| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Irene

|
Geplaatst: 28 Dec 2008 23:16:59 Onderwerp: vuurwerk |
|
|
Al enige dagen is het onrustig in de wijk. Gelukkig leren wij ook bij en verstaan inmiddels aardig de kunst van het totaal niet reageren op deze ongein.
Vanavond was er op tv "wedden dat ik het kan" waarbij een meneer diverse vuurwerkspektakels moest benoemen. Nini lag lekker in het holletje achter mijn opgetrokken knie?n met haar koppie op mijn knie?n. Bij iedere knal keek ze even op, koppie schuin en ....bleef liggen! Dit is een grote vooruitgang, dus ik ben trots! _________________ Nini, ons zonnetje in huis ! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 28 Dec 2008 23:16:59 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
angelique
|
Geplaatst: 29 Dec 2008 16:12:13 Onderwerp: |
|
|
super Irene  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
rebeccamy

Geregistreerd op: 29 Aug 2008 Berichten: 76 Woonplaats: noordwijkerhout:)
|
Geplaatst: 29 Dec 2008 19:23:46 Onderwerp: |
|
|
super!
Amy heeft zich dit jaar ook nog niets aangetrokken van het het vuurwerk, dus ook een grote vooruitgang! Maar ik moet nog maar zien hoe het gaat als het vuurwerk echt gaat beginnen.. _________________ dit berichtje was van rebecca&amy
www.juniorhandling.moonfruit.com |
|
| Terug naar boven |
|
 |
angelique
|
Geplaatst: 31 Dec 2008 17:54:32 Onderwerp: |
|
|
| Gino is de hele dag heel onrustig, hij plast en poept op de plaats maar ik moet hem wel optillen en buiten zetten (gaat niet uit zich zelf.) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Irene

|
Geplaatst: 1 Jan 2009 19:20:16 Onderwerp: |
|
|
Gelukkig voor alle dieren zit het vuurwerk er weer op.
De plas die Nini vanmorgen produceerde kan gerust meedoen bij de nieuwjaarsduik , hopelijk brengt-ie veel geluk. _________________ Nini, ons zonnetje in huis ! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
rebeccamy

Geregistreerd op: 29 Aug 2008 Berichten: 76 Woonplaats: noordwijkerhout:)
|
Geplaatst: 2 Jan 2009 12:34:39 Onderwerp: |
|
|
voor de rest, alles bij iedereen goed gegaan met de hondjes?
Amy deed het super! alleen toen ik naar buiten ging en zij binnen moest blijven begon ze te beven.. ben dus niet lang buiten geweest!  _________________ dit berichtje was van rebecca&amy
www.juniorhandling.moonfruit.com |
|
| Terug naar boven |
|
 |
carine

Geregistreerd op: 06 Sep 2008 Berichten: 34 Woonplaats: Antwerpen/Belgi?
|
Geplaatst: 4 Jan 2009 14:06:57 Onderwerp: |
|
|
giorgio heeft geen krimp gegeven...
klokvast als altijd wilde hij gaan slapen rond half 10-10 uur maar mits wat overtuiging is hij pas om half 11 onder zeil gegaan...
al een aantal dagen weerklonken proefknallen war hij niet op reageerde en toen het geweld losbarste zat mijnheer rustig in zijn keuken (rolluik dicht)...wij zijn op het dakterras gaan kijken naar het vuurwerk en toen we weer beneden waren mocht hij samen met ons nog even op blijven, rond 1u nog een sanitaire stop...dus prima verlopen dat eerste vuurwerk  _________________ Carine
Pootjes en lebber van Giorgio |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Irene

|
Geplaatst: 4 Jan 2009 15:29:42 Onderwerp: |
|
|
Mooi Carine!
Hier knalt het nog steeds na, gisteren in de polder een carbid-knal. Terwijl we juist de bossen opzoeken voor de rust. Arm wild, zal ook wel volledig van slag zijn.
Is Giorgio ook niet verjaard, 1 geworden? De tijd vliegt. _________________ Nini, ons zonnetje in huis ! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
carine

Geregistreerd op: 06 Sep 2008 Berichten: 34 Woonplaats: Antwerpen/Belgi?
|
Geplaatst: 4 Jan 2009 18:26:33 Onderwerp: |
|
|
Klopt Irene,
Giorgio is op 27/12 verjaart...hij is dus nu een ??njarige reu
De puber is er ook af...en hij is aan het uitzetten...
ps fotokes in het fotohoekje _________________ Carine
Pootjes en lebber van Giorgio |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|