| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
angelique
|
Geplaatst: 6 Nov 2008 14:21:05 Onderwerp: Angelique |
|
|
Ik ben Angelique en over 2 weekjes komt onze pubbel (Gino).
we zijn dus in blijde verwachting hihihi 
Laatst aangepast door angelique op 6 Nov 2008 16:29:29; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 6 Nov 2008 14:21:05 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Agnes & Pippo

Geregistreerd op: 27 Aug 2008 Berichten: 94 Woonplaats: Wapse (Drenthe)
|
Geplaatst: 6 Nov 2008 16:00:13 Onderwerp: |
|
|
Hoi Angelique,
Welkom op het forum.
Spannend hoor, zo'n klein hummeltje.
De tijd kan niet snel genoeg gaan als je wacht
Succes. _________________ Groetjes van Agnes & Pippo (de ondeugendste Lagotto uit Hunnebeddenland) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
angelique
|
Geplaatst: 6 Nov 2008 16:31:03 Onderwerp: |
|
|
dankjewel ik was net iets aan het veranderen.
ja h? hij is er bijna, we zijn druk bezig met de voorbereidingen. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Irene

|
Geplaatst: 7 Nov 2008 18:02:34 Onderwerp: |
|
|
Welkom Angelique!
Leuk dat je de weg naar dit gezellige forum alvast hebt gevonden. Ik ben een tikje jaloers op je, een pupje "op komst". Geniet nog even van je rust en straks nog meer van alle gezelligheid als Gino er is  _________________ Nini, ons zonnetje in huis ! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
rebeccamy

Geregistreerd op: 29 Aug 2008 Berichten: 76 Woonplaats: noordwijkerhout:)
|
Geplaatst: 8 Nov 2008 18:56:13 Onderwerp: |
|
|
welkom!
Wat lief zo'n bruintje met sokjes (op je foto)
Veel plezier met je pup! _________________ dit berichtje was van rebecca&amy
www.juniorhandling.moonfruit.com |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Agnes & Pippo

|
Geplaatst: 8 Nov 2008 18:58:21 Onderwerp: |
|
|
Wat een schatje!!! Ik wordt er elke keer weer week van als ik zo'n kleintje zie. _________________ Groetjes van Agnes & Pippo (de ondeugendste Lagotto uit Hunnebeddenland) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
angelique
|
Geplaatst: 9 Nov 2008 12:49:42 Onderwerp: |
|
|
lief h? zo klein...nog 11 daagjes!!!  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
carine

Geregistreerd op: 06 Sep 2008 Berichten: 34 Woonplaats: Antwerpen/Belgi?
|
Geplaatst: 9 Nov 2008 13:25:21 Onderwerp: |
|
|
Hehe welkom Angelique...
Je bent dan toch overstag gegaan voor de naam Gino
Nu maar daagjes tellen h?...en voor je het weet heb je de eerste slapeloze nacht achter de rug omdat puppemans zijn familie mist  _________________ Carine
Pootjes en lebber van Giorgio |
|
| Terug naar boven |
|
 |
angelique
|
Geplaatst: 9 Nov 2008 16:40:21 Onderwerp: |
|
|
pffffffff niet zeggen carine
ga nog even achter een doos aan voor naast m'n bed....iemand tips waar ik hem beter in kan doen? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Irene

|
Geplaatst: 9 Nov 2008 21:55:21 Onderwerp: |
|
|
Een bananendoos heeft wel een mooi formaat. Flinke laag kranten op de bodem. Ene helft een denkentje, bijv een kinderwagendekbedje dubbelvouwen of halveren, andere helft voor evt. ongelukjes.
Bij ons naast het bed is dan maar 1 kant vrij. Muur, nachtkastje en bed vormden samen al drie klimvrije wanden voor toendertijd ons pupje. En ik kon met 1 hand even aaien. Doe ik nog steeds  _________________ Nini, ons zonnetje in huis ! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Agnes & Pippo

|
Geplaatst: 10 Nov 2008 13:52:41 Onderwerp: |
|
|
Als je van plan bent een bench te gebruiken, kun je die natuurlijk gebruiken. Je kunt dan natuurlijk het deurtje open laten.
Wij vinden het fijn dat we Pippo aan een bench hebben laten wennen: handig als je even van huis moet en als je op vakantie gaat heeft ie altijd z'n eigen plekje (z'n bench). _________________ Groetjes van Agnes & Pippo (de ondeugendste Lagotto uit Hunnebeddenland) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
vanderkuijl

|
Geplaatst: 10 Nov 2008 19:41:43 Onderwerp: |
|
|
| Agnes & Pippo schreef: | Als je van plan bent een bench te gebruiken, kun je die natuurlijk gebruiken. Je kunt dan natuurlijk het deurtje open laten.
Wij vinden het fijn dat we Pippo aan een bench hebben laten wennen: handig als je even van huis moet en als je op vakantie gaat heeft ie altijd z'n eigen plekje (z'n bench). |
Gewoon een bench!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gelijk wennen! maar als je een goede fokker hebt, moet die jou adviezen geven over al dit soort dingen!
Af te raden om een banananen doos te nemen, die worden met gif behandeld !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Een bench is altijd handig en veilig! ook in de auto!!!
dek de boven kant af dan is het net en 'hol'en geef hem ook hier in zijn eten dan wordt het leuk in de bench!
Succes Gr EEEEEEEEEEEEEEEEE _________________ Totaal hondengek (uiteraard de Lagotto) en Paardengek (Arabisch volbloed) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Agnes & Pippo

|
Geplaatst: 10 Nov 2008 20:34:31 Onderwerp: |
|
|
Inderdaad: ook handig in de auto!
Daar Pippo wat uit de kluiten gewassen is (royaal formaat) hebben we een grotere bench gekocht. De oude heb ik achterin mijn auto gezet. Voorheen ging hij nooit liggen in de auto, maar sinds z'n bench achterin staat wel.
Overigens heb ik van m'n Peugeot 206 de achterbank neergeklapt en heb daar een stuk tapijt opgelegd (ook wat tegen de zijkanten aan). De bench staat dus op het tapijt. Als ik nu eens met meer mensen wegmoet, haal ik het tapijt uit de auto en is mijn auto nog schoon en netjes. _________________ Groetjes van Agnes & Pippo (de ondeugendste Lagotto uit Hunnebeddenland) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
angelique
|
Geplaatst: 10 Nov 2008 21:57:49 Onderwerp: |
|
|
heb net bij het kruitvat een hoge doos gehaald want voor een bench is er op de slaapkamer geen plek en het is ook maar voor een paar weken om te wennen.....hebben we bij onze andere pub destijds ook gedaan.
Wel heb ik er al een beneden klaarstaan, daar kan ie overdag in. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Corry en Nino

|
Geplaatst: 10 Nov 2008 22:33:21 Onderwerp: |
|
|
Ik heb Nino vanaf het begin in de bench gehad, niet in de slaapkamer maar gewoon in de huiskamer.
Ben zelf ook 2 dagen in de huiskamer gaan slapen en daarna weer gewoon in mn eigen bed.
Vanaf die tijd staat de bench altijd klaar, deurtje open dus heeft hij zelf de keus.......maar als hij echt slapen wil is de bench ZIJN bed.
Hij voelt zich daar lekker in en vertrouwd......daarom ook ideaal als je uit logeren gaat, bv naar een hotel, camping of gewoon bij vrienden dan gewoon de bench mee en hij heeft het naar zn zin.
Ook zonder bench past hij zich goed aan hoor.......maar je eigen bedje is toch het fijnst  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 10 Nov 2008 22:33:21 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |