Auteur |
Bericht |
Stefan
|
Geplaatst:
21 Mrt 2007 09:56:36 |
|
Gister was ik even met Lein (Marjolein) aan het babbelen en zij vroeg mij wanneer ik nou precies de uitslag van het AAC zou krijgen. Terwijl ik zei: "eind maart, dus ik kan elk moment bericht krijgen" kreeg ik van mijn huisgenoot een enveloppe in mijn handen gedrukt van het ministerie van defensie. SHIT! is het dan zover? VET!
Ik maak snel de enveloppe open en lees:
"Geachte heer Sijbesma,
Graag nodig ik u uit voor het GO (geneeskundigonderzoek) op donderdag 29-03-2007 te amsterdam"
Met andere woorden:
"Geachte heer Sijbesma,
U bent in staat gebleken de AAC te tackelen en daarmee zijn wij ervan overtuigd dat u een goede leidinggevende binnen onze organisatie kan worden voor die tijd willen wij uw gezondheid nog even bekijken"
Ik moet dus volgende week naar Amsterdam voor het geneeskundig onderzoek. Ik verwacht daar geen noemenswaardige problemen...
Groeten Stefan
P.S. Mark, We hebben ook een nieuwe vriendin... Spam, kan daar iets aan gedaan worden of niet? |
_________________ Nulla tenica invia est via |
|
|
|
|
Geplaatst:
21 Mrt 2007 09:56:36 |
|
|
|
|
allard
|
Geplaatst:
21 Mrt 2007 16:19:35 |
|
Stefan Gefeliciteerd man.
Nou dat Geneeskundige shit kom je ook wel door heen man. Je gaat het welmaken bij de defencie.
Een bedrijf met heel veel mogelijkheden:)
Nou ik zie je wel een keer als ik je Leopard kom op halen. haha.
groetjes aan Marjolein.
Ik hoor het nog wel echt tof man.
Your Name is: Tanker!!!
Allard |
|
|
|
|
Admin
Site Admin
|
Geplaatst:
21 Mrt 2007 17:44:33 |
|
Citaat: |
Ik maak snel de enveloppe open en lees:
"Geachte heer Sijbesma,
Graag nodig ik u uit voor het GO (geneeskundigonderzoek) op donderdag 29-03-2007 te amsterdam"
|
je kan het ook zo lezen:
Code: |
Je mag misschien goed gekeurd zijn door die andere "hogepiefe club", maar dat wil niet zeggen dat we niet ons best gaan doen om je er als nog bij de GO er uit te kicken. |
Morhaal van het verhaal, laat je van je beste kant zien! bent niet voor niks foto model hahahaha....
ff, hartestikke mooi man! ga zo door en ik wens je veel suc6!!! en de groeten aan lein lol |
|
|
|
|
JohanN
|
Geplaatst:
23 Mrt 2007 11:33:51 |
|
Gefeliciteerd Stefan. Het gaat dus gebeuren he, mooi man. Die Geneeskundige keuring moet geen probleem zijn toch? Kan je in augustus in zo'n groen apepak gaan rond lopen |
|
|
|
|
Edward
|
Geplaatst:
8 Apr 2007 13:52:19 |
|
heey, veel suc6 ,
weer eentje die in de bosjes gaat liggen rollebollen! |
_________________ dude |
|
|
|
Stefan
|
Geplaatst:
8 Mei 2007 14:09:50 |
|
Hey mannen,
Donderdag, 10 mei, moet ik voor de laatste keuring. Ik heb het Geneeskundig Onderzoek voor zover voldoende afgerond.
Gehoor: niet erg goed maar voldoende
Gezicht: ruim voldoende
Gewrichten: beetje stug maar dat maakt niet uit, goed
Tandarts: goed
keurend arts: oke, op eelt onder mijn voeten na
Uitslag: goedgekeurd op voorwaarde dat de dermatoloog het oke vindt.
Donderdag moet ik dus naar het centraal militair hospitaal in Utrecht. Dit moet haast goed komen. Ik heb de raad van jullie moeder opgevolgd enmijn voetjes netjes geveild en met een crempje vertroeteld. |
|
|
|
JohanN
|
Geplaatst:
8 Mei 2007 15:19:56 |
|
Mooi man, het laatste... Opzich wel toevallig, ik moet 10 mei ook medisch gekeurd worden. Weliswaar niet in Utrecht, maar toch. Heb je al zin, of klinkt het nog te ver weg? |
|
|
|
|
Edward
|
Geplaatst:
8 Mei 2007 15:32:16 |
|
Jongens, 10 mei is het zo, tijd vliegt voor bij!! |
_________________ dude |
|
|
|
Stefan
|
Geplaatst:
8 Mei 2007 19:38:22 |
|
Hoe raar het ook klinkt, maar hoe dichter het bij komt, des te onbereikbaarder lijkt het...
Ik kan me nog niet voorstellen dat ik over enkele maanden in de modder lig te kruipen, of een hindernisbaan aan het lopen ben. Of een weekend waarin je je verheugd om naar huis te gaan dat in eens niet meer mag.
Ik kan het me steeds minder voorstellen. Maar dat maakt wel dat ik er meer en meer zin in krijg.
overmorgen nog even en dan weet ik meer.... |
_________________ Nulla tenica invia est via
Laatst aangepast door Stefan op 8 Mei 2007 19:40:33; in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
Edward
|
Geplaatst:
8 Mei 2007 19:39:39 |
|
Veel suc6 er mee morgen! |
_________________ dude |
|
|
|
Stefan
|
Geplaatst:
10 Mei 2007 16:02:20 |
|
kwam ik in het CMH in utrecht, zeik nat geregend, veel te laat door file... nou ja, zo erg was het niet want er waren veel meer mensen te laat.
Ponsplaatje laten maken en naar de poli dermatologie. Kom maar met de papieren, daar is een koffieautomaat geniet ervan! na even wachten, wat met koffie een stuk dragelijker is, werdt mijn achternaam geroepen.
De dermatoloog. Hij stelde wat vragen over sport, en andere voet en huid gerelateerde onderwerpen. ik had hem twee keer subtiel laten weten dat er niet zo veel aan de hand was waarop hij zei dat hij toch naar mijn voeten moest kijken... "doe je sokken en schoenen maar even uit." "Laat je handen eens zien." "Til je voeten eens op?" "hmmm, dit is inderdaad niet erg bijzonder." nog eens kijken. "trek je voeten eens omhoog?" "als het niet zwart op wit stond had ik waarschijnlijk niet eens gezien dat je veel eetlgroei hebt."
toen dacht ik bij mijzelf: "dat heb ik ook niet!! Dat hebben die andere lui er van gemaakt. Ik heb ze alleen nooit verzorgd en de afgelopen twee maanden wel." (Heel veel dank voor de goede tips, Tante Anneke!)
Al met al stond ik binnen tien minuten weer buiten. De dermatoloog geeft een positief advies en daarmee ben ik aangenomen bij defensie. Nu moet ik wachten op een brief waarin staat dat ik kleding mag gaan passen in utrecht!
|
|
|
|
Edward
|
Geplaatst:
10 Mei 2007 16:07:13 |
|
Goed bezig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
_________________ dude |
|
|
|
JohanN
|
Geplaatst:
11 Mei 2007 16:27:43 |
|
Haha, mooi is dat... Veel moeite voor 10 minuten. Maar in ieder geval de felies. |
|
|
|
|
Admin
Site Admin
|
Geplaatst:
12 Mei 2007 17:29:26 |
|
very nice yes Stoer is dat he...voor het eerste keer dat pak aan...haha |
|
|
|
|
Stefan
|
Geplaatst:
8 Jun 2007 17:18:45 |
|
Hey manne...
Ik heb weer nieuws, Ik heb drie brieven binnen gekregen.
een voor mijn jaaropgaven, voor de vaststelling van mijn salaris.
een voor mijn diploma, shit, nog heel ff wachten. (gebeld en was ok)
een voor het kpu bedrijf. 25-07-2007 om 08:00 aanwezig zijn in utrecht om mijn persoonlijke uitrusting bij elkaar te gaan scharrelen!
dat was het voor nu, Groeten |
|
|
|
|
Geplaatst:
8 Jun 2007 17:18:45 |
|
|
|
|