Laaglandse motor rijders
motorclub lamor 

FAQ  •  Zoeken  • Gebruikersgroepen   •  Registreren  •  Profiel  •  Log in om je privéberichten te bekijken  •  Inloggen

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

SRO Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Nieuw onderwerp plaatsenReageren
Poll :: Wat voor spellen vind je leuk?

MMORPG (massiv multiplayer onlilne role playing game)
20%
 20%  [ 1 ]
Racespellen (al dan niet online)
60%
 60%  [ 3 ]
Atari-achtige non-graphic pre-historic games
0%
 0%  [ 0 ]
Maakt niet uit zolang het maar met meerder mensen is
0%
 0%  [ 0 ]
Maakt niet uit zolang het maar alleen is, ik ben namelijk autistisch
20%
 20%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 5

Auteur Bericht
Stefan

BerichtGeplaatst: 21 Feb 2007 13:40:33 Reageren met citaatTerug naar boven

Hey Mark,

Mooi dat het al een beetje opschiet, maar het gaat steeds langzamer. Dat levelen.

Je kan een aantal dingen krijgen:

*equipment: wapens, armor, protector en/of garment. dit kun je gebruiken/aantrekken garment is tegen magische aanvallen, armor tegen fysieke aanvallen en protector zit er tussen in.

*Allerhande grut: dit kun je omzetten in elementen. Moet je void rondo kopen( bij een van de NPC`s in jangan en met "Y" kun je ze veranderen in elementen.

*Tablets: dit zijn stenen die iets toevoegen aan je equipment. als je de cursor er ophoud kun je lezen wat ze doen. ook staat hier welke elementen je nodig hebt die je uit de allerhande grut hebt gekregen. dit kun je met "Y" doen. zo activeer je de stenen. daarna kun je ook weer met "Y" dit aan je equipment toevoegen.

*je krijgt geld uit de monsters

wat voor wapen heb je? hoe ga je je karakter opbouwen? strength of intelligence, rood of blauw?

en je skills? wat doe je daarmee? als je advies wil, roep maar

succes

Geplaatst: 21 Feb 2007 13:40:33 Terug naar boven

Admin
Site Admin

BerichtGeplaatst: 21 Feb 2007 18:36:59 Reageren met citaatTerug naar boven

Ey, dat wat ik met die stenen enz. moest doen wist ik niet maar dat ga ik ff proberen, ben level 12 nu en heb bijna alles level 2 van dat armor, alleen de torso nog maar daar moet je level 13 voor zijn.

Ik gebreuk mijn skill punten voor die ice shit, das wel erg gaaf. ook een beetje naar force toe, maar daar doe ik eigenlijk niks mee...

Ik ben mijn karakter nu aan het op bouwen met int en str te gelijk....

vraagje, wat de fukc zijn elementen, water vuur lucht en grond toch? maar wat kun je daaar mee dan?

thnx m8
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenWebsite bekijkenMSN Messenger
Stefan

BerichtGeplaatst: 22 Feb 2007 09:32:24 Reageren met citaatTerug naar boven

Hey Mark,

Gaat goed als ik dit zo lees. Dat is altijd mooi

Int. en str. tegelijk kan ook idd. dan krijg je een hybrid. De menigen zijn sterk verdeeld over wat goed is. str., int. of hybrid. Ik denk dat het allemaal goed kan, mits je er goed mee speelt. Ik zou alleen, mijn mening, Protector aantrekken. Hiermee loop je iets sneller en je hebt wat meer bescherming tegen magische aanvallen.

Ice is oke, Maar naar mijn mening wel af hankelijk van het wapen dat je gebruikt. Ik denk dat het het beste met een bow of een sword uit komt. Bas is het daar niet mee eens, hij zegt dat hij ook andere wapens met ice heel sterk heeft zien worden. zoals je hoort is hier ook weer discussie over, en moet je gewoon doen wat je zelf denkt dat goed is. maar denk er wel even over na...
Force is een groep van skills die, ik in ieder geval, niet veel gebruikt. je kunt er jezelf en anderen mee healen, je kunt er anderen mee tot leven wekken. Je hebt ook een skill die in de force groep die een cirkel oproept waarbinnen je niet aangevallen wordt. die heet 'harmony therapy' die is wel goed. voor de rest niet zo veel mee doen is mijn advies.

Water, lucht, vuur en aarde. Met deze elementen activeer je de tablets die je opraapt. De tablets voegen iets toe aan iets van je equipment of ze vervangen een bepaalde waarde van je equipment. Maar dat kun je lezen als je je cursor erop houdt. Ook kun je dan lezen hoeveel van welke elementen je nodig hebt. let ook op de level van je elementen, dit komt overeen met de level van je equipment.
Met 'y' kun je een menuutje oproepen waar je het tablet in kan zetten en de benodigde elementen. Zo wordt je tablet actief. Dit is in het groene tabje van dit menu.
Het paarse tabje van het menu is voor het vermengen van het actieve tablet met een stuk van je equipment. Nu wordt er een waarde toegevoegd of vervangen.

ALS JE SEAL OF STAR, SEAL OF MOON OF SEAL OF SUN TEGENKOMT, NOOIT, NOOIT, NOOIT VERKOPEN AAN EEN NPC, OF VERNIETINGEN. Die dingen zijn heel veel geld waard!! seal of star is automatisch +5, seal of moon +10 en seal of sun +15. daarnaast een + die achter de naam staat. (plus staat beneden uitgelegd)

Let bij een shield altijd op de blockingratio (BR) is deze boven de 15, dan is het schild ook veel waard.
Let bij een wapen altijd op de crit. als deze 7 of hoger is, dan heb je ook een masterpiece.
Uiteraard, als een stuk equipment een + heeft betekend dat dat hij bescherming of kracht bied van het aangegeven level + het getal dat hierachter staat. Het is dus een stukje extra.

Maar met de overige equipment kun je:
1. verkopen. Aan de NPC dit levert je een bepaald bedrag op. Als je een stall opent in de stad en je verkoopt het, levert het 2x zoveel op. wel opletten dat je de stall ook opent.
2. vernietigen. Met 'y' en een 'destroyer rondo', te koop bij een NPC kun je ze in elementen veranderen. waarmee je dan weer je wapens kan pimpen.

Je hebt ook nog weapon, shield, accessory en equipment elixers. Deze kun je ook onder de paarse tab van het 'y' menu met het betreffende stuk vermengen. hiermee krijg je de + op je spul. ditkan echter ook fout gaan en dan kun je veel geld kwijt zijn en zelfs je wapen. koop daarom altijd 'lucky powder' bij dezelfde NPC als de 'void' en 'destroyer rondo'.

pfff, nou heb ik heel veel verteld, ik hoop dat het duidelijk is. Zo niet: Fire away, ik zal dan gewoon nog een poging doen!

Succes ermee

P.S. welk wapen heb je? en zit je ook op de server Greece?

Site Admin

BerichtGeplaatst: 22 Feb 2007 16:56:41 Reageren met citaatTerug naar boven

ik ga het zo even doen, en dan kom ik met vragen...ok? ik zit idd op die greece server...
Admin
Site Admin

BerichtGeplaatst: 22 Feb 2007 18:12:40 Reageren met citaatTerug naar boven

vraag 1, hoe kom ik aan elementen?

vraag 2, waarom zou een boog beter zijn de een glavier ( heb ik dus )?

vraag 3, als je je kleding "tuned" met die alchemy Question hoeveel helpt dat?

Enne....welke levels zijn jullie?

weer genoeg voor nu, bedankt voor je uitleg trouwens, word erg gewardeerd Very Happy
Stefan

BerichtGeplaatst: 26 Feb 2007 12:44:42 Reageren met citaatTerug naar boven

Hey Mark en Johan,

Inmiddels leuk bezig met jullie characters, merk ik. niets mis mee. Smile

Volgens mijn zijn heel veel vragen al beantwoord, want jullie zijn mooi opweg. Mochten er onverhoopt toch vragen zijn dan hoor ik het graag.

BerichtGeplaatst: 26 Feb 2007 17:42:30 Reageren met citaatTerug naar boven

Stefan schreef:
Hey Mark en Johan,

Inmiddels leuk bezig met jullie characters, merk ik. niets mis mee. Smile

Volgens mijn zijn heel veel vragen al beantwoord, want jullie zijn mooi opweg. Mochten er onverhoopt toch vragen zijn dan hoor ik het graag.

De ontwikkeling gaat inderdaad best soepel tot nu toe en met Mark's hulp heb ik de basis nu wel onder de knie denk ik. Maar mocht er toch nog iets onduidelijk zijn, dan hoor je dat wel. Moet zeggen dat ik het spel best leuk vind. Ben best wel nieuwsgierig naar nieuwe quests en de rest van de virtuele wereld. Vond het ook tof om bij het aanroepen van monsters te zijn door de groten van onze guild. Makkelijk levelen was dat trouwens Wink Anyway, je ziet me wel weer online de volgende keer Laughing
Profiel bekijkenStuur privébericht
Stefan

BerichtGeplaatst: 27 Feb 2007 09:07:54 Reageren met citaatTerug naar boven

Het ontwikkelen gaat in het begin inderdaad vrijgemakkelijk en snel. In het geval van de monsterscrols, zeker met lvl 60 en 70+ monsters en lvl 10 a 12 characters. Dit verschil is erg groot.

Houd er wel rekening mee dat het levelen op hogere niveau`s langer gaat duren. Zo zijn er ook enkele quests die langdradig en saai zijn. Maar je moet het spel ten slotte ook zelf leuk maken door een job te gaan doen, de guild waar je inzit en uiteraard ook het levelen dat je op je eigen snelheid kan doen.

Site Admin

BerichtGeplaatst: 28 Feb 2007 11:16:17 Reageren met citaatTerug naar boven

Ey......Gaat idd lekker nu. Bedankt voor het beantwoorden van erg veel vragen. Sommige quist duren idd erg lang, maar soms is het ook wel leuk om lekker te hakken hehe...Ben nu lvl 22 en mijn lvl 16+3 sos gaat nog aardig mee, maar wil binnen kort een lvl 24+iets( of sos, niet bijde want das te duur )Blade, maar daar zijn erg weinig op de markt van...

Als vanaaf gaan scrolle, dan naar elfen....heb GTR2 race vanaaf...hihi
Berichten van afgelopen:      
Nieuw onderwerp plaatsenReageren

Ga naar:   

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp