Lagotto Romagnolo

Voor leden van de Lagotto Club Nederland

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

Eurodog Kortrijk...
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Lagotto Romagnolo Forumindex -> Shows en evenementen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Irene

BerichtGeplaatst: 18 Nov 2008 14:28:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Is wel duidelijk waar die Belgische gedragstherapeut voor kwam Wink

Pffff, het is weer gezellig in Lagotto land.

Geplaatst: 18 Nov 2008 14:28:18    Onderwerp:

Terug naar boven
Corry en Nino

BerichtGeplaatst: 18 Nov 2008 15:02:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Irene schreef:
Ha Corry,
Zelfs Uchelen gezien....We waren met meer man. Op de terugweg nog de foute borden gevolgd. Ipv de A50 binnendoor over Deelen. De herfstkleuren zijn om tien uur savonds redelijk eentonig Wink
En er waren heeeel veel wildroosters. Heb ik het niet meer zo op, nadat we drie jaar terug een ree voor de auto hebben gehad.
Natuurlijk weet ik jullie en de camping nog te vinden, dus zeg nooit nooit
Smile

Groetjes en een knuf voor die knapperd van je!!

ps vorige week Rotterdam, pfff, wat een stad, dan komen wij echt van een dorp Embarassed (ook voor het boarden)

Hoi Irene...

De binnendoorweg over Deelen moet je natuurlijk niet om 10 ur 's avonds doen Laughing , je ziet niet eens waar je rijd, ook de herfstkleuren zijn heel erg ??ntonig hihi.
Maar ik heb het er ook niet op hoor om 's avonds over de wildroosters te rijden, soms zie je de wilde zwijnen aan de kanten schoffelen.
Je zal maar zo'n varken voor je wielen krijgen Shocked

Yep....Rotterdam vergeet je niet hahahaha, dan zie je nog eens wat.
Ik ben er aan gewend hoor maar vind het heerlijk dat ik mn 2e huisje heb om me zo af en toe in terug te trekken, gewoon dan even lekker de natuur in.
Toch kan ik niet buiten mn stad ondanks alles....ben een echte Rotterdammer en gek op alle mogelijkheden die er zijn.
Ik surf gewoon tussen dorp en stad....alleen niet op een plankje, dat laat ik aan je zoon over. Laughing

Ben je naar een skaetewedstrijd geweest.?

Knuffie ook voor Nini
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
rebeccamy

BerichtGeplaatst: 18 Nov 2008 15:28:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Marij schreef:
rebeccamy schreef:
Hoe is het gegaan met giorgio en nonja? Very Happy

Nonja kreeg uiteraard weer een 1 Uitmuntend, maar dat is niet zo moeilijk als je alleen (net als Giorgio) in de klasse bent en de keurmeester alleen maar U-tjes uitdeelde, zoals hij bij alle rassen deed. Tja zo heeft een kwalificatie weinig tot geen waarde meer.
En de aanwezig Italianen maakten er een hardloopwedstrijd van, zo kan een hond zijn gangwerk niet eens tonen, erg jammer. Maar goed, wel mooie honden, vooral de reu, de teef was te veel getoiletteerd, zelfs in de ring werd er maar geborsteld.
Nino was er overigens ook en die behaalde een keurige reserve achter de Italiaanse reu.
Het was een erg gezellige dag, met heel veel contacten.

O ja, Nino helemaal vergeten Embarassed

Ik vind het al lelijk als ik Amy thuis geborsteld heb, dan laat ik haar al snel weer zwemmen om de krul terug te krijgen! Als men het doet op een show erger ik me daar echt aan. en dan nog gaan borstelen in de ring Shocked
Agnes & Pippo

BerichtGeplaatst: 18 Nov 2008 15:57:39    Onderwerp: Reageren met citaat

We kunnen trots zijn op 'onze' Lagotti! Wat een mooie prijzen. Gefeliciteerd!

Als je zonodig wilt toiletteren (wat een rotwoord), dan had je volgens mij een poedel moeten kiezen. Daar kun je ook nog leuke vormpjes mee knippen Wink.
Ik kan me aansluiten bij Rebecca. Als ik Pippo heb geborsteld (mijn manier van toiletteren) dan spray ik er wat borstelspray overheen zodat ie weer krult en ik ga dan lekker met hem wandelen. Als we dan weer thuis zijn, is z'n vachtje weer lekker gekruld.
Irene

BerichtGeplaatst: 18 Nov 2008 18:34:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Haha, dan moet je op de shows eens gaan kijken. poedels met vlechten! Ik heb op de Winner mijn ogen uitgekeken indertijd!

Toiletteren, dat doen wij op DE doos Wink .

Nini is net nog even bijgepunt (ja, mijn knipwerk heeft tijd nodig), en daarna de miezerregen in gegaan. Mooie krullen Exclamation
carine

BerichtGeplaatst: 18 Nov 2008 18:59:36    Onderwerp: Reageren met citaat

[quote="Corry en Nino"]
carine schreef:

waarom zet jij 2 grote foto's van mij en Nino op Yahoo.?

Je hebt dat helemaal niet aan mij gevraagd.....

Foto's van personen die daar niet van op de hoogte zijn kan je niet zomaar op Internet neerkwakken.

Shocked Shocked in alle onschuld een impressie gegeven van zowat alle aanwezige Lagotti in Kortrijk en gepost op een lijst ivm waterhonden...genomen door mijn man, met ons fototoestel...dacht niet dat zulks een strafbaar feit was aangezien ik regelmatig dergelijke foto's zie verschijnen... Confused Confused
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
carine

BerichtGeplaatst: 18 Nov 2008 19:00:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Irene schreef:
Is wel duidelijk waar die Belgische gedragstherapeut voor kwam Wink

Pffff, het is weer gezellig in Lagotto land.

hij kwam kijken omdat hij er ??ntje in begeleiding heeft...
of mis ik hier de essentie Question
carine

BerichtGeplaatst: 18 Nov 2008 19:07:31    Onderwerp: Reageren met citaat

rebeccamy schreef:

Ik vind het al lelijk als ik Amy thuis geborsteld heb, dan laat ik haar al snel weer zwemmen om de krul terug te krijgen! Als men het doet op een show erger ik me daar echt aan. en dan nog gaan borstelen in de ring Shocked

Er was nog een "uitgeborstelde" teef...ik heb het jeugdteefje eveneens op de trimtafel zien staan voor de show en er werd defig geborsteld en geknipt...dus ver van puur natuur...
Persoonlijk zie ik onze Lagotti ook lekker ruig en wild...dus geen gekam aan Giorgio vlak voor een show, ik heb hem de week ervoor uitgekamd en wat in model geknipt (en heb ??n en ander vergeten weg te knippen Embarassed )....de avond voor de show is hij in bad geweest en that's it...ik zie het dus ook niet graag h? al dat gefriemel en gefrul.
Irene

BerichtGeplaatst: 18 Nov 2008 19:14:43    Onderwerp: Reageren met citaat

carine schreef:
[
hij kwam kijken omdat hij er ??ntje in begeleiding heeft...

Leuk dat die goede man, of vrouw?, kwam kijken, maarruhh kijk je niet beter naar een hond in zijn normale omgeving? Zo'n show is toch vaak een en al stress. Maar goed, diegene was er niet voor jouw hond, toch Wink

Geniet allemaal van je u-tjes! het is iig leuk om zoiets te halen. Ik glim nog van Nini's U Very Happy Overigens krijgt ze die van mij alle dagen wel ??n Razz
carine

BerichtGeplaatst: 18 Nov 2008 20:13:48    Onderwerp: Reageren met citaat

ja dat is zo maar het baasje van de hond in kwestie was er ook en is hem gaan halen...de man had zelfs nog nooit een Lagotto gezien (correctie, hij had Giorgio een paar maand geleden al eens gezien en hem als Labradoedel aanzien Evil or Very Mad Rolling Eyes )
Giorgio had gelukkig zijn puberkuren thuis gelaten en was zijn normale rustige zelve...hij heeft voorbeeldig aan mijn voeten gelegen en niets van stress....hij heeft die peut niet nodig Laughing
En ja...dat U-tje h?...da's puur genieten Laughing Laughing Laughing
Corry en Nino

BerichtGeplaatst: 18 Nov 2008 22:41:30    Onderwerp: Reageren met citaat

[quote="carine"]
Corry en Nino schreef:
carine schreef:

waarom zet jij 2 grote foto's van mij en Nino op Yahoo.?

Je hebt dat helemaal niet aan mij gevraagd.....

Foto's van personen die daar niet van op de hoogte zijn kan je niet zomaar op Internet neerkwakken.

Shocked Shocked in alle onschuld een impressie gegeven van zowat alle aanwezige Lagotti in Kortrijk en gepost op een lijst ivm waterhonden...genomen door mijn man, met ons fototoestel...dacht niet dat zulks een strafbaar feit was aangezien ik regelmatig dergelijke foto's zie verschijnen... Confused Confused

Oke, ik begrijp je, tenminste, dat denk ik....daar je weet wie ik ben en we beiden hier op het forum zitten, zou het tof geweest zijn het mij te vragen....je had ook een ander gebaar kunnen maken om bv mij die foto's aan te bieden.....ik in jouw plaats had dat dus wel gedaan.
Daarom twijfel ik of hier in alle onschuld een impressie gegeven is, je hebt nl niet alleen Nino geplaatst maar ook mij, ik ben gewoon een mens die er niet toe doet om te fotograferen als het over waterhonden gaat, tis streng verboden dit zonder toestemming te doen. Ben nl Beatrix niet. Dat is een openbaar figuur en mag je plaatsen zoveel je wil. Ik denk dat je de regels vd wet eerst moet lezen voordat je weer zoiets doet.
En trouwens.........Nino hoort niet in die Yahoogroup, ....ik wil niet dat mijn hond op enige wijze klakkeloos op elk forum of groep gegooid wordt.
De site's waar hij op staat zijn nog altijd in overleg met mij geweest dus....genoeg informatie wat betreft de waterhond Nino, deze plaatsing van jou geeft geen meerwaarde.
Ik denk dat het nu duidelijk is hoe ik erover denk......misschien vind je me wat te direkt maar dat was jij ook met het plaatsen van de foto's.
Terug naar boven
Irene

BerichtGeplaatst: 19 Nov 2008 15:26:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Amen....

Alle harten gelucht? kunnen we weer gewoon verder???
D?t zijn onze krullenbollen waard!
carine

BerichtGeplaatst: 19 Nov 2008 17:15:16    Onderwerp: Reageren met citaat

uit respect voor andere forum gebruikers ga ik hier niet verder op in...de betreffende foto's staan hier ook niet gepost.
maar mijn hart is hoegenaamd niet gelucht, integendeel...
gelukkig tilt blijkbaar niet iedereen hier even zwaar aan...
Marij

BerichtGeplaatst: 19 Nov 2008 17:41:12    Onderwerp: Reageren met citaat

carine schreef:
uit respect voor andere forum gebruikers ga ik hier niet verder op in...de betreffende foto's staan hier ook niet gepost.
maar mijn hart is hoegenaamd niet gelucht, integendeel...
gelukkig tilt blijkbaar niet iedereen hier even zwaar aan...

Hallo Carine,

Ik heb nog niet eerder gereageerd, maar ook ik til er erg zwaar aan als men naam en/of foto's van mij en mijn honden zonder mijn toestemming zomaar op een website of group plaatst en of dat hier of ergens anders is doet dan niet ter zake.
Maar daar wil ik het nu niet over hebben, want aanstaande zondag hebben we een wandeling in het Brabantse land (bij Waalwijk, dus niet zover van Antwerpen) met onze krullenbollen. Ik wil je daar van ganser harte met Giorgio voor uitnodigen en dan kunnen er onder het genot van een hapje en een drankje misschien wat plooitjes glad gestreken worden.
We zouden het leuk vinden je daar te mogen begroeten.
Als je meer informatie wilt kun je mailen naar info@lagotto-club.nl

groeten,
Marij
Terug naar boven
carine

BerichtGeplaatst: 19 Nov 2008 18:20:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Hartelijk bedankt voor de uitnodiging Smile
Ik ben echter zelf zondag reeds op stap op een wandeling georganiseerd door Giorgio's fokker...
Misschien volgende keer...

Geplaatst: 19 Nov 2008 18:20:00    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Lagotto Romagnolo Forumindex -> Shows en evenementen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3

Ga naar: