| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Willeke
|
Geplaatst: 7 Nov 2008 19:56:32 Onderwerp: Willeke |
|
|
Hallo allemaal,
Ik ben Willeke en woon in St Maartensdijk (Zeeland). Sinds 1,5 weken hebben wij een pup in huis, Sienna. Erg veel valt er zodoende nog niet over haar te vertellen. Ze is geboren 26 augustus jl. 't Is een schatje, maar dat hoef ik jullie natuurlijk niet te vertellen! De ooohh's en aaahhh's zijn niet van de lucht als ik met haar naar buiten ga en nog niemand heeft hier ooit van een Lagotto gehoord. Iedereen valt op haar mooie ogen... Ze is inmiddels aardig gewend hier, luistert al behoorlijk goed en wordt met de dag ondeugender. Alleen 's nachts wil het nog niet zo vlotten. Ze slaapt wel in de bench (ook overdag), maar dan alleen boven op onze slaapkamer. Nog even geduld wellicht.... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 7 Nov 2008 19:56:32 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Irene

|
Geplaatst: 8 Nov 2008 02:08:48 Onderwerp: |
|
|
Hoi Willeke,
Welkom op dit forum! Proficiat met je pup! Leuk hoor, en druk, zo'n kleintje in huis.
En wat herkenbaar, ook hier kende niemand dit ras. In een ander draadje staan al wat reacties hoe mensen reageren op onze krullenbollen. Zelfs meegemaakt dat er autos voor stoppen
Nu maar hopen dat je nachten ook rustiger worden. Onze hond wilde ik de 2e nacht beneden leggen, maar mijn schat vond het wel gezellig zo, hij wilde nog even wachten. Uiteindelijk slaapt ze nog steeds heel gezellig naast ons bed, gewoon op een deken. Heerlijk, zo'n blij koppie als je smorgens wakker wordt! _________________ Nini, ons zonnetje in huis ! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Agnes & Pippo

Geregistreerd op: 27 Aug 2008 Berichten: 94 Woonplaats: Wapse (Drenthe)
|
Geplaatst: 8 Nov 2008 13:25:20 Onderwerp: |
|
|
Hallo Willeke,
Zoals Irene al gezegd heeft: herkenbaar allemaal.
Als ik m'n wanhopige mailtjes aan Marij nog eens teruglees, verschijnt er een glimlach op m'n gezicht. Ik zou me nu veel minder druk maken over dingen die niet meteen goed gaan. Sommige dingen gaan vanzelf over (echt waar, ook dat bijten!).
Wat ik een hele leuke vond uit het boekje van Irene, was een lokje van de puppyvacht bewaren.
Willeke, geniet lekker van je puppy! _________________ Groetjes van Agnes & Pippo (de ondeugendste Lagotto uit Hunnebeddenland) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Irene

|
Geplaatst: 8 Nov 2008 18:15:12 Onderwerp: |
|
|
Hey Agnes, je zou me nog laten weten hoe het boekje was Liever via een pb-tje  _________________ Nini, ons zonnetje in huis ! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
rebeccamy

Geregistreerd op: 29 Aug 2008 Berichten: 76 Woonplaats: noordwijkerhout:)
|
Geplaatst: 8 Nov 2008 18:51:17 Onderwerp: |
|
|
welkom!
Leuk is dat he als je overal op straat ooohh en aaahh hoort dat zul je voorlopig wel blijven horen, want wij horen het ook nog regelmatig met een lagotto van bijna drie! en h????l af en toe loop je ergens en hoor je EEN LAGOTTO!!!! zelfs dat gebeurd!
geniet van je pup! _________________ dit berichtje was van rebecca&amy
www.juniorhandling.moonfruit.com |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Willeke
|
Geplaatst: 10 Nov 2008 07:23:44 Onderwerp: |
|
|
Dank je wel allemaal voor je reactie! Gelukkig dat het bij anderen net zo is geweest, je wordt er wel eens onzeker van he.... Vooral het bijten ja, dat is erg vervelend en af en toe heel pijnlijk. Er zijn al wat kledingstukken beschadigd (broekspijpen en sokken). Gisteren heeft ze haar eerste "duik" genomen, in het vijvertje in de voortuin. Ik had haar aan de lijn en lette even niet op: ze schoof zo met kop en voorpootjes de vijver in! Wandelen buiten vindt ze nu al leuk, alleen op andere honden heeft ze het niet zo. En weer al die bewonderende blikken en voorbijgangers die vragen of het een poedel is.... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Irene

|
Geplaatst: 18 Nov 2008 14:32:10 Onderwerp: |
|
|
Haha, de eerste duik
Nini dook ook per ongeluk de vijver van mijn schoonouders in toen we haar nog maar vrij kort hadden. Die hele mooi pluizenbol veranderde in een keer in een nat schaap.
Je moet maar zo denken, aan zulke acties hou je de leukste verhalen over  _________________ Nini, ons zonnetje in huis ! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Agnes & Pippo

Geregistreerd op: 27 Aug 2008 Berichten: 94 Woonplaats: Wapse (Drenthe)
|
Geplaatst: 18 Nov 2008 21:39:41 Onderwerp: |
|
|
Als er ijs komt (help het me hopen!) wordt het ook leuk. Pippo heeft zijn eerste wandeling op het ijs moeten bekopen met een nat en hevig stinkend vachtje. Hij dacht dat hij er op kon lopen......niet dus!!
Zwemmen heeft hij afgelopen zomer eigenlijk pas goed geleerd. Van mijn vriendin Erna. Ze heeft hem zelfs min of meer het water in moeten duwen. Nu duikt ie in elke plas die hij tegenkomt.... _________________ Groetjes van Agnes & Pippo (de ondeugendste Lagotto uit Hunnebeddenland) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|