Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Ruben Site Admin
|
Geplaatst: 20 Mrt 2022 07:30:08 Onderwerp: Kickboxen |
|
|
Het gevecht tussen Badr Hari en Arek Wrzosek is compleet overschaduwd geworden door de gevechten op de tribune.
Het was voor aanvang van het duel al onrustig tussen de verschillende supportersgroepen. Nadat Hari aan het einde van de tweede ronde door een knietje van Wrzosek voor acht tellen naar de grond was gegaan, liep het helemaal uit de hand.
Wrzosek werd gesteund door een groep supporters van de Poolse voetbalclub Legia Warschau. Zij onderhouden nauwe banden met de harde kern van ADO Den Haag.
Kortom, het gevecht tussen Badr en Wrzosek werd stilgelegd en het gevecht wat later op de avond gepland stond ging ook niet door. _________________ https://mewe.com/rubenmepschen.28
Matrix/Element account: @rubenwa:matrix.org
https://qoto.org/@sergeant |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 20 Mrt 2022 07:30:08 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
Bert-Jan van Wijngaarden Gast
|
Geplaatst: 24 Jul 2023 11:26:45 Onderwerp: |
|
|
Ik hou niet van kikboksen, omdat ik niet van gewelddadige sporten houd.
Kikboksen spreekt mij niet aan vanwege het fysieke geweld en de risico's van blessures.
Kikboksen is niet mijn favoriete sport, omdat ik liever de voorkeur geef aan andere vormen van lichaamsbeweging.
Voor mij is kikboksen niet interessant, omdat ik liever deelneem aan rustigere en meer ontspannende activiteiten.
Kikboksen is niet mijn ding, omdat ik meer geniet van sporten die de nadruk leggen op samenwerking en teamgeest. |
|
Terug naar boven |
|
|
Mozart Gast
|
Geplaatst: 29 Okt 2023 23:11:33 Onderwerp: |
|
|
Ik ben er ook niet zo op.
Doet me niet prettig aan, wat ik niet op die manier heb met boksen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Gps
|
Geplaatst: 31 Okt 2023 15:01:41 Onderwerp: |
|
|
Ik blijf het fascinerend vinden hoe oa tai boxers trappen afweren met hun scheenbeen.
Bij mij doet dat al bijna pijn, als ik er alleen maar naar kijk.
Volgens een taekwondo leraar, moet je daar ook speciaal voor trainen, zodat je scheenbeen ongevoelig word.
Bijvoorbeeld door met een stok op je scheenbeen te slaan.
Toen ik het daar een keer over had met een taxi chauffeur die aan kickboxen gedaan had, vertelde deze ook dat toen hij stopte met trainen, zijn scheenbeen over gevoelig werd.
Zoals hij het vertelde, deed en stukje zeep op zijn scheenbeen als pijn. |
|
Terug naar boven |
|
|
Mozart Gast
|
Geplaatst: 29 Aug 2024 13:27:22 Onderwerp: |
|
|
Misschien het harnas toelaten haha... |
|