Avril Lavigne Fans Forumindex FAQ Zoeken Gebruikersgroepen Profiel Log in om je privéberichten te bekijken Inloggen Registreren
Avril Lavigne Fans
Forum met informatie over Avril Lavigne

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


 Avril werkt samen met Canon Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren
Auteur Bericht
Lavigne
Site Admin


Geregistreerd op: 29 Jun 2008
Berichten: 1896
Woonplaats: Schijndel

BerichtGeplaatst: 24 Okt 2008 21:03:40 Reageren met citaatTerug naar boven

Zoals je maybe al gezien hebt aan de reclamespotjes werkt Avril samen met Canon!!
En op de site van Canon staat de shoot van Avril Very Happy

http://www.shootlikeastar.ca/

_________________
Image
Image
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenAIM-naamYahoo MessengerMSN Messenger







Geplaatst: 24 Okt 2008 21:03:40 Terug naar boven

Lavigne
Site Admin


Geregistreerd op: 29 Jun 2008
Berichten: 1896
Woonplaats: Schijndel

BerichtGeplaatst: 25 Okt 2008 15:58:58 Reageren met citaatTerug naar boven

Hier is een artikel van met Avril over hoe leuk ze het vond om de reclamespotjes te maken en over de samenwerking met Canon!



Singer Avril Lavigne has signed an endorsement deal with Canon Canada to promote its Rebel digital SLR cameras and ELPH compact point-and-shoot cameras. She has long played around with photography, taking pictures of friends, family and scenery as she tours the world.

Ever-adorable in a black and pink hoodie, black jeans, and pink and black animal-print flats, Lavigne, who lives in Los Angeles, greeted a handful of media and Canon execs for a total of four minutes in Toronto yesterday (Oct. 20) to launch the campaign. She did not field any questions from press, but told the moderator, Stacey Englehart of local rock station Z103.5, "Canon is a great brand with great products."
"I'm always taking photos and the great thing about digital photography today is you have so many different settings and you can take a million pictures and delete all the bad ones," Lavigne laughs.


The multi-platinum-selling artist, who is winding down promotion for her latest album, 2007's "The Best Damn Thing," shot two ads in Toronto in August, which have just started airing across Canada.

"It was the first commercial I've ever shot so it was very cool, very similar to shooting music videos," she says. "The ad for the ELPH was really fun because it was me on a treasure hunt with a pink treasure box and I got to go through it and find all these goodies and then I found the pink ELPH, and the ad for the Rebel was more creative and I had to use my imagination."

In the Powershot ad, to the tune of her "Girlfriend" hit, Lavigne, dressed in a black dress, pulls an assortment of pink items from a pink trunk, such as a pink guitar, tiara, feather boa, parasol, balloons, hockeystick, pom-poms, and of course the pink ELPH. The camera comes in five colours.

In the ad for the black more professional looking Rebel, she is wearing dark jeans and brown hoodie, and uses the camera to shoot her concert fans, drum kit, studded belt, sparkly microphone, array of guitars and clothing. "How do I capture inspiration? How do I remember a perfect moment? How do I reflect on an amazing experience? How do I express my creativity? With my Canon Rebel," Lavigne says in the voiceover. The music to her song "The Best Damn Thing" then gets louder, capped with the lyric "I'm the best damn thing that your eyes have ever seen."
Both ads can be viewed under the "videos" section on Canon's microsite, Shoot Like A Star With Canon. Fans can also contribute to the gallery section, where they can upload personal photographs and customize them with various images from Lavigne's ads, including tiaras, feather boas and balloons.
The singer will be promoting the full range of products from Canon's consumer imaging line in the coming months.

Canon Canada has enlisted the help of Canadian rock star Avril Lavigne and will partner with her to help sell the Rebel SLR series and ELPH line of compact point-and-shoot cameras.

Lavigne makes an appearance today in downtown Toronto to kick off the partnership. Fans will get a chance to glimpse the star and preview the two ads that will be airing on various Canadian television stations.

A website is already up and running which allows people to upload their own photos and edit them with items and images provided by Canon. The link to the website is Shoot Like A Star With Canon.

The partnership is an exciting undertaking for both Avril Lavigne and Canon.

?Avril's energy and spirit is the perfect complement to the Canon brand,? says Ian Macfarlane, vice president and general manager of the Consumer Imaging Group at Canon Canada Inc., a wholly owned subsidiary of Canon U.S.A., Inc. ?She exemplifies the style and energy that our products offer to Canadians and as one of this country's biggest musical talents.?

?Working with Canon Canada is truly exciting for me, as I'm a huge photography fan,? says Lavigne. ?I carry my camera with me all the time and am constantly taking pictures. Canon is definitely second to none in the quality of products they offer.?

_________________
Image
Image
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenAIM-naamYahoo MessengerMSN Messenger
Avril_Fan_KL
Adult Lavigne


Geregistreerd op: 29 Jun 2008
Berichten: 750
Woonplaats: IJzendijke

BerichtGeplaatst: 26 Okt 2008 19:36:01 Reageren met citaatTerug naar boven

Haha leuk artikel !
Ze heeft haar foto camera dus altijd bij. Razz
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN Messenger
Lavigne
Site Admin


Geregistreerd op: 29 Jun 2008
Berichten: 1896
Woonplaats: Schijndel

BerichtGeplaatst: 26 Okt 2008 19:51:24 Reageren met citaatTerug naar boven

Haha indd Razz Ik wist niet dat ze zo gek was op foto's maken Razz

_________________
Image
Image
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenAIM-naamYahoo MessengerMSN Messenger
Avril_Fan_KL
Adult Lavigne


Geregistreerd op: 29 Jun 2008
Berichten: 750
Woonplaats: IJzendijke

BerichtGeplaatst: 26 Okt 2008 19:59:54 Reageren met citaatTerug naar boven

Ik vind foto's maken ook wel leuk eigenlijk, alleen dan niet van mezelf haha, maar als ik eens ergens naar toe ga maak ik wel eens foto's.
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN Messenger
Lavigne
Site Admin


Geregistreerd op: 29 Jun 2008
Berichten: 1896
Woonplaats: Schijndel

BerichtGeplaatst: 26 Okt 2008 20:14:26 Reageren met citaatTerug naar boven

Ja das waar, momenten vastleggen enzo! Vooral op vakanties Very Happy

_________________
Image
Image
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenAIM-naamYahoo MessengerMSN Messenger
lola
Adult Lavigne


Geregistreerd op: 17 Jul 2008
Berichten: 930

BerichtGeplaatst: 26 Okt 2008 23:47:05 Reageren met citaatTerug naar boven

Ja ik maak er ook veel op vakantie en kijk er dan vervolgens nooit meer naar... Moet maar is een fotoalbum kopen Razz

_________________
Image
Profiel bekijkenStuur privébericht
Lavigne
Site Admin


Geregistreerd op: 29 Jun 2008
Berichten: 1896
Woonplaats: Schijndel

BerichtGeplaatst: 27 Okt 2008 19:09:44 Reageren met citaatTerug naar boven

Das indd ook heel hekenbaar ja Razz
Je maakt er superveel!! En uiteindelijk kijk je er niet meer naar.
Of heel af en toe Razz Fotoalbums/boeken zijn wel heel leuk ja Very Happy

_________________
Image
Image
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenAIM-naamYahoo MessengerMSN Messenger
Avril_Fan_KL
Adult Lavigne


Geregistreerd op: 29 Jun 2008
Berichten: 750
Woonplaats: IJzendijke

BerichtGeplaatst: 28 Okt 2008 22:43:36 Reageren met citaatTerug naar boven

^ Ja daar herken ik mezelf ook in. Rolling Eyes
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN Messenger
Lavigne
Site Admin


Geregistreerd op: 29 Jun 2008
Berichten: 1896
Woonplaats: Schijndel

BerichtGeplaatst: 30 Okt 2008 10:33:45 Reageren met citaatTerug naar boven

Echt he! En op vakantie ben je allemaal maar bezig om leuke fotos te maken xD

_________________
Image
Image
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenAIM-naamYahoo MessengerMSN Messenger
Avril_Fan_KL
Adult Lavigne


Geregistreerd op: 29 Jun 2008
Berichten: 750
Woonplaats: IJzendijke

BerichtGeplaatst: 1 Nov 2008 15:36:03 Reageren met citaatTerug naar boven

Alleen als het ?cht leuk is bekijk ik ze wel eens terug. Razz
Ach ja, foto's maken is gewoon fun. Cool
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN Messenger
Lavigne
Site Admin


Geregistreerd op: 29 Jun 2008
Berichten: 1896
Woonplaats: Schijndel

BerichtGeplaatst: 2 Nov 2008 14:23:22 Reageren met citaatTerug naar boven

Pcies, en met een digitale cam ontwikkel je ze niet meer zo snel (ik tenminste)
Toen wij nog een oude camera hadden en je dus niet zag wat voor foto's je had gemaakt, die ontwikkel je allemaal.
Nu doe je dat veel minder omdat ze ook al op de pc staan enzo

_________________
Image
Image
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenAIM-naamYahoo MessengerMSN Messenger
Avril_Fan_KL
Adult Lavigne


Geregistreerd op: 29 Jun 2008
Berichten: 750
Woonplaats: IJzendijke

BerichtGeplaatst: 2 Nov 2008 16:03:21 Reageren met citaatTerug naar boven

Jup echt handig die digitale foto camera's tegenwoordig. Razz
Ik heb nog steeds mijn Sony CyberShot 4.1 MegaPixel, in 2005 voor mijn verjaardag gekregen.
Een nieuwe kopen van 10 mega pixel vind ik echt niet nodig, ben nog zeer tevreden over dit ding. Razz
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN Messenger
Lavigne
Site Admin


Geregistreerd op: 29 Jun 2008
Berichten: 1896
Woonplaats: Schijndel

BerichtGeplaatst: 2 Nov 2008 18:08:45 Reageren met citaatTerug naar boven

Precies, ik heb ook 4.1 megapixel, maar zolang die werkt, werkt die Razz
En dan ga ik dus geen nieuwe aanschaffen Razz

_________________
Image
Image
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenAIM-naamYahoo MessengerMSN Messenger
Rockbitch
Ultimatum Lavigne


Geregistreerd op: 29 Jun 2008
Berichten: 1456
Woonplaats: Noord-Holland

BerichtGeplaatst: 3 Nov 2008 13:04:15 Reageren met citaatTerug naar boven

Ik ben ook dol op foto's maken. en foto boeken! En me moeder ook!
Ik heb van het concert van a'dam al een heel foto boek vol, met plaatjes en foto's enz enz zo'n scrapboek weetje wel!!?
Ik denk dat jullie wel jaloers zullen zijn als je hem ziet!!
(me scrapboek he) Very Happy Razz
ik heb een 8.1 een roze, maar dat had ik al eens verteld Very Happy
http://www.circuitcity.com/ssm/Casio-Exilim-EX-Z9PK-8-1-Megapixel-Digital-Camera-Pink-EXZ9PK/sem/rpsm/oid/205955/catOid/-16941/rpem/ccd/productDetail.do

_________________
Avril Lavigne, you rock girl!!
Image
Profiel bekijkenStuur privébericht







Geplaatst: 3 Nov 2008 13:04:15 Terug naar boven

Berichten van afgelopen:      
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren


 Ga naar:   



Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: FI Theme
Tijden zijn in GMT + 1 uur
Vertaling door Lennart Goosens.