemand dus armer.
Wij horen graag wie zijn koffiekan terug wil hebben, dan brengen wij dat de eerstvolgende mogelijkheid mee. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 16 Okt 2008 18:11:29 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
vanderkuijl

|
Geplaatst: 18 Okt 2008 19:42:00 Onderwerp: Re: koffiekan zoekt rechtmatige eigenaar |
|
|
| Saskia schreef: | Na het geweldige clubweekend van medio september zijn wij een koffiekan rijker... en iemand dus armer.
Wij horen graag wie zijn koffiekan terug wil hebben, dan brengen wij dat de eerstvolgende mogelijkheid mee. |
Hier spreekt de eigenaar van de koffie kan, ik mis hem erg ((
Hij is al minstens 20 jaar in mijn bezit en doet het nog geweldig.
Groetjes Edith _________________ Totaal hondengek (uiteraard de Lagotto) en Paardengek (Arabisch volbloed) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Saskia Site Admin

|
Geplaatst: 19 Okt 2008 19:18:29 Onderwerp: |
|
|
geachte eigenaar,
uw koffiekan is momenteel in goede handen. hij/ zij geniet van een sabbatical half year... zal dan ook in uitgeruste staat bij u terugbezorgd worden. graag vernemen wij wanneer er met enigerlei lagotti uitgewaaid gaat worden op het strand, zodat de koffiekan herenigd kan worden met rechtmatige eigenaar.
hartelijke groet,
de koffiekan-oppas  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Rozebottels

|
Geplaatst: 20 Okt 2008 16:51:30 Onderwerp: |
|
|
Mooi omschreven allemaal. Maar eigenlijk staat dat kreng enorm in de weg! Ik val er bijna iedere ochtend over, tijd om te gaan dus!
Wanneer gaan we dansen aan zee? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
vanderkuijl

|
Geplaatst: 22 Okt 2008 17:47:26 Onderwerp: |
|
|
| Rozebottels schreef: | Mooi omschreven allemaal. Maar eigenlijk staat dat kreng enorm in de weg! Ik val er bijna iedere ochtend over, tijd om te gaan dus!
Wanneer gaan we dansen aan zee? |
Zondag???? _________________ Totaal hondengek (uiteraard de Lagotto) en Paardengek (Arabisch volbloed) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Rozebottels

|
Geplaatst: 26 Okt 2008 13:18:45 Onderwerp: |
|
|
Dat is vandaag he! Te laat dus..... Miss ergens eind november? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
vanderkuijl

|
Geplaatst: 27 Okt 2008 15:40:18 Onderwerp: |
|
|
| Rozebottels schreef: | Dat is vandaag he! Te laat dus..... Miss ergens eind november? |
JA TE LAAT!!!!!!
Eind november is de winner!!!!
we zitten zo snel vol met deze hobby!!! _________________ Totaal hondengek (uiteraard de Lagotto) en Paardengek (Arabisch volbloed) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|