Geplaatst: 1 Mrt 2025 10:37:34 Onderwerp:
Zo. Gezellig geweest in The Oval Office.
Trump kijgt niet zijn zin en Putin kan doorgaan.
Wat een gepruts. Schadelijk voor iedereen in de wereld.
En dat wás al zo met al die sancties en tarieven.
Trump is een loser. _________________ En dan nu de Gouden Eeuw voor Amerikanen...
Geplaatst: 1 Mrt 2025 18:34:51 Onderwerp:
Gps schreef:
Wat had je dan gewild?
WW3 ?
Wat dacht je van de huidige toestand als dat niet wat gladgestreken wordt?
Frontje van Rusland, Noord-Korea, Cuba (blijkt, militairen in Ukraine), Iran, China en de VS? Jammer voor onze 'vrije wereld'...
BRUSSELS - Nato chief Mark Rutte said on March 1 he told Ukrainian President Volodymyr Zelensky that he needs to find a way to restore his relationship with US President Donald Trump after their clash at a White House meeting on Feb 28.
Nou, 's kijken hoe goed hij in jongleren is... _________________ En dan nu de Gouden Eeuw voor Amerikanen...
Advies: kijken!
Alleen ben ik het niet altijd met bepaalde dingen eens.
Na wat nu met Zelensky gebeurde wil ik duidelijk zijn.
Dit is naar mijn standaard een prof van de hoogste standaard.
_________________ En dan nu de Gouden Eeuw voor Amerikanen...
Je bent echt gehersenspoeld door de main stream media.
Helaas kon ik de recente link niet meer vinden, maar al eerder zag ik beelden van Patrick lancaster?
Die interviewde een mevrouw. De mevrouw vloog hem bijna aan toen hij vroeg wie hun beschoten met raketten.
Mij is inmiddels één ding duidelijk. Niet alle Oekraïners zijn blij dat ze bij de Oekraïne horen.
Hun voelen zich rus en spreken al hun hele leven Russisch.
Vervolgens wilde een aantal Oekraïners deze mensen wel even een lesje leren, door hun te beschieten.
Ik heb helaas geen cijfers maar er is dus al jaren oorlog in de Oekraïne, die niet begonnen is toen Rusland binnen viel.
Misschien dat ik nog eens op zoek ga naar cijfers, maar ik maak me momenteel meer druk over me gezondheid.
Probleem wat ik heb, hoe betrouwbaar is die Patrick?
Geplaatst: 4 Mrt 2025 06:27:30 Onderwerp:
Gps schreef:
Je bent echt gehersenspoeld door de main stream media.
Dat is toch met iedereen het geval die jouw kijk op zaken niet deelt?
Het frequente gebruik van de term 'mainstream media' spreekt boekdelen. Het 'labelen' van mensen die niet in jouw straatje praten evenzo.
Geplaatst: 4 Mrt 2025 14:53:10 Onderwerp:
Ik zie heel duidelijk, dat de Russen de grenzen van een autonome, internationaal erkende staat willen veranderen door middel van een platvloerse inval. (En dat lukt ze prima, zeker nu Trump alles verraadt. En dan wordt de rest op ISIS e.d.-wijze flink geterroriseerd met dodelijkheid en destructie.) En dat soort piraterij, dat is 100% verboden in mijn wereld en in mijn denken. Zo kunnen alle staten nu wel beginnen. Dat wordt leuk... Waar zijn mijn atoombommen?.. _________________ En dan nu de Gouden Eeuw voor Amerikanen...
Geplaatst: 4 Mrt 2025 22:15:53 Onderwerp:
@Gps.
Dus jij bent voor het binnenvallen van autonome staten waar ook ter wereld als de leiding van zo'n agressorstaat iets niet bevalt?
Nou, dat wordt mondiaal een robbertje matten... een gedachte waar Trump mee lijkt te spelen. (Groenland, Canada, Panama).
Waar zijn m'n kernbommen? _________________ En dan nu de Gouden Eeuw voor Amerikanen...
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
Wil je ook een eigen gratis forum?
- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!