Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Gps

|
Geplaatst: 13 Jan 2025 13:57:14 Onderwerp: |
|
|
Mozart schreef: | Gps schreef: | Gaan we nu terug naar 2 geslachten ?  |
Huh..?  |
Die lbt what ever mafkezen.
Mannen kunnen zwanger worden en meer van die onzin.
Trump is niet woke. |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 13 Jan 2025 13:57:14 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
 |
Ruben Site Admin

|
Geplaatst: 14 Jan 2025 06:29:34 Onderwerp: |
|
|
Moeder natuur gaf ons 2 chromosomen die het geslacht bepalen, namelijk X en Y. Maar die LHBTQ+ (ik mis vast nog enkele letters), menen dat de wetenschap ernaast zit.
Alsof jouw geslacht facultatief is. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gps

|
Geplaatst: 14 Jan 2025 13:07:33 Onderwerp: |
|
|
Precies dat, er zijn maar twee geslachten, en dat er mannetjes zij die op mannetjes vallen en zo, daar kan ik mee leven.
Voor zover ik weet heb ik er twee in me familie. Een homo en een lesbienne.
Verder heb ik iets hoop dat Trump die waanzin van de Oekraïne gaat beëindigen.
Oekraïne dus niet bij de nato.
Wij hebben voedselbanken maar wel geld voor oorlog?  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Mozart

|
Geplaatst: 16 Jan 2025 16:02:06 Onderwerp: |
|
|
Gps schreef: | (..)
Ongelijke verdeling tot in het extreme zal er hier op de rotbol waarschijnlijk blijven. Om te huilen. Het veroorzaakt extremisme en vervolgens weer oorlog. Enz. _________________ En dan nu de Gouden Eeuw voor Amerikanen...  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Mozart

|
Geplaatst: 27 Jan 2025 20:15:48 Onderwerp: |
|
|
Gps schreef: | Precies dat, er zijn maar twee geslachten, en dat er mannetjes zij die op mannetjes vallen en zo, daar kan ik mee leven.
Voor zover ik weet heb ik er twee in me familie. Een homo en een lesbienne.
Verder heb ik iets hoop dat Trump die waanzin van de Oekraïne gaat beëindigen.
Oekraïne dus niet bij de nato.
Trump heeft zelf wat andere waanzin, weten we nu.
"Clearing Gaza" b.v.. Nóg meer deportaties. 2 miljoen ongeveer. 300.000 Palestijnen tellen al niet meer mee.
Elk land dat zijn (Trump's) zin niet doet sanctioneren. De Denen bij voorbeeld.
Als hij zó doorgaat zou het wel eens Amerika tegen de wereld of andersom kunnen worden... Mooie kans voor Chinezen en Russen bij voorbeeld. Europa zal Trump wellicht wel slaafs volgen...? Geen idee. _________________ En dan nu de Gouden Eeuw voor Amerikanen...  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Ruben Site Admin

|
Geplaatst: 28 Jan 2025 07:50:16 Onderwerp: |
|
|
Ach, Trump staat erom bekend dat hij hoog van de toren blaast, maar de soep wordt meestal minder heet gegeten. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Mozart

|
Geplaatst: 28 Jan 2025 16:35:52 Onderwerp: |
|
|
Het is beter de dingen die hij zegt niet te zeggen.
Zo maak je van Amerika naar mijn gevoel een drol en nu druk ik me heel vriendelijk uit. _________________ En dan nu de Gouden Eeuw voor Amerikanen...  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Ruben Site Admin

|
Geplaatst: 29 Jan 2025 06:47:35 Onderwerp: |
|
|
Klopt, maar dit is de tactiek die Trump leerde en toepaste als zakenman. Extreem hoog inzetten om er zoveel mogelijk uit te slepen.
Maar sommige uitspraken hebben niets te maken met het verkrijgen van een deal. Sommige uitspraken zijn gewoon extreem en zeer onverantwoord. Maar daarmee doet hij een beroep op de onderbuik van de meestal minder goed geïnformeerde stemmer. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Mozart

|
Geplaatst: 29 Jan 2025 10:00:18 Onderwerp: |
|
|
Het is de tijd van clowns in een setting van onstabiliteit en oorlog. En die clowns zijn extreem rechts en extreem gevaarlijk tegenwoordig. Het is een donkere tijd na een hoop gemodder door Biden en Harris. En dat alreeds na een paar dagen. _________________ En dan nu de Gouden Eeuw voor Amerikanen... 
Laatst aangepast door Mozart op 5 Feb 2025 16:21:37; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
 |
Mozart

|
Geplaatst: 5 Feb 2025 16:15:29 Onderwerp: |
|
|
Ja.
Hij is nu bezig de wereld te veroveren. Eerst Gaza. _________________ En dan nu de Gouden Eeuw voor Amerikanen...  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Mozart

|
Geplaatst: 12 Feb 2025 20:42:29 Onderwerp: |
|
|
Ukraine gaat er ook aan. Puitin kan blij zijn. Ook door die Trump. Even de wereld destrueren.. _________________ En dan nu de Gouden Eeuw voor Amerikanen...  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Mozart

|
Geplaatst: 23 Feb 2025 16:43:36 Onderwerp: |
|
|
https://www.bnr.nl/nieuws/internationaal/10567820/vs-dreigt-starlink-af-te-sluiten-als-oekraine-geen-mineralendeal-tekent
Citaat: | De Verenigde Staten hebben gedreigd de toegang van Oekraïne tot Starlink-satellietinternetterminals af te sluiten als Kyiv geen deal met de VS sluit over kritieke minerale hulpbronnen. Dat meldt Reuters, met verwijzing naar drie bronnen die bekend zijn met de onderhandelingen. |
Ik ben niet verbaasd. Trump is een handelaar die Rusland paait.
Starlink is van eminent belang voor de oorlogvoering/verdediging van Ukraine. _________________ En dan nu de Gouden Eeuw voor Amerikanen...  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Ruben Site Admin

|
Geplaatst: 24 Feb 2025 06:43:44 Onderwerp: |
|
|
Misschien dat het Europese Galileo netwerk soelaas biedt? |
|
Terug naar boven |
|
 |
Mozart

|
Geplaatst: 24 Feb 2025 16:44:02 Onderwerp: |
|
|
- Galileo is een navigatiesysteem biedt heel fijnmazige positiebepaling via GPS-signalen.
- Starlink is een systeem van satellietinternetdiensten. Het biedt breedbandinternetverbindingen, vooral in gebieden waar niets is op dit gebied.
De behoefte bepaalt wat je met de een of de ander wil doen.
Navigatie is wat anders dan internetverbinding zeg maar.
Als we het hebben over "uitwisselbaarheid", dan is het belangrijk om te bedenken dat je Galiléo en Starlink niet rechtstreeks kunt vervangen door elkaar, omdat ze verschillende functies vervullen (navigatie versus internetverbinding). De keuze tussen deze systemen hangt af van de specifieke behoeften en context van de gebruiker of het gebied.
Echter:
Als Oekraïne bijvoorbeeld behoefte zou hebben aan verbeterde internetconnectiviteit in afgelegen gebieden, kan Starlink. Aan de andere kant, als de focus ligt op nauwkeurige navigatie en positiegegevens, zou Galiléo meer van nut zijn. Het is ook mogelijk om beide systemen voor verschillende doeleinden samen in systeem te gebruiken. _________________ En dan nu de Gouden Eeuw voor Amerikanen...  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Mozart

|
Geplaatst: 28 Feb 2025 19:27:09 Onderwerp: |
|
|
Nog wat onrust:
https://www.msnbc.com/msnbc/watch/trump-zelenskyy-and-vance-have-heated-exchange-in-oval-office-meeting-233194053845
Citaat: | Trump tells Zelenskyy he's 'gambling with World War III' in tense exchange. |
Maar Zelensky is harder dan je zou vermoeden, denk ik te zien.
Bijna surealistisch dit, Ze zijn nu nóg bezig met het wassen van hun mond met groene zeep.
Trump heeft na afloop gezegd, dat Zelensky niet klaar is voor vrede als de VS daarbij betrokken is, vanwege de grondstoffen die Trump claimt en de veiligheidsgaranties die Zelensky eist voor zo'n deal. Hij mag terugkomen van Trump als hij klaar is voor vrede. _________________ En dan nu de Gouden Eeuw voor Amerikanen... 
Laatst aangepast door Mozart op 9 Mrt 2025 21:37:07; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 28 Feb 2025 19:27:09 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |