Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Mozart Gast
|
Geplaatst: 16 Feb 2024 15:02:48 Onderwerp: |
|
|
Maffiatuig in het Kremlin zou oppositieleider Navalny om het leven hebben gebracht, direkt of indirekt.
Verantwoordelijkheid: Putin. De hoofdman. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 16 Feb 2024 15:02:48 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
Mozart Gast
|
Geplaatst: 19 Feb 2024 17:32:24 Onderwerp: |
|
|
Mozart schreef: | Maffiatuig in het Kremlin zou oppositieleider Navalny om het leven hebben gebracht, direkt of indirekt.
Verantwoordelijkheid: Putin. De hoofdman. |
Zijn weduwe Yulia Navalnaja heeft wat uitstekende herdenkingstoespraken afgegeven en ze houdt Putin verantwoordelijk voor de dood van haar moedige man.
Zij heeft duidelijk laten weten dat zij zijn strijd voor een vrij en niet-dictatoriaal en niet onderdrukkend en niet oorlogszuchtig Rusland voortzet. Ben benieuwd of Putin ook haar zal uitroeien.
Petje af en een diepe buiging voor haar wat mij betreft....!!
Ik hoop dat ze Putin zal vervangen, maar dat zal wel een vrome wens blijven. Want de kikker in het Kremlin vindt dat hij eerst nog wat oorlogen moet verzorgen met zoveel mogelijk doden. Liefst samen met Trump tegen het Westen.
|
|
Terug naar boven |
|
|
Ruben Site Admin
|
|
Terug naar boven |
|
|
Mozart Gast
|
Geplaatst: 21 Feb 2024 20:47:01 Onderwerp: |
|
|
Trump heeft gezegd, dat hij een soort wordt behandeld als de Rus Navalny. Hij moest eens weten, de zak.
Wat is dié man een gevaar met zijn liefde voor Putin... denk ik, voor de VS, maar voor de hele vrije wereld.
En uiteraard voor de Navo, ook en zelfs nu de VS Ukraine niet meer helpt... hopelijk tijdelijk.
|
|
Terug naar boven |
|
|
Ruben Site Admin
|
|
Terug naar boven |
|
|
Mozart Gast
|
Geplaatst: 22 Feb 2024 08:04:22 Onderwerp: |
|
|
Ruben schreef: | Narcisten kruipen altijd in de slachtofferrol. |
Ja, ze leven ook in bloembollen meest onder de aarde. Niet leuk... en dán.... pop.. their finest moment...
|
|
Terug naar boven |
|
|
|