Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Nora Site Admin
![](images/norajuwelen/avatars/5977096364a1e9b9039725.jpg)
|
Geplaatst: 12 Mei 2009 20:28:46 Onderwerp: Hebben jullie niets gemaakt de afgelopen tijd?? |
|
|
Ik heb wel een armband, maar die is nog niet helemaal af i.v.m. tijd tekort. Maar ik zet binnenkort een foto van op. Beloofd! ![Wink](images/smiles/icon_wink.gif) _________________ Voor inspiratie kijk op www.norajuwelen.nl |
|
Terug naar boven |
|
![](templates/morningglory/images/spacer.gif) |
|
Geplaatst: 12 Mei 2009 20:28:46 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
sannie Robijn
![](images/norajuwelen/avatars/115301989049f851ae02492.jpg)
|
Geplaatst: 12 Mei 2009 21:00:44 Onderwerp: |
|
|
Ik ben met een paar projectjes bezig. Een beaded bead, die is bijna af. Maar er kwam weer van alles tussendoor. Een ketting, rondgeregen, die is op de helft.
Dan ben ik weer een ontwerppakketje aan het maken en dat vergt wel wat tijd omdat ik dan een idee wil hebben wat je ervan kunt maken. En de artikelen die ik ervoor besteld had zijn nog steeds niet binnen. Dus dat is afwachten.
En er ligt nog een ketting die wel leuk wordt maar waar ik eigenlijk niet meer zoveel zin in heb. Ik ben bezig om er een patroon van te maken maar dat is toch wel een beetje ingewikkeld. En in mijn enthousiastme ben ik vergeten fotoos te maken van het begin ![Embarassed](images/smiles/icon_redface.gif) _________________ www.kralenzooi.nl
www.hoemaaktuhet.com
http://kralenzooi.blogspot.com/ |
|
Terug naar boven |
|
Pearl Amethyst
![](images/norajuwelen/avatars/137913192149f99a9ff3e76.jpg)
Geregistreerd op: 24 Apr 2009 Berichten: 47 Woonplaats: in de buurt van Leeuwarden
|
Geplaatst: 27 Mei 2009 23:25:35 Onderwerp: |
|
|
Ik ben wel bezig met een armbandje maar de kleur bevalt me niet. Op zich wel mooi maar niet "wouw".
Ook heb ik zin in een heleboel dingen maken maar de tijd heb ik momenteel even niet.
Ik hoop dat er binnen afzienbare tijd weer eens een rustige periode komt zodat ik lekker gaan knutselen. _________________ Pearl |
|
Terug naar boven |
|
kralenroosje Amethyst
|
Geplaatst: 30 Mei 2009 17:29:14 Onderwerp: |
|
|
ik ben bezig met de frankfurter maar dat vind ik best een lastig patroon en heb ik nu weer links laten liggen ook omdat hij zwart is en ik hem
met vakantie mee had genomen met alleen wit c-lon DOM...
nu is hij half af maar irriteerd dat me.
en uithalen vind ik eigenlijk ook zonde misschien later.
ik ben ook bezig met de peyote armband funky maar ff niet zoveel
tijd dus duurd het wat langer ![Laughing](images/smiles/icon_lol.gif) _________________ kralen maken me blij.
http://kralenroosje.come2me.nl |
|
Terug naar boven |
|
Nora Site Admin
|
Geplaatst: 30 Mei 2009 21:49:43 Onderwerp: |
|
|
kralenroosje schreef: | ik ben bezig met de frankfurter maar dat vind ik best een lastig patroon en heb ik nu weer links laten liggen ook omdat hij zwart is en ik hem
tijd dus duurd het wat langer ![Laughing](images/smiles/icon_lol.gif) |
Misschien een tip: je kunt dit soort armabanden ook met visdraad maken. 0,18 mm kun je al door de naald halen en qua kleur zit je ook altijd goed. Verkrijgbaar in dierenspeciaalzaken 3-4 euro voor 150 m. En je werkje zal ook wat steviger zijn. ![Wink](images/smiles/icon_wink.gif) _________________ Voor inspiratie kijk op www.norajuwelen.nl |
|
Terug naar boven |
|
Nora Site Admin
|
Geplaatst: 30 Mei 2009 21:51:47 Onderwerp: |
|
|
Ik ben ook bezig met beaded beads, voor een topje in lime kleur. Bijna af, maar vandaag heb ik bonkende hoofdpijn van de zon en de wind, dus geen zin verder te gaan.
En de andere armband waarmee ik bezig was is ook nog niet af. Maar dat komt wel 'n keer. ![Wink](images/smiles/icon_wink.gif) _________________ Voor inspiratie kijk op www.norajuwelen.nl |
|
Terug naar boven |
|
kralenroosje Amethyst
|
Geplaatst: 31 Mei 2009 07:02:51 Onderwerp: |
|
|
Nora schreef: | kralenroosje schreef: | ik ben bezig met de frankfurter maar dat vind ik best een lastig patroon en heb ik nu weer links laten liggen ook omdat hij zwart is en ik hem
tijd dus duurd het wat langer ![Laughing](images/smiles/icon_lol.gif) |
Misschien een tip: je kunt dit soort armabanden ook met visdraad maken. 0,18 mm kun je al door de naald halen en qua kleur zit je ook altijd goed. Verkrijgbaar in dierenspeciaalzaken 3-4 euro voor 150 m. En je werkje zal ook wat steviger zijn. ![Wink](images/smiles/icon_wink.gif) |
ja ik denk dat dat wel een goede tip is zeker omdat de armband zo open is....ik ga het zeker onthouden voor als ik er weer zin in krijg!!!!
bedankt _________________ kralen maken me blij.
http://kralenroosje.come2me.nl |
|
Terug naar boven |
|
|