Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Ruben Site Admin
|
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 3 Apr 2024 05:03:01 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
Mozart Gast
|
Geplaatst: 6 Apr 2024 21:38:04 Onderwerp: Re: Artificial Intelligence |
|
|
Ruben schreef: | |
Ja, grappig, maar er zit een waarlijke kern van realiteit in.
Dezelfde hyperigheid met AI als wel met meer dingen.
Allemaal zieligheid. En wat hebben we daar aan?
De inflatie, de armoede, de oorlogen, de mensenvertrapperij etc. etc. blijven of er komt weer nieuw.
|
|
Terug naar boven |
|
|
Mozart Gast
|
Geplaatst: 4 Sep 2024 15:53:14 Onderwerp: |
|
|
Glasvezel nu. Odido. Kleine vuiltjes in de aanvang, maar nu is alles goed. Wel fijn snel, vooral spektakulair upload en ietsje duurder dan mijn ADSL van Tele2. Okido dus |
|
Terug naar boven |
|
|
Ruben Site Admin
|
Geplaatst: 5 Sep 2024 05:36:02 Onderwerp: |
|
|
Nah, ik wacht daar nog even mee. Veel te kwetsbaar.
Die kabeltjes lopen onbeschermd zonder gewapende buitenmantel onder de grond. Klaar om aangeknaagd te worden door de muizen/ratten.
Is bij één van mijn buren verderop al gebeurd.
Bij elk huis hier steekt zo'n spaghetti sliertje uit de grond. Klaar om doorgetrokken te worden de huizen in.
De snelheid waarmee Amsterdamse woningen van glasvezel moeten worden voorzien gaat een beetje ten koste van de veiligheid.
Ik zit nu nog bij Ziggo. Die kabels zijn voorzien van een gewapende buitenmantel en worden niet zo snel doorgekauwd.
nadeel is natuurlijk wel, dat het laatste stukje naar de huizen overgaat in COAX.
Ik kijk het nog even aan. _________________ https://mewe.com/rubenmepschen.28
Matrix/Element account: @rubenwa:matrix.org
https://qoto.org/@sergeant |
|
Terug naar boven |
|
|
Mozart Gast
|
Geplaatst: 5 Sep 2024 15:50:04 Onderwerp: |
|
|
Ruben schreef: | Nah, ik wacht daar nog even mee. Veel te kwetsbaar.
Die kabeltjes lopen onbeschermd zonder gewapende buitenmantel onder de grond. Klaar om aangeknaagd te worden door de muizen/ratten.
Is bij één van mijn buren verderop al gebeurd.
Bij elk huis hier steekt zo'n spaghetti sliertje uit de grond. Klaar om doorgetrokken te worden de huizen in.
De snelheid waarmee Amsterdamse woningen van glasvezel moeten worden voorzien gaat een beetje ten koste van de veiligheid.
Ik zit nu nog bij Ziggo. Die kabels zijn voorzien van een gewapende buitenmantel en worden niet zo snel doorgekauwd.
nadeel is natuurlijk wel, dat het laatste stukje naar de huizen overgaat in COAX.
Ik kijk het nog even aan. |
Een buurman heeft hier jaren terug Ziggo doorgeprikt bij bomen verwijderen. Gewoon gerepareerd.
En ja, het IS kwetsbaar, maar dat geldt voor het hele internet en techniek van dit soort in het algemeen. Daarom heb ik ook drie providers voor tv, pc/vast bellen en mobieltje.
Maar ook daar... éen oorlog, ramp of zie maar en het verhaal houdt op. En nu ga ik weer duimen hoor. |
|
Terug naar boven |
|
|
Mozart Gast
|
|
Terug naar boven |
|
|
Mozart
|
Geplaatst: 1 Okt 2024 08:59:39 Onderwerp: |
|
|
Deze post is om 'gast' na account-reset weer een avatar te maken. _________________ Geen steen op de andere.... https://tinyurl.com/3pytw5d8 En nóg klagen als er wordt verdedigd... |
|
Terug naar boven |
|
|
|