Auteur |
Bericht |
Admin
Site Admin
|
Geplaatst:
24 Jan 2007 21:35:49 |
|
Vanaaf test race gehad
raceduur: 115 min
race afgelopen: 40 min
Opzich ging het voormij helemaal niet verkeerd. In de raace nog een tijdje 2de gereden. Gaat het regenen. Niks aan het handje, ik rij nog een rondje door en vervolgens, was mijn peut op en was het tijd om te gaan pitten. Ik begin meteen te slapen, want ik drukte het setup scherpje in de pits, met me stomme kop, gewoon weg en van verbazing en fustratie, omdat ik mijn banden niet veranderd had, wil ik het scherpje terug tevoren door op Esc te drukken. :doh: :doh: en nog een paar honderd keer :doh: Ben blij dat het een test race was.......
Johan, toen ik 2de reed, reed Alex ott voorme, de rest van goeroe's achter me, zelfs Jarno, reed wel in een lister....Wilfred was er niet bij... |
|
|
|
|
|
Geplaatst:
24 Jan 2007 21:35:49 |
|
|
|
|
JohanN
|
Geplaatst:
24 Jan 2007 22:27:31 |
|
Whahahahaha, inderdaad maar goed dat het een test race is. Denk dat nu ook wel duidelijk is dat je in staat bent om een race te winnen in het nieuwe seizoen. Alleen moet je dan niet op Esc. drukken. Is volgens mij ook niet de eerste keer dat je dat doet of wel...? Komt ongeveer overeen met van de baan afrijden na de start en dan op een bandenstapel je auto aan gruzelementen rijden, hetgeen mij overkwam op Assen... lang geleden...! |
|
|
|
|
Admin
Site Admin
|
Geplaatst:
25 Jan 2007 00:11:03 |
|
JohanN schreef: |
Whahahahaha, inderdaad maar goed dat het een test race is. Denk dat nu ook wel duidelijk is dat je in staat bent om een race te winnen in het nieuwe seizoen. Alleen moet je dan niet op Esc. drukken. Is volgens mij ook niet de eerste keer dat je dat doet of wel...? Komt ongeveer overeen met van de baan afrijden na de start en dan op een bandenstapel je auto aan gruzelementen rijden, hetgeen mij overkwam op Assen... lang geleden...! |
|
|
|
|
|
Admin
Site Admin
|
Geplaatst:
31 Jan 2007 23:36:53 |
|
OKe, 2de test race....
En 2de geworden, achter wilfred. Die had me helaas wel op een ronde gezet haha. Reed na de 2de pit stop 5 of 6de, toen moesten er nog een paar stoppen en er vielen nog wat uit waardoor ik me op de 3de positie bevond op zo'n 20sec achter menno. Dat gat werd met 2sec per ronde dicht gereden en in de enelaatste ronde ging ik hem buiten om voorbij. En dit alles gebeurde op het circuit van Barcelona...VET! |
_________________ Morphien_Child owns the race track...blabla
Motorclub LAMOR
|
|
|
|
JohanN
|
Geplaatst:
1 Feb 2007 17:26:57 |
|
Hey relaxed man. Had al wel een beetje op simracing.nl meegelezen, maar wist niet of je mee deed. 2e achter Wilfred is een mooie prestatie. Dat je op een ronde gezet werd is wel jammer, maar ach... daar zal je niet minder punten om krijgen. |
|
|
|
|
dsijbesma
|
Geplaatst:
1 Feb 2007 20:58:52 |
|
Toch wel jammer dat het mij structureel aan tijd ontbreekt om me met dit soort plezierige bezigheden te kunnen bezighouden
Maareuh....goede geluiden, ga zo door!!! |
|
|
|
|
JohanN
|
Geplaatst:
1 Feb 2007 22:51:01 |
|
dsijbesma schreef: |
Toch wel jammer dat het mij structureel aan tijd ontbreekt om me met dit soort plezierige bezigheden te kunnen bezighouden
Hehe, same here. |
|
|
|
|
Stefan
|
Geplaatst:
8 Feb 2007 13:04:59 |
|
Hehe, same here. |
Ik schaar mij ook in het rijtje armzalige tjidlozen.... maar ook ik heb de goede geluiden als positief afgechecked! |
_________________ Nulla tenica invia est via |
|
|
|
Admin
Site Admin
|
Geplaatst:
8 Feb 2007 13:09:56 |
|
JA.....mooi is dat....ik ga goeddd!!! heb nu weer de eerste N-GT race gemist....marcel zat al weer boven op de zolderkast hahaha
Wist helemaal niet dat ze al met het seizoen begonnen waren lol |
|
|
|
|
Admin
Site Admin
|
Geplaatst:
8 Feb 2007 13:10:19 |
|
Stefan schreef: |
Hehe, same here. |
Ik schaar mij ook in het rijtje armzalige tjidlozen.... maar ook ik heb de goede geluiden als positief afgechecked! |
Arme mannetjes... |
|
|
|
|
JohanN
|
Geplaatst:
8 Feb 2007 16:26:28 |
|
Admin schreef: |
JA.....mooi is dat....ik ga goeddd!!! heb nu weer de eerste N-GT race gemist....marcel zat al weer boven op de zolderkast hahaha
Wist helemaal niet dat ze al met het seizoen begonnen waren lol |
Prutser, schrijft zich ergens voor in, maar weet vervolgens niet wanneer het begint... |
|
|
|
|
Admin
Site Admin
|
Geplaatst:
14 Feb 2007 23:56:46 |
|
quote van simracing.nl
Citaat: |
Durf me hier eigenlijk niet te vertonen, maar toch maar even commentaar geven. Qual....bagger, ik kon niet op de baan blijven en ik reed 1 sec langsamer als mijn hotlap, gaat nergens over. Race....bagger, in den beginne wat gevechtjes met wat maatjes, maar ja...aan al het goeie komt een eide dus blijk ik ook nog een briliant slechte race setup te hebben ( niet die van jouw Marcel ) waardoor ik naar 15 min al geen tempo meer kon rijden. Na de eerste stop kon ik andre bij houden, die had me overigens al gelapt, maar het zelfde geschiede uiteraad en ik begon weer heerlijk te glijden. In de laatste stint ging het zo beroerd dat ik er maar mee gekapt ben, ook omdat Marcel me onbehoorlijk voorbij knalde waardoor mijn motivatie tot in de zolder vloer was gezakt. Owjah....ik had ook nog het idee dat ik een onnodig opstakel formde voor de mensen die wel "normaal" reden en extra cicanes kenne we niet gebruiken natuurlijk....
Dus ook veel aan de kant moeten gaan voor de snelleren onder ons, zeg maar het hele veld. Heb het idee dat dat ook niet helemaal naar behoren ging....3 keer maar even van de baan af...blerf....
Heb denk ik de beroerste race van het veld gereden en ik hoop ook de slechtste van het seizoen, als het nog slechter kan, kap ik er mee....
Goed volgende race is Magny Course...nog zo'n baan die met niet licht....
Qual tijden zaten trouwens van het heleveld binnen de 1.5 sec, das dus 20 man....en van 13 man binnen een sec! |
|
|
|
|
|
JohanN
|
Geplaatst:
15 Feb 2007 19:55:29 |
|
Mark, ik weet al wat jou mankeert. Jij hebt gewoon een goede tegenstander nodig in je trainingen die je een beetje opjaagd. Daardoor moet je snel rijden, goede setups hebben en ben je goed voorbereid. Nu je geen goede tegenstander hebt met je trainingen, ben je niet scherp genoeg. Kortom, ik ga je binnenkort wel even om de oren rijden, van het weekend of zo? |
|
|
|
|
Admin
Site Admin
|
Geplaatst:
16 Feb 2007 13:16:31 |
|
Mark, ik weet al wat jou mankeert. Jij hebt gewoon een goede tegenstander nodig in je trainingen die je een beetje opjaagd. Daardoor moet je snel rijden, goede setups hebben en ben je goed voorbereid. Nu je geen goede tegenstander hebt met je trainingen, ben je niet scherp genoeg. Kortom, ik ga je binnenkort wel even om de oren rijden, van het weekend of zo? |
Mijn voor berijdingrn waren idd bout!....Mangycourse dit weekend! |
|
|
|
|
Admin
Site Admin
|
Geplaatst:
21 Feb 2007 22:12:58 |
|
Goed, n-GT mangy Course....
Quote van simracing.nl
Code: |
Helaas is de server vnaaf 1 groot viasco....
Begon denk ik de qual, ik had een tijd van 1 37 033 en Hielke had 1 37 055, ook Alex was iets langsamer en toch stonden ze voor me. Ik denk, moet de server zo gewoon ff bij trekken, nik saan het handje. Helaas, de qual was over en het was stil in the chatroom, ik vraag nog: moeten we nog stil zijn? geen antwoord, hmmmm begon al wat te vermoeden. Naar de warmup begon uiteraard de race, maar hij sprong bij mij naar de race, toen bijna iedereen al op de baan stond. Vroeg me nog af op welke positie ik terecht was gekomen naar de qual, omdat de tijden niet up to date waren....Ik druk op race en wat denk je, ik word natuurlijk midden in een gras veld gezet samen met nog 2 anderen....kon nog ergens de baan op komen en ben toen in de warmup lap voor mijn teamie gaan rijden, omdat ik wist dat ik sneller dan hem was, overigens reed nummer 5 bij mij voor op ( Alex dacht ik ).......Goed race start, kon niet een lekker ritme vinden, maar blijf wel 2 de rijden ( Albert had voor mij al Hielke gedupeerd, waardoor ik 2 kwam te rijden) 10 liter over en verlies mijn auto, niet kappot maar wel mijn plaats aan Andre gegeven. Ik denk ga nu wel pitten want die bandjes gaan nergens meer over.....ik rij de pit in, stop netjes, word ik in de pit box geplaatst.........endex. Van mij mag de race op nieuw verreden worden, omdat ik denk dat in de race voor mij wel een top 3 finhes zat....
Vergeef me alle spel fouten, enz...heb geen zin om het nog een keer over te lezen...!
|
De race wordt gelukkig opnieuw gereden aan het eind van het seizoen!
jammer...maar op naar de GT's....komende woensdag zelfde circuit |
|
|
|
|
|
Geplaatst:
21 Feb 2007 22:12:58 |
|
|
|
|