Auteur |
Bericht |
Jashido
Teen Lavigne

|
Geplaatst:
22 Dec 2008 13:28:30 |
  |
omffgg je graphics zijnnn supermooi(L)
en weetje, je maakt me fucckkinnnggjaloers, met al je DVD's en spulletjes<3 echt waar hoor! hahaha. ik heb maar 2 dvd's en dan die 2 van tbdt (limited/special edition) echt horny<333
en die blends van bill kaulitz (L)_(L) zijn ?bergeil<33 geweldig! |
 |
|
Geplaatst:
22 Dec 2008 13:28:30 |
 |
|
|
 |
Lavigne
Site Admin

|
Geplaatst:
22 Dec 2008 21:36:00 |
  |
Hahaha thanks Maar jij bent ook hard op weg, en zoals je zelf al zegt!
Je hebt nog niet echt een inkomen en dan heb je toch al een mooie verzameling binnen
En het is ook wel duur hoor, al die spullen Het is maar goed dat ik in de weekenden werk, want anders kon het ook niet
Als je full-time werkt, dan is het makkelijker xD Maar zit nog op school ^^ |
 |
Rockbitch
Ultimatum Lavigne

|
Geplaatst:
22 Dec 2008 22:57:23 |
  |
Citaat: |
@ Linda: Maar die van jou ziet er ook cool uit |
thnx hoor
K moet echt eens gaan beginnen, maar k heb ook niet zo'n super goed programma.. me broer en me vriend wel!!  |
_________________ Avril Lavigne, you rock girl!!
 |
|
  |
 |
Jashido
Teen Lavigne

|
Geplaatst:
23 Dec 2008 11:20:57 |
  |
Jaa tegenwoordig is echt alles zo duur, ik ben er ook echt blij mee wat ik heb, maar als ik ik dat van jullie allemaal zie :'] maar vind het wel echt geweldig!=D |
 |
Lavigne
Site Admin

|
Geplaatst:
23 Dec 2008 17:40:33 |
  |
Precies, jij bent ook hard op weg En jij hebt ook gave spullen  |
 |
Lavigne
Site Admin

|
Geplaatst:
13 Jan 2009 14:13:01 |
  |
Nou ik heb ook maar fotos gemaakt van al mijn spullen!
Het kwam er anders nooit meer van xD
Alleen geen T-shirts staan erop en mijn vest ook niet.
En oudere kalenders dan de nieuwe van 2009 heb ik ook niet op de foto gezet.
Alleen de officiele en onofficiele kalender van 2009.
Ik heb ook nog sleutelhangers maar dan moet ik 2 trappen af en op om fotos te maken, en dat zoek ik nu niet maar ik heb 3 sleutelhangers.
En oja bij de singles, mijn Losing Grip hoesje is heel erg beschadigt. Had die toenertijd van Marktplaats gekocht, en was dus belazerd.. stond mooi hoesje op Marktplaats, en toen ik een reactie terugmailde, kreeg ik ook niks meer terug, dusja..
**Het boek rechtboven met de rode X is het Tourboek van 2004-2005, van de Bonez Tour **
Boeken
Stickers
Dvd's
* Hier wat dichterbij: *
* Dvd's met verschillend materiaal erop (moeten nog covers voor gemaakt worden) ow en er zit 1 mp3 cd tussen. *
Cd's
Single's
Merch
Kalenders
Officieel:
Onofficieel:
Plankje
Sieraden
* Aan een zilveren ketting heb ik een A, een gitaartje met Avril erin, een rechthoek me Avril Lavigne erin (die rechthoek zat toen bij mijn Budokan dvd)
Het is niet zo heel duidelijk om van zo dichtbij goede fotos te maken, maar hoop dat jullie het snappen *
* Op de foto hierboven zie je in het gitaartje Avril goed staan. *
* En een plectrum met de Ster! Een groene ster en in het groen staat er nog Avril bij *
En dat was het wel zo'n beetje dan  |
 |
Hen3
Young Lavigne

|
Geplaatst:
14 Jan 2009 22:06:46 |
  |
Mooi ACW!!! jij hebt zelfs dingen die ik niet heb!!!
keep up the good work!
grtz hen3 |
_________________ Avril Lavigne 4 Ever!!!
 |
|
   |
 |
Lavigne
Site Admin

|
Geplaatst:
16 Jan 2009 18:44:42 |
  |
Thanks Henri
En er komt bij mij ook steeds meer bij, haha  |
 |
Rockbitch
Ultimatum Lavigne

|
Geplaatst:
16 Jan 2009 22:24:27 |
  |
tof acw!! Die stickers heb k ook! Maar die zitten al in me plakboek!! hihi..  |
_________________ Avril Lavigne, you rock girl!!
 |
|
  |
 |
Avril_Fan_KL
Adult Lavigne

|
Geplaatst:
17 Jan 2009 17:12:40 |
  |
Super hoor zoveel spullen ! |
|
|
   |
 |
Lavigne
Site Admin

|
Geplaatst:
17 Jan 2009 17:30:38 |
  |
Thanks allebei, en die stickers zijn cool he??
Wil ook nog de Let Go stickers, maar Nettwerk (werkshop.com in Vancouver) houdt ermee op omdat Avril van management switcht.
En dat was haar oude management..
Ik had die gemaild, over of ze nog spullen verkoopt maar ze hadden mij het volgende teruggemaild:
Hi there!
Avril is now under new management, and so we are no longer selling hermerchandise.
Please check back as I am sure there will be a new store setup for her in the next few weeks.
Thanks so much,
Nettwerk
===============================================
>> Dear Sir/Madam,
>> I have a question about the online shop.
>> I was looking for products of Avril Lavigne but I don't see any items anymore.
>> How is that possible? Will there be still some products of Avril Lavigne that you will sell?
>> Or is everything sold out cause she switched to another management?
>> Awaiting your answer,
>> Kind regards,
>> Angelique Wilmsen (The Netherlands)
Daarop had ik weer gevraagd of hun al weten bij wat voor management Avril nu zit en of die ook spullen gaan verkopen.
Toen kreeg ik dit van ze terug:
Hi there!
Thank you for your kind words, and for your business!
I know her managers name is Irving Azoff, I am not certain of the companyname.
Once we have had a chance to inventory and box up the merchandise we have, we will send it to her new manager and I am quite sure they will setup an online store.
I would say just keep checking back to her website forany changes or news.
All the best,
Nettwerk |
 |
Jashido
Teen Lavigne

|
Geplaatst:
24 Jan 2009 16:48:51 |
  |
stomme rot-nettwerk... ik had in november 2 shirts en vest besteld.. nooit meer aangekomen.. dit kregen we na een email die we hadden gestuurd, maar ik weet dus niet of het ooit nog aankomt.. weg 94 euro T_T
Hi there,
As of January 1st, 2009 Avril Lavigne is no longer managed by, or affiliated with the Nettwerk Music Group. It is my regret to inform you that we will not be able to facilitate any Avril related requests, due to the fact that we longer have ties to her or her merchandise.
Any over due, missing, or exchanged items will be refunded.
Having said that, if your order was placed before the first and is still not over due then we ask that you remain patient.
If you placed your order between Dec. 23rd & Jan.1st, then your order would not have left our warehouse any earlier than Jan 5th.
If you have ordered from within Canada you should expect to wait up to 11 days.
From the US you should expect to wait 2-3 weeks.
From outside North America as long as 6 weeks, sometimes 8.
If you placed your order during the month of December you can and should expect delays, as stated on the website.
Sincerely,
Chris
vind het echt belachelijk, stuur het dan nog op joh.
maar even over jou verzameling Angelique, jij hebt ook superveel! echt geniaal en mooi<3 en van die losing grip single, dat is echt belachelijk dat je zegmaar bent 'bedrogen' ... pff. even een vraagje waar haal jij al die dvd's vandaan joh ;D hahaha.
en je sieraden, zijn echt mooi!<3 |
 |
Lavigne
Site Admin

|
Geplaatst:
26 Jan 2009 18:16:53 |
  |
Ah jij bestelde dus ook altijd bij Nettwerk Jara!!
Als ik zo hun reactie lees, zou het zo moeten zijn dat je je shirts nog binnen moet krijgen!
Maar dat moet maximaal 8 weken duren staat er.
Misschien dat het nu nog langer duurt omdat ze geswitcht is.
In princiepe moet je het wel krijgen eik...
Maar het is wel erg lang geleden al.. November en nu is het bijna Februari.
Op hoop van zegen dan dat je ze nog binnenkrijgt.
En anders zou ik ze opnieuw mailen en erin zetten wanneer je wat besteld hebt en ofdat ze duidelijk kunnen zeggen of dat verstuurd is?? Of het uberhaupt wel hun magazijn verlaten heeft!!
Want je hebt er wel al voor betaald neem ik aan!! Met creditcard?? (zo deed ik het altijd)
En als antwoord op je vraag over mijn dvds:
* Ik heb die allemaal zelf gedownload die concerten (in HD kwaliteit) en toen gebrand op dvd, en de covers heeft iemand anders gemaakt (Stormchaser op het forum hier) En de kwaliteit is supergoed!!
Er zitten dan wel geen menu's op in het begin (alleen bij Various Performances - onderste rij)
Dat menu heb ik zelf gemaakt met Nero 8
Maar zo heb ik echt veel concert dvds en echt de mooiste vind ik echt Intimate & Interactive. Dat is zo'n geweldig concert!! En daar wordt ze ook nog ge?nterviewd!! Toen was net UMS uit. Dus op die dvd ben ik echt heeeel trots
En ja stom he van Losing Grip single?! Echt stom! Want nu kan je die single bijna nergens meer aankomen.
En ja het hoesje is zwaar beschadigt, maar het schijfje werkt super en is niet beschadigt. |
 |
Jashido
Teen Lavigne

|
Geplaatst:
5 Feb 2009 19:49:38 |
  |
@ Angelique: Eindelijk had ik dinsdag post uit CANADA :] heb mn shirts en vest binnen<3 finalllyyy! had beter moeten lezen, maar ze hadden het in november al verstuurd maar het was heel lang bij de duanen ofzo ??' echt dommmm T_T maar ik heb het.. EINDELIJK<33
over je dvd's! echt vet dat je ze zelf maakt, haal je die van youtube of van een ander programma die optredens? want dat lijkt me ook wel vet, gewoon dat je concerten zelf op dvd zet n_n |
 |
Lavigne
Site Admin

|
Geplaatst:
6 Feb 2009 21:35:47 |
  |
@ Jara: Geweldig Heb je je spullen toch nog binnen!!! Awesome!
het heeft wel echt heel lang bij de douane gelegen dan ja! Jeetje!
Maar gelukkig ben je niet je geld kwijt Congrats!
En die concerten download ik o.a. van: Avril-Media.com. Je moet je wel registreren daar om dingen te downloaden.
Het zijn torrents dus ik haal ze met een torrent-programma binnen zoals: Bittorrent.
Soms download je ook via: Megaupload en Rapidshare of Zshare, maar daar heb je weer zon stom iets dat als je bijv: Deel1 gedownload hebt, je 2 uur moet wachten voor je Deel2 mag downloaden, en dan weer 2 uur voor Deel3. En dan heb je bijvoorbeeld 9 delen ofzo
Das wel kut, dus er gaat wel veel tijd inzitten.
Ook met die torrents, want sommige duren wel 6 dagen voor je em binnen hebt ofzo! |
 |
|
Geplaatst:
6 Feb 2009 21:35:47 |
 |
|
|
 |
|