Lagotto Romagnolo

Voor leden van de Lagotto Club Nederland

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

juniorhandling

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Lagotto Romagnolo Forumindex -> Cursussen en trainingen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Irene

BerichtGeplaatst: 20 Sep 2008 12:02:47    Onderwerp: juniorhandling Reageren met citaat

Heb je hier speciale cursussen voor? (behalve bij Katrien tijdens het clubweekend Wink )
Het was tijdens het weekend erg leuk om te zien hoe een nog jong meisje lekker op haar rubberlaarzen vol plezier bezig was met een hondje met een zeer stabiel karakter Laughing (sorry, alleen voor insiders). En plezier is volgens mij ook het eerste doel"lol hebben in wat je doet, dan komt de rest vanzelf."
Daarnaast zag je Rebecca met Amy, die duidelijk al ervaren is. Amy was steeds in zicht voor de keurmeester, Rebecca steeds achter haar hond. Leuk om te zien!
Maarruhhh, leer je dit gewoon op ringtraining?????

Geplaatst: 20 Sep 2008 12:02:47    Onderwerp:

Terug naar boven
Rozebottels

BerichtGeplaatst: 20 Sep 2008 18:38:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Irene, er zijn boeken te koop met uitleg. In Belgi? heb je zelfs speciale trainingen. In Engeland kun je ook trainingen en seminars volgen. Daar zijn ook regelmatig handling wedstrijden waar ook volwassenen aan deelnemen. etc etc.... allemaal erg leuk!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Marij

BerichtGeplaatst: 20 Sep 2008 18:46:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Wij geven tijdens de ringtraining ook aan de juniors uitleg en oefenen met hen specifiek voor de juniorhandling, omdat er zo weinig mogelijkheden voor hen zijn. Van een van de juniors hoorde ik dat ze ook af en toe met elkaar oefenen onder begeleiding van een deskundige.
Ik vond het zelf verbazingwekkend hoe goed Tessa (het meisje met de rubberlaarzen Wink ) alle oefeningen snel onder de knie kreeg. Tessa had zelfs nog nooit een show bezocht, dus wist absoluut niet wat de bedoeling was, maar ze pikte erg snel op wat haar voorgedaan werd. Hartstikke goed en wie weet wat de toekomst nog gaat brengen. Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Irene

BerichtGeplaatst: 21 Sep 2008 11:04:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik was de naam kwijt, idd het was Tessa die met zoveel plezier meedeed. En dat was duidelijk te zien!
Ook vond ik het nu zo leuk dat de honden en hun begeleiders voorrang kregen. Op een show zie je vaak de handlers op hun paasbest en tijdens deze juniorhandling stond de omgang kind-hond zo mooi centraal. Genoten dus!
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Lagotto Romagnolo Forumindex -> Cursussen en trainingen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: