Avril Lavigne Fans Forumindex FAQ Zoeken Gebruikersgroepen Profiel Log in om je privéberichten te bekijken Inloggen Registreren
Avril Lavigne Fans
Forum met informatie over Avril Lavigne

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


 Randomness Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren
Auteur Bericht
Lavigne
Site Admin


Geregistreerd op: 29 Jun 2008
Berichten: 1896
Woonplaats: Schijndel

BerichtGeplaatst: 15 Mei 2009 15:59:43 Reageren met citaatTerug naar boven

Hey Kev! Gelukkig is de operatie goed verlopen!
Hopenlijk zakt de pijn elke week wat ja!!
Wat doe je zoal overdag? Beetje tv kijken? Vast wel lastig om niet te gapen en te lachen.
En lukt het slapen op je rug een beetje?? Ik draai namelijk veel, en dat zou dan echt verrot zijn!!

En ja Lisa won, ik heb alleen de ena-laatste aflerving gezien en de finale Razz Volg dat soort programma's niet echt xD
Maar Lisa is vet cool!! Ik gun het haar meer als zon blonde Rachel.
Die was ook wel goed, maar toch Razz Ik ging voor Lisa ^^
Ze is goed, en hopenlijk helpt dit het de wereld uit dat je altijd maar slank moet zijn om iets te bereiken! Go Lisa Cool

_________________
Image
Image
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenAIM-naamYahoo MessengerMSN Messenger







Geplaatst: 15 Mei 2009 15:59:43 Terug naar boven

Avril_Fan_KL
Adult Lavigne


Geregistreerd op: 29 Jun 2008
Berichten: 750
Woonplaats: IJzendijke

BerichtGeplaatst: 15 Mei 2009 17:53:26 Reageren met citaatTerug naar boven

Elke week gaat het een stukje beter idd !
Overdag kijk ik idd wat tv, en wat computeren enzo, en af en toe loop ik wat kleine stukjes buiten, want de hele dag binnen zitten is ook niks.
Gapen gaat al wat beter, maar lachen is nog steeds erg pijnlijk, en soms is iets zo grappig dan kan je je lach gewoon niet inhouden, irritant is dat. Laughing
Zelfs het slapen op mijn rug is best pijnlijk, als ik er pas in lig gaat het nog wel maar als ik wakker word heb ik vaak pijn, ik word ook vroeger wakker door de pijn. Normaal ben ik een uitslaper maar dat zit er de laatste tijd niet in, ik moet dan gewoon op staan omdat ik zo stijf ben als wat. En de hele nacht in dezelfde houding liggen is zwaar kut om het netjes te zeggen. xD
Overdag gaat het redelijk goed hoor met de pijn, verschilt ook per dag, maar s'morgens als ik pas op ben heb ik veel pijn maar na zo'n anderhalf uurtje gaat het een stuk beter.

Ik begin het nu toch te merken dat ik slechter slaap, vooral vandaag ben ik erg moe, maar ik rust wel eens tussendoor.

Vandaag ben ik op controle geweest in het UZ in Gent, alles zag er goed uit zei de dokter, ik mag nog 3 maanden geen sport doen en zware dingen tillen enzo, ik heb ook zo'n foto meegekregen waar die strip op te zien is die in mijn lichaam zit, een rontgenfoto geloof ik. Rolling Eyes
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN Messenger
Lavigne
Site Admin


Geregistreerd op: 29 Jun 2008
Berichten: 1896
Woonplaats: Schijndel

BerichtGeplaatst: 30 Mei 2009 12:06:24 Reageren met citaatTerug naar boven

Dat is wel minder Kevin, dat je slechter slaapt!! Gelukkig gaat het met de pijn al een stuk beter!!
Tis echt een enorm flinke operatie geweest joh!! Zit een heel herstelproces aan vast merk ik wel!!!
En kan me voorstellen dat het kut is snachts ja, je draait toch graag een paar keer omdat het anders niet meer fijn ligt!
Gelukkig zag alles er goed uit Kevin Very Happy Elke dag op naar een stukje minder pijn!! Very Happy




Ik heb 5 juni mijn Proeve van Bekwaamheid. Praktijkexamen van Paraveterinair. Ik ben zo bang dat ik zak Shocked Er zijn er al een aantal gezakt en het is kei moeilijk, oke ik heb mijn theorie dan wel maar de praktijk is vet moeilijk.. hun willen enorm veel weten en ik weet nog niet alles o__O
Ik maak me zo druk, elke dag denk ik eraan en krijg er zelfs hoofdpijn van!
En dan maandag 8 juni en dinsdag 9 juni heb ik praktijkexamen van Biotechniek. Daar maak ik me iets minder druk om, maar ook nog!!!
Wat een stress kan een mens hebben Neutral

_________________
Image
Image
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenAIM-naamYahoo MessengerMSN Messenger
Avril_Fan_KL
Adult Lavigne


Geregistreerd op: 29 Jun 2008
Berichten: 750
Woonplaats: IJzendijke

BerichtGeplaatst: 30 Mei 2009 18:06:39 Reageren met citaatTerug naar boven

Ik weet dat het makkelijker gezegd is, maar probeer je niet al te druk te maken Angelique ! Al maakte ik mezelf ook altijd druk om moeilijke examens moet ik zeggen, maar toch (oke aan mij heb je ook niks, beurt je ook niet op xD). In vele gevallen had ik me voor niks druk gemaakt en had ik gewoon een voldoende. Heel veel succes 5 Juni en de andere dagen, zet 'm op meid ! Very Happy



Het gaat inmiddels al een stuk beter met de pijn dan mijn laatst gepostte berichtje in dit topic. Van 2 tramadols en 6 paracetamols op een dag ben ik afgebouwd naar nog maar 2 paracetamols per dag ! Aankomende woensdag ga ik zelfs weer beginnen werken voor halve dagen op kantoor (aangepast werk).

Ik lig niet helemaal plat op mijn bed en zit ook niet rechtop, maar er tussenin zeg maar (met een aantal kussens achter mijn rug), zo heb ik de minste pijn bij het wakker worden. De ene dag slaap ik nog slecht en de andere dag beter, maar het gaat ook de goede kant op, vandaag sliep ik sinds een lange tijd weer bijna 8 volle uren achter elkaar zonder wakker te worden.

Het enige vervelende wat ik er nog heb bijgekregen zijn maag/darm problemen, bijna alles wat ik eet ligt sinds kort op mijn maag en heb soms de hele dag door een opgeblazen gevoel. Dat komt waarschijnlijk door de vele medicijnen die ik weken lang achter elkaar heb geslikt. Ik ben nu na de operatie al 4 kilo afgevallen en daar kan ik wel om janken, want normaal gesproken had ik al ondergewicht. Sad
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN Messenger
Lavigne
Site Admin


Geregistreerd op: 29 Jun 2008
Berichten: 1896
Woonplaats: Schijndel

BerichtGeplaatst: 3 Jun 2009 09:55:15 Reageren met citaatTerug naar boven

Thanks voor je support Kev Very Happy Het is alleen nu vrijdag al Shocked ben echt extremely nervous!!

Wel super dat je je medicijnen aan het afbouwen bent!! Klinkt goed!! Alleen wel weer kut dat je 4 kg afgevallen bent! Surprised
Hopenlijk als je bijna van de medicijnen af bent dat het dan wat beter wordt?! Ik hoop dat je werk je een beetje afleiding geeft als je halve daagjes gaat werken!! Zie je je collega's weer enzo! Maar minder medicijnen zijn altijd beter, want indd, bij elk medicijn zitten vaak zoveel bijwerkingen Confused Ze helpen tegen pijn maar ze schaden weer iets anders, zoals bij jou op je maag enzo!!
Veel beterschap nog!!

_________________
Image
Image
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenAIM-naamYahoo MessengerMSN Messenger
Avril_Fan_KL
Adult Lavigne


Geregistreerd op: 29 Jun 2008
Berichten: 750
Woonplaats: IJzendijke

BerichtGeplaatst: 3 Jun 2009 15:01:02 Reageren met citaatTerug naar boven

Bedankt ! Wink
Zaterdag avond ging het weer de verkeerde kant op en kreeg ik weer veel pijn, maar inmiddels gaat dat ook alweer elke dag beter en voel ik me al bijna even goed dan voor die zaterdag. Een kleine terugval dus, maar dat gebeurt vaker heb ik gelezen op internet. Medicijnen zijn troep idd, dat merk ik nu wel, maar dat zal ook wel beteren.
Vandaag dus weer naar m'n werk geweest, het is beter dan de hele dag thuis zitten geloof mij maar, ook leuk om mijn collega's weer te zien idd. Very Happy

Nog 2 daagjes idd, spannende tijden voor je, maar het lukt je wel. Wink
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN Messenger
Stormchaser
Young Lavigne


Geregistreerd op: 19 Jul 2008
Berichten: 44
Woonplaats: Twello

BerichtGeplaatst: 11 Jun 2009 18:48:51 Reageren met citaatTerug naar boven

Hey allemaal! Tijdje hier niet geweest.

Ik kep net weer wat onofficieels binnen uit Hong Kong van Avril. Een mooie dubbel CD in tinnen doosje met een zooitje hits en B-sides erop. Wel geinig.

Zie de foto's hieronder:
Image

Image

Image

(sorry voor het eventueel stretchen van de pagina)

_________________
Image
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenMSN Messenger
Avril_Fan_KL
Adult Lavigne


Geregistreerd op: 29 Jun 2008
Berichten: 750
Woonplaats: IJzendijke

BerichtGeplaatst: 12 Jun 2009 15:33:36 Reageren met citaatTerug naar boven

Wow ziet er vet uit ! Razz
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN Messenger
Rockbitch
Ultimatum Lavigne


Geregistreerd op: 29 Jun 2008
Berichten: 1456
Woonplaats: Noord-Holland

BerichtGeplaatst: 22 Jun 2009 20:28:59 Reageren met citaatTerug naar boven

wauw!! vet gaaf!! K ben Jaloers!! Razz

_________________
Avril Lavigne, you rock girl!!
Image
Profiel bekijkenStuur privébericht
Lavigne
Site Admin


Geregistreerd op: 29 Jun 2008
Berichten: 1896
Woonplaats: Schijndel

BerichtGeplaatst: 28 Jun 2009 13:28:44 Reageren met citaatTerug naar boven

Die is indd heel gaaf Very Happy Supermooie foto op de voorkant ook ^^ Altijd mooie foto gevonden Razz

_________________
Image
Image
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenAIM-naamYahoo MessengerMSN Messenger
Lavigne
Site Admin


Geregistreerd op: 29 Jun 2008
Berichten: 1896
Woonplaats: Schijndel

BerichtGeplaatst: 30 Jul 2009 15:52:45 Reageren met citaatTerug naar boven

Ik weer wat redelijk kan lopen na mijn gescheurde bot in kleine teen.
Alleen laatst toen ik een broek aantrok bleef die net ergens achter hangen en toen voelde ik die pijn weer!!! Maar het lopen gaat wel weer zo rustig aan!
En op de tattoo zitten redelijk wat korstjes dus als die eraf vallen is die ook al snel genezen Very Happy Nu ziet het er ff lelijk uit met die korstjes, lijkt net of die verkeerd gezet is!! Razz Maar dat is niet xD

_________________
Image
Image
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenAIM-naamYahoo MessengerMSN Messenger
Avril_Fan_KL
Adult Lavigne


Geregistreerd op: 29 Jun 2008
Berichten: 750
Woonplaats: IJzendijke

BerichtGeplaatst: 31 Jul 2009 16:09:30 Reageren met citaatTerug naar boven

Gelukkig maar ! Rustig aan doen met je voet/teen. Wink
Ik heb al eens op foto's gezien dat de huid van een pas gezette tattoo rood is, dat zag ik bij jou niet, mooi dat het snel geneest dus.

Met mij gaat het redelijk, nog een week werken en dan vakantie !
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN Messenger
Rockbitch
Ultimatum Lavigne


Geregistreerd op: 29 Jun 2008
Berichten: 1456
Woonplaats: Noord-Holland

BerichtGeplaatst: 1 Aug 2009 17:56:46 Reageren met citaatTerug naar boven

ik voel me raar.. laatste dagje thuis.. Rolling Eyes

_________________
Avril Lavigne, you rock girl!!
Image
Profiel bekijkenStuur privébericht
Avril_Fan_KL
Adult Lavigne


Geregistreerd op: 29 Jun 2008
Berichten: 750
Woonplaats: IJzendijke

BerichtGeplaatst: 1 Aug 2009 19:28:32 Reageren met citaatTerug naar boven

Geniet ervan, en succes in Afrika !

Na mijn operatie heb ik me voorgenomen om elke dag (sinds ik er klaar voor was natuurlijk) een half uurtje te wandelen wat ik normaal niet vaak deed.
Gister kwam het er niet van maar vandaag wel, ben net terug, voel me gelijk een stuk fitter. Razz
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN Messenger
Lavigne
Site Admin


Geregistreerd op: 29 Jun 2008
Berichten: 1896
Woonplaats: Schijndel

BerichtGeplaatst: 10 Aug 2009 10:13:16 Reageren met citaatTerug naar boven

Linda alsnog succes in Afrika!!

@ Kevin: Wandelen is goed ja! Ik doe het ook niet zo vaak eik. Heb je nu vakantie? Lekker!! De huid was wel wat rood toen die nét gezet was, maar dat was alleen eerste uur Very Happy

_________________
Image
Image
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenAIM-naamYahoo MessengerMSN Messenger







Geplaatst: 10 Aug 2009 10:13:16 Terug naar boven

Berichten van afgelopen:      
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren


 Ga naar:   



Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: FI Theme
Tijden zijn in GMT + 1 uur
Vertaling door Lennart Goosens.