Agnes & Pippo

Geregistreerd op: 27 Aug 2008 Berichten: 94 Woonplaats: Wapse (Drenthe)
|
Geplaatst: 1 Dec 2008 22:46:06 Onderwerp: Winner 2008 |
|
|
Afgelopen zaterdag ben ik op de Winner geweest. Toen ik aankwam lopen vanaf het station kwamen me een heleboel mensen met benches en reiskoffers tegen met daarin honden in allerlei gedaanten. Ik moest eigenlijk in mezelf wel een beetje lachen. Waarom? Omdat ik het gewoon een heel grappig gezicht vond. Al die mensen met hele serieuze gezichten met daarbij hun honden die of door het dolle waren of helemaal 'munt' waren.
In de hallen aangekomen bleek dat ik voor de shows te laat was. Daar was ik ook niet voor gekomen. Ik was me overigens niet bewust van welk programma dan ook. Toen snel de stand opgezocht van de Lagotto Club in het paviljoen van de 'Discover Dogs' (als ik heb goed onthouden heb). 'We' hadden een mooie stand op de hoek van het paviljoen dus de mensen kwamen van alle kanten aangelopen. Even lekker gekletst met Marij en later met Edith en Corry. Gezellig hoor! Natuurlijk ook nog even de Lagotti begroet. Wat waren ze braaf! Toen even de stands langs gelopen op zoek naar iets leuks voor Pippo. Een bekend verschijnsel bij vrouwen: zoveel leuks dat je geen keuze kunt maken en uiteindelijk weer bij de eerste stand terecht komt. Ik noem dat 'orienteren voor je tot aanschaf overgaat'. Zo heb ik een mooi piepend speeltje voor Pippo gekocht in de vorm van een bot die hij niet zo snel stuk krijgt en een (plaatjes)boek van een schrijver waarvan ik de naam niet zal noemen.
Tegen zes uur hebben we samen (nou ja, de dames meer dan ik) de stand opgeruimd en zijn we ieders weegs gegaan.
Ik heb een leuke middag gehad en e.e.a. is zeker voor herhaling vatbaar. _________________ Groetjes van Agnes & Pippo (de ondeugendste Lagotto uit Hunnebeddenland) |
|