Auteur |
Bericht |
dsijbesma
|
Geplaatst:
23 Jan 2007 20:01:31 |
|
Die Raikkonen...voor de time being zit ie er nog in, maar die roekoe kost wel ontiegelijke euro's. Zo hij dat bij elkaar kunnen racen?? Ik heb er mijn bedenkingen over. En dat eigen willetje...zou dat nou ook bij mijn team voorkomen??? |
|
|
|
|
|
Geplaatst:
23 Jan 2007 20:01:31 |
|
|
|
|
JohanN
|
Geplaatst:
24 Jan 2007 21:02:59 |
|
Kan ik misschien ook bevestigd worden voor de subleague? Ik zal proberen niet te veel punten weg te snoepen... |
|
|
|
|
dsijbesma
|
Geplaatst:
24 Jan 2007 22:28:07 |
|
JohanN schreef: |
Kan ik misschien ook bevestigd worden voor de subleague? Ik zal proberen niet te veel punten weg te snoepen... |
Moet ik nog even over nadenken okay?? |
|
|
|
|
JohanN
|
Geplaatst:
25 Jan 2007 17:01:19 |
|
dsijbesma schreef: |
JohanN schreef: |
Moet ik nog even over nadenken okay?? |
Whahahahahahaha!
Ok |
|
|
|
|
allard
|
Geplaatst:
25 Jan 2007 17:10:38 |
|
Die Raikkonen kost wat euri's maar hij is het wel waard daar komen jullie nog wel achter.
Zijn eigen willetje kan idd nog wat probleempjes op lopen maar daar heb ik ook wel het goeie vertrouwen!!!
Maar laat het maar beginnen
ali[/u] |
|
|
|
|
Admin
Site Admin
|
Geplaatst:
27 Jan 2007 02:55:56 |
|
allard schreef: |
Die Raikkonen kost wat euri's maar hij is het wel waard daar komen jullie nog wel achter.
Zijn eigen willetje kan idd nog wat probleempjes op lopen maar daar heb ik ook wel het goeie vertrouwen!!!
Maar laat het maar beginnen
ali[/u] |
idd, mee eens |
|
|
|
|
dsijbesma
|
Geplaatst:
27 Jan 2007 21:15:03 |
|
Wat hebben jullie in vredesnaam nodig van Raikkonen?? Jullie likken hem bijkans af... |
|
|
|
|
Admin
Site Admin
|
Geplaatst:
27 Jan 2007 22:36:43 |
|
dsijbesma schreef: |
Wat hebben jullie in vredesnaam nodig van Raikkonen?? Jullie likken hem bijkans af... |
geld... |
|
|
|
|
Stefan
|
Geplaatst:
5 Feb 2007 13:01:44 |
|
Hey brothers in arms... euh racewagens... ff een teampje gechecked! kijken hoe het gaat. Kan je mij toevoegen grote broer? Dan gaan we eens kijken wie zijn grote bek kan waar maken |
_________________ Nulla tenica invia est via |
|
|
|
allard
|
Geplaatst:
5 Feb 2007 17:05:22 |
|
Stefan schreef: |
Hey brothers in arms... euh racewagens... ff een teampje gechecked! kijken hoe het gaat. Kan je mij toevoegen grote broer? Dan gaan we eens kijken wie zijn grote bek kan waar maken |
Hey Stefan Welkom!!
Mooi weer gegeven die tekst maar er kan maar een de beste wezen en dat is een met de grooste bek!!hihi Maar kunnen we niet er wat op zetten wie de het seisoen verliest die..... bedenk eens wat lijkt mij hadstike leuk!!! Dan moet je de hersen ook eens laten kraken net als Rose Brauwn.
Deal!!!
Ali |
|
|
|
|
Stefan
|
Geplaatst:
5 Feb 2007 18:20:25 |
|
Misschien is het een idee dat degene die verliest (of de onderste drie, o.i.d.) een neven/nichten dag organiseert....
bijv.:
* leuke locatie
* Uitnodigingen
* eventueel een activiteit
* etc.
* etc.
Zijn we het hier over eens?? |
|
|
|
JohanN
|
Geplaatst:
5 Feb 2007 19:09:39 |
|
Stefan schreef: |
Misschien is het een idee dat degene die verliest (of de onderste drie, o.i.d.) een neven/nichten dag organiseert....
bijv.:
* leuke locatie
* Uitnodigingen
* eventueel een activiteit
* etc.
* etc.
Zijn we het hier over eens?? |
Ja prima, ik hoef toch niet te organiseren, dat ga jij dan doen met de twee die boven je staan of zo |
|
|
|
|
Stefan
|
Geplaatst:
6 Feb 2007 11:15:06 |
|
Ik denk dat het meer managen van mijn kant wordt..... net zoals ik dit jaar mijn SLS-EHV-F1 team naar de eerste plaats manage!
Want degene die onderaan eindigen, Johan, die hebben nog wel wat coaching nodig.... |
|
|
|
allard
|
Geplaatst:
6 Feb 2007 19:00:38 |
|
Nou ik stem zeker mee. Maar is het dan alleen voor de deel neemers of voor alle neven en nichten!!
Maar we zullen zien wie er gaat winnen en wie er gaat verliezen, maakt het wel mooier. Lets begining of zo iets.
Ali |
|
|
|
|
Bully
|
Geplaatst:
6 Feb 2007 21:49:52 |
|
allleen degene die mee doen ja, toch? anders kunnen we brenda edward en gerwin aan wijzen die dat moeten orgiazeren of hoe je het ook maar mag schrijven.
maar jullie regelen maar wat vast. dan kom ik ook ff gezellig langs toch??
GRTZB |
_________________ No Risk, No Fun |
|
|
|
|
Geplaatst:
6 Feb 2007 21:49:52 |
|
|
|
|