| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Irene

|
Geplaatst: 21 Okt 2008 17:19:45 Onderwerp: loops |
|
|
Past wel onder dit kopje he? Alleen proberen we juist geen pups te krijgen
Net thuis uit het bos. Twee Newfoundlanders huppelen ons daar tegemoet totdat ik roep dat Nini loops is.
Zelden twee baasjes zo hard achter hun honden aan zien spurten Nini deed heeeel boos en gelukkig hingen de twee zo weer in hun lijn.
Goed gedaan van Nini, zwart hoort niet in de rasstandaard
Gisteren een halve ronde park een pupreutje onder haar buik mee zien wandelen en poetsen En zijn baasje maar roepen. Ik liep heel gemeen de andere kant in, want dit reutje is al vaker tegen mijn dan toevallig nette kleren opgesprongen.
Ze snapte niet waarom Sem niet luisterde....ik ook niet  _________________ Nini, ons zonnetje in huis ! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 21 Okt 2008 17:19:45 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Corry en Nino

|
Geplaatst: 28 Okt 2008 23:56:37 Onderwerp: Re: loops |
|
|
| Irene schreef: | Past wel onder dit kopje he? Alleen proberen we juist geen pups te krijgen
Net thuis uit het bos. Twee Newfoundlanders huppelen ons daar tegemoet totdat ik roep dat Nini loops is.
Zelden twee baasjes zo hard achter hun honden aan zien spurten Nini deed heeeel boos en gelukkig hingen de twee zo weer in hun lijn.
Goed gedaan van Nini, zwart hoort niet in de rasstandaard
Gisteren een halve ronde park een pupreutje onder haar buik mee zien wandelen en poetsen En zijn baasje maar roepen. Ik liep heel gemeen de andere kant in, want dit reutje is al vaker tegen mijn dan toevallig nette kleren opgesprongen.
Ze snapte niet waarom Sem niet luisterde....ik ook niet  |
Ik ben dan blij dat ik je niet tegen ben gekomen want ik zou niet weten wie dan op dat moment interessanter zou zijn geweest
Nino voor Nini of andersom  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Irene

|
Geplaatst: 29 Okt 2008 16:31:02 Onderwerp: |
|
|
Zonder twijfel: Nino voor Nini. Nini is keurig opgevoed. Pootjes bij elkaar houden  _________________ Nini, ons zonnetje in huis ! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Corry en Nino

|
Geplaatst: 29 Okt 2008 21:50:05 Onderwerp: |
|
|
| Irene schreef: | Zonder twijfel: Nino voor Nini. Nini is keurig opgevoed. Pootjes bij elkaar houden  |
Dan zal ik Nino toch zachtjes in zn oor moeten fluisteren dat het verboden terrein is  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|