| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Irene

|
Geplaatst: 11 Nov 2008 17:31:08 Onderwerp: |
|
|
Voor "lekker en vertrouwd" hebben we twee dezelfde dekens. Die neem je ook met groot gemak overal mee naartoe. Ik was die enorme bench zo beu in mijn kamer. Hij was zeer praktisch in het begin, dat wel.
Overigens hebben kennissen een bench met schuine zijde, voor inde auto. _________________ Nini, ons zonnetje in huis ! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 11 Nov 2008 17:31:08 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Corry en Nino

|
Geplaatst: 11 Nov 2008 23:51:46 Onderwerp: |
|
|
| Irene schreef: | Voor "lekker en vertrouwd" hebben we twee dezelfde dekens. Die neem je ook met groot gemak overal mee naartoe. Ik was die enorme bench zo beu in mijn kamer. Hij was zeer praktisch in het begin, dat wel.
Overigens hebben kennissen een bench met schuine zijde, voor inde auto. |
Ik houd het gewoon op de bench....op de camping heb ik er ook 1.
Ik kan niet meer buiten die dingen.
Voor 1 dagje visite kan hij gewoon lekker naast me op de grond, hij is niet zo moeilijk.
Het komt er eigenlijk op neer dat hij het gewoon naar zn zin heeft als hij maar bij me in de buurt is. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Irene

|
Geplaatst: 22 Nov 2008 17:53:57 Onderwerp: |
|
|
Hey Angelique,
Als ik even goed reken, is je puppie nu bij jou? Laat je ons even weten hoe het jullie vergaat? Dan weet ik meteen of ik het wel of niet moet missen, zo'n kleintje in huis  _________________ Nini, ons zonnetje in huis ! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
angelique
|
Geplaatst: 28 Nov 2008 12:35:36 Onderwerp: |
|
|
hoi hoi hier ben ik weer je snapt het h? druk druk druk hihihi
Het gaat helemaal toppie al is meneer de Italiaan wel een ondeugend stuiterballetje en zat ie de 2de dag al op de 3de trede van boven op de trap.
Maar het gaat h??l erg goed en op een ongelukje na doet hij netjes buiten een poeppie en een plasje.
Hij ligt in een doos naast het bed want hij wil niet in de bench wel als ie er zelf ingaat of met mij er half bij maar als ik het deurtje dichtdoe zet ie het op een blerren.
dus met deze Italiaan gaat het geweldig, we zijn nu bezig om hem netjes aan de lijn te laten lopen zonder te trekken...pffff dat valt nog niet mee maaaaaar de aanhouder wint toch???????????? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Agnes & Pippo

Geregistreerd op: 27 Aug 2008 Berichten: 94 Woonplaats: Wapse (Drenthe)
|
Geplaatst: 28 Nov 2008 12:48:43 Onderwerp: |
|
|
Hallo Angelique,
Leuk om wat van je te horen. Tja, Italianen zijn nu eenmaal eigenwijs!
Het is zeker waar dat de aanhouder wint. Laat in ieder geval nooit die eigenwijze Italiaan winnen. Bleren in de bench zou voor mij, hoe vervelend ook, geen aanleiding zijn om hem er uit te halen! Dan heeft ie namelijk gewonnen.
Hoewel het zeer eenvoudig klinkt, moet ik toegeven dat ik ook wel wanhopige mails naar de fokker heb gestuurd over die bench. Hij gaat nu zonder gedoe in de bench en loopt zelfs 's avonds in looppas naar z'n bench als hij het woord 'slapen' hoort.
Onthou goed dat veel dingen vanzelf over gaan (bijten e.d.) en dat je met (spelenderwijs!) trainen (zoals trekken aan de lijn) niet vroeg genoeg kunt beginnen. Het is echt een basis die je legt. Ik heb hier zelf op sommige punten echt een kans laten liggen . Sommige dingen die we hem als pup leerden (gaan zitten bij de deur tot hij z'n riem aanheeft) doet ie nu automatisch, terwijl trekken aan de riem (waar ik niet voldoende aandacht aan schonk toen hij pup was) nu nog steeds een onderwerp van training is.
Geniet er lekker van! _________________ Groetjes van Agnes & Pippo (de ondeugendste Lagotto uit Hunnebeddenland) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
angelique
|
Geplaatst: 28 Nov 2008 18:17:01 Onderwerp: |
|
|
hoi agnes ik ga er ook voor en ik denk dat het ook vanzelf goed komt (kijk maar bij jou) en bij de achterdeur wachten doet ie al, begint een gewoonte te worden.
In de auto vind ie geweldig!!!!! daar laat ik hem gewoon in liggen als we thuis zijn. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Irene

|
Geplaatst: 28 Nov 2008 18:19:49 Onderwerp: |
|
|
Ja druk zo'n eerste periode! Gelukkig ook erg genieten. En leuk dat je nog wat laat horen!
Maak van de bench iets fijns, dus belonen als-ie erin wil/zit/gaat. Geen succes, dan gewoon negeren en later weer proberen.
Ook ik heb wat vragen naar de fokker gestuurd, zoveel dat er zelfs een boekje van uitkwam.
Nu ze hard naar de drie jaar gaat, zie ik een stabiel hondje, waarvan we alle energie die we erin staken, nu dubbel en dwars terugkrijgen.
Enne Agnes, wat een wijze woorden , ik zie wel wat overeenkomsten. _________________ Nini, ons zonnetje in huis ! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|