Lagotto Romagnolo

Voor leden van de Lagotto Club Nederland

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

C?line

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Lagotto Romagnolo Forumindex -> Even voorstellen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Zee

BerichtGeplaatst: 22 Jun 2009 18:00:08    Onderwerp: C?line Reageren met citaat

Hallo allemaal,

Wat leuk dat er een heus Lagotto forum is!
Ik ben dan wel geen lid van de Lagotto club nederland, maar ik heb nergens gezien dat je dan geen lid mag worden van dit forum.
Momenteel hebben wij nog geen hond, maar wij zijn actief opzoek naar een geschikte pup voor ons gezin en als alles doorgaat dan gaat deze er vlak na de zomervakantie komen.

Verder houd ik erg van honden natuurlijk, maar ook van reizen en dan speciaal naar Zweden, de natuur is daar geweldig Wink

Mochten jullie nog vragen hebben, stel die dan gerust!

Groetjes,

C?line
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht

Geplaatst: 22 Jun 2009 18:00:08    Onderwerp:

Terug naar boven
Irene

BerichtGeplaatst: 22 Jun 2009 19:23:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Hallo C?line,

Welkom! Ben je op zoek naar een Lagotto of zijn er ook nog andere honden "in de race"? Hoe ben je bij dit leuke ras terechtgekomen?
Zweden lijkt me mooi, wie weet komt het er nog eens van erheen te gaan.

Irene
Zee

BerichtGeplaatst: 23 Jun 2009 14:19:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Nee, we zijn echt op zoek naar een lagotto.
Mijn vader is licht allergisch voor dieren en daarom dachten wij dat het houden van een hond niet mogelijk was. Maar na wat researche op internet kwam ik bij de labradoodle en daarna al gauw bij de lagotto terecht. Na wat stukjes gelezen te hebben en foto's gezien te hebben was ik al laaiend enthousiast over het ras. Een jaar later kregen vrienden van ons ook nog eens een lagotto! Wij moesten daar natuurlijk eventjes op bezoek,mijn vader had helemaal nergens last van en we werden allemaal helemaal verliefd op het ras.

Ook zijn we meerdere malen met de lagotto in Zweden in aanraking gekomen. We waren allemaal erg enthousiast en mijn ouders zijn nu zover dat ze de knoop hebben doorgehakt.

We zijn al bij enkele fokkers geweesd. Wat een leuke honden zijn het toch Smile
Terug naar boven
Zee

BerichtGeplaatst: 23 Jun 2009 14:19:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Zee schreef:
Nee, we zijn echt op zoek naar een lagotto.
Mijn vader is licht allergisch voor dieren en daarom dachten wij dat het houden van een hond niet mogelijk was. Maar na wat researche op internet kwam ik bij de labradoodle en daarna al gauw bij de lagotto terecht. Na wat stukjes gelezen te hebben en foto's gezien te hebben was ik al laaiend enthousiast over het ras. Een jaar later kregen vrienden van ons ook nog eens een lagotto! Wij moesten daar natuurlijk eventjes op bezoek,mijn vader had helemaal nergens last van en we werden allemaal helemaal verliefd op het ras.

Ook zijn we meerdere malen met de lagotto in Zweden in aanraking gekomen. We waren allemaal erg enthousiast en mijn ouders zijn nu zover dat ze de knoop hebben doorgehakt.

We zijn al bij enkele fokkers geweesd. Wat een leuke honden zijn het toch Smile

( beetje wazig verhaal geloof ik Confused )
Terug naar boven
Irene

BerichtGeplaatst: 23 Jun 2009 16:33:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Neehoor, helemaal niet wazig. Mijn ega nieste hier ieder dier de deur uit, maar onze krullenbol gelukkig niet Very Happy
Idd, in Zweden zie je ze wel iets meer. Mijn moeder was de afgelopen 18 dagen in Romagna en heeft er geen lagotto's gezien. Succes met je zoektocht.
rebeccamy

BerichtGeplaatst: 24 Jun 2009 15:02:25    Onderwerp: Re: C?line Reageren met citaat

Zee schreef:
Momenteel hebben wij nog geen hond, maar wij zijn actief opzoek naar een geschikte pup voor ons gezin en als alles doorgaat dan gaat deze er vlak na de zomervakantie komen.

allereerst welkom Smile

als je nog steeds gaat verhuizen is het handig toch een pup er na te nemen(sorry ik zit graag op forums) er zijn lagotti die wel spullen slopen..
mijn amy ook maar wel alleen haar eigen spullen gelukkig! (wij kopen wel vaak nieuwe knuffels en manden Rolling Eyes )
maar jullie zullen vast wel overleggen met de rasvereniging als jullie dan toch een pup nemen Wink

(zeg het me als je iemand anders bent en ik helemaal verkeerd zit, haha maar dat lijkt me niet aangezien je dezelfde naam hebt en ook zee Wink )

groetjes.. Smile
Zee

BerichtGeplaatst: 25 Jun 2009 13:00:41    Onderwerp: Re: C?line Reageren met citaat

rebeccamy schreef:
Zee schreef:

allereerst welkom Smile

als je nog steeds gaat verhuizen is het handig toch een pup er na te nemen(sorry ik zit graag op forums) er zijn lagotti die wel spullen slopen..
mijn amy ook maar wel alleen haar eigen spullen gelukkig! (wij kopen wel vaak nieuwe knuffels en manden Rolling Eyes )
maar jullie zullen vast wel overleggen met de rasvereniging als jullie dan toch een pup nemen Wink

(zeg het me als je iemand anders bent en ik helemaal verkeerd zit, haha maar dat lijkt me niet aangezien je dezelfde naam hebt en ook zee Wink )

groetjes.. Smile

HAHA, nee ik ben gewoon dezelfde hoor! Laughing
En ja forums zijn leuk Wink en soms ook heel handig om informatie en ervaringen uit te wisselen.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Lagotto Romagnolo Forumindex -> Even voorstellen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: