Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Ruben Site Admin
|
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 21 Nov 2021 09:00:21 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
Mozart Gast
|
Geplaatst: 2 Dec 2021 16:40:44 Onderwerp: |
|
|
We doen soepele distro's ook niet om al dan niet skillful in Linux te worden. Ik niet in ieder geval.
We willen zonder al te veel poespas en kosten en zonder afhankelijkheid van grote mologgen onze dagelijkse dingen doen. Digitaal. Zoals iedereen (ook de overheid) ons al bijna 100% voorschrijft te doen....
Ja, dat gáat een keer fout, ik weet het... |
|
Terug naar boven |
|
|
Mozart Gast
|
|
Terug naar boven |
|
|
Ruben Site Admin
|
|
Terug naar boven |
|
|
Gps
|
Geplaatst: 11 Jan 2022 16:42:25 Onderwerp: |
|
|
Dit heb ik altijd leuk gevonden aan star trek.
Sneller dan het licht reizen zonder zelf sneller dan het licht te gaan.
Vraag me af waar dat idee vandaan komt.
Daarmee is star trek volgens mij de enige sci fi serie die een wetenschappelijke theoretische oplossing heeft, om zo snel te kunnen reizen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Mozart Gast
|
Geplaatst: 20 Jan 2022 14:54:59 Onderwerp: |
|
|
De ideeën in de Startrekserie(s) zijn creatief en sommige ideeën gaan over zaken die wellicht ooit mogelijk zullen blijken te zijn.
Maar er zijn niet zoveel afleveringen geweest, die mij hebben kunnen bevredigen qua geloofwaardigheid, serieusheid, degelijkheid zeg maar. Ik kijk wel af en toe (b.v. op Spike), maar écht boeien doet het me maar heel weinig.
Het is voor mij 'fantasy' met een wetenschappelijk geurtje. Teveel fantasy. Verder wel leuk. |
|
Terug naar boven |
|
|
Ruben Site Admin
|
Geplaatst: 20 Jan 2022 17:48:53 Onderwerp: |
|
|
Ik vind het een geweldige reeks. En ik ben ook blij dat we vanaf Mei dit jaar kunnen gaan genieten van meer avonturen van Captain Pike als gezagvoerder van de Enterprise in Strange New Worlds. _________________ https://mewe.com/rubenmepschen.28
Matrix/Element account: @rubenwa:matrix.org
https://qoto.org/@sergeant |
|
Terug naar boven |
|
|
Mozart Gast
|
Geplaatst: 20 Jan 2022 19:21:07 Onderwerp: |
|
|
Ik zal best eens kijken hoor |
|
Terug naar boven |
|
|
Mozart Gast
|
Geplaatst: 20 Jan 2022 21:40:32 Onderwerp: |
|
|
Zo zit ik nu naar een aflevering of speelfilm op RTL7 te kijken.
Reuze om leuk te kijken, prachtig gemaakt en redelijk geacteerd, maar érg veel spanning veroorzaakt het bij mij niet, hoe imposant ook. Voor mij allemaal net wat té. Heb ik ook b.v. met allerlei actiefilms met veel geweld. Gaat bij mij ook niet echt goed, hoewel ik wel kijk hoor.
Zou ik te nuchter zijn? |
|
Terug naar boven |
|
|
Ruben Site Admin
|
|
Terug naar boven |
|
|
Mozart Gast
|
Geplaatst: 21 Jan 2022 15:31:25 Onderwerp: |
|
|
Het hoort een beetje bij onze cultuur. Alles extremiseert. (Dat corrigeert na heel grote oorlogen overigens.) De brokken die er nu vallen, of fllms die je afgrijslijke dingen laten zien, afschuwelijk nieuws, poltiek, dodelijke 'samenleving' op deze rotbol e.d., daar hoeven we niet van op te kijken. Het is niet mooi, vaak wel spannend. Je kijkt, maar feitelijk is dat raar. |
|
Terug naar boven |
|
|
|