Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Mozart Gast
|
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 24 Mei 2022 20:51:53 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
 |
Mozart Gast
|
|
Terug naar boven |
|
 |
Ruben Site Admin

|
Geplaatst: 29 Mei 2022 05:36:02 Onderwerp: |
|
|
Mooi foto.  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Mozart Gast
|
Geplaatst: 29 Mei 2022 15:01:42 Onderwerp: |
|
|
Dank je.
Nou móet ik zeggen, dat ik deze keer ook echt in de stemming was om een mooie te zoeken.  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Mozart

|
Geplaatst: 15 Okt 2024 18:49:08 Onderwerp: |
|
|
 _________________ Tijd heelt veel. Geduld overwint alles... want alles is tijdelijk... |
|
Terug naar boven |
|
 |
Ruben Site Admin

|
Geplaatst: 16 Okt 2024 05:31:36 Onderwerp: |
|
|
Die is oud!
5-cijferig telefoonnummer... |
|
Terug naar boven |
|
 |
Mozart

|
Geplaatst: 16 Okt 2024 20:47:19 Onderwerp: |
|
|
Ruben schreef: | Die is oud!
5-cijferig telefoonnummer... |
Mooi hè, dat bord?
 _________________ Tijd heelt veel. Geduld overwint alles... want alles is tijdelijk... |
|
Terug naar boven |
|
 |
Mozart

|
|
Terug naar boven |
|
 |
Ruben Site Admin

|
Geplaatst: 9 Nov 2024 06:05:32 Onderwerp: |
|
|
Ik heb dat politiewagentje even uit de reeks met smilies verwijdert.Was geen doen. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Mozart

|
Geplaatst: 9 Nov 2024 11:26:55 Onderwerp: |
|
|
O, was jíj de boosdoener Thanks. _________________ Tijd heelt veel. Geduld overwint alles... want alles is tijdelijk... |
|
Terug naar boven |
|
 |
Ruben Site Admin

|
Geplaatst: 10 Nov 2024 06:07:08 Onderwerp: |
|
|
Nou, de forumsoftware loopt een beetje achter, waardoor sommige letter/toetsencombinaties een smiley oproepen wanneer je het niet wilt.
Geen last van op MeWe en Mastodon. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Mozart

|
Geplaatst: 14 Mei 2025 17:49:17 Onderwerp: Gaza |
|
|
https://nos.nl/l/2567263
Citaat: | Burgemeester Halsema van Amsterdam roept het kabinet op om de verwoesting van Gaza en de uithongering van en moord op Palestijnen door Israël te stoppen. Dat zei ze na vragen in de gemeenteraad. Volgens de burgemeester grijpt het lot van de Palestijnen veel Amsterdammers aan: "Het NIOD en vele onafhankelijke mensenrechtenorganisaties spreken niet voor niets van genocidaal geweld. We moeten het politieke meningsverschil achter ons laten", aldus Halsema.(..)
Ze benadrukte dat er geen dubbele standaard kan zijn als het om mensenrechten gaat: "Dat betekent dat Hamas vervolgd moet worden, dat betekent dat antisemitisme altijd en overal moet worden bestreden. En dat betekent ook dat de internationale gemeenschap, Europa en Nederland zich achter onschuldige Palestijnen en Gazanen moet scharen, die misdadig worden vermoord."
Om haar woorden kracht bij te zetten stuurt Halsema morgen een brief naar de regering met de oproep om het geweld te stoppen: "Het Nederlandse kabinet zegt streep in het zand te trekken, maar dat is alleen betekenisvol als het tot praktische daadkracht leidt, als de Israëlische regering tot de orde wordt geroepen en vrede wordt afgedwongen. De verwoesting van Gaza moet stoppen, de uithongering moet stoppen, de moord op Palestijnen moet stoppen." (..) |
Ik ondersteun dit, hoewel ik wel weet dat als men eenmaal met bommen en granaten gooit verstandige woorden onzin worden. En dit kabinet rent niet zo hard.
Ze is wel wat laat. Trump kan in Gaza al bijna gaan golfen.
Ja.. ik overdrijf, maar ik bedoel maar... _________________ Tijd heelt veel. Geduld overwint alles... want alles is tijdelijk... |
|
Terug naar boven |
|
 |
|