Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Net nu de moraal wat beter is...dit weer

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    omslagpunt Forumindex -> Lichamelijke klachten
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Cara
Gast





BerichtGeplaatst: 15 Mrt 2009 20:15:22    Onderwerp: Net nu de moraal wat beter is...dit weer Reageren met citaat

Beste lezers,

Heb al een tijdje niet meer geschreven, maar ik moet altijd zo nadenken voor ik me kan concentreren enzo. Dus nu even een poging!
De laatste weken ging het op psychisch vlak een stukje beter. Had enkele belangrijke gesprekken gevoerd op school, met zorgcoordinator en met de directie en dat gaf me een nieuwe start en een dosis frisse moed.
Tot ik vorige zondag mijn kleren aandeed....plots ellendige stekenden, brandende pijn in mijn ben, schouders, bovenrug en rechter arm....
Nu aangzien mijn chronische rugpijn en mijn hele voorgeschiedenis kan ik wel het een en ander verdragen...maar dit was niet normaal. Dokter van wacht gebeld, neem maar een paracetamolletje gaat wel beter zijn. Ik was erg aangedaan van haar reactie en kon echt niet verder zo. Dan de dokter van wacht gebeld in de regio van mijn ouders. Ik mocht direct komen. Zijn conclusie een geknelde zenuw, door een kleine verschuiving van de halswervels! Kreeg ontstekingsremmers en een inspuiting met voltaren. Moest snel beter gaan, maar niets was minder waar! Maandag bij mijn eigen arts geweest, omdat de schrik er echt goed inzat. Hij sprak van het verschot, normaal moest ik over enkele dagen beter zijn. Kreeg een hoop pijnstiller, Contramal retard (2/dag), diclofenac retard (2/dag) en diazepam(2/dag) BEterschap zou snel optreden, maar niets is minder waar. Donderdagavond terug bij mijn huisarts, niet beter. Nu sprak hij over torticollis. Dus proberen we fysio, normaal kon ik er pas komende dinsdag terecht. Maar mijn huisdokter heeft het kunnen forceren en mocht vrijdag nog langs komen. De fysio is niet gerust, dus gaat morgen mijn huisarts bellen om een scanner te laten nemen. Vooral omdat ik tintelingen in mijn vingers heb en uitstralingspijnen. Morgenavond weer naar mijn huisarts...*zucht* Ik ben er niet gerust in en ondertussen dus ook helemaal niet in staat om te werken.
Voel me weer helemaal wegzakken...alles lijkt weer zinloos, deze problemen halen me weer helemaal naar beneden!
Vele traantjes vloeien weer....

Liefs Cara
Terug naar boven







Geplaatst: 15 Mrt 2009 20:15:22    Onderwerp:

Terug naar boven
Jacqueline



Geregistreerd op: 03 Okt 2008
Berichten: 251

BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2009 12:22:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoi Cara

Wat ontzettend vervelend zeg. Is de pijn wel te doen nu?
Lijkt me heel vervelend ook die onzekerheid die het weer allemaal met zich meebrengt. Je leventje staat weer even op zijn kop.

De effecten van dit, op je werk en op je geest zijn uiteraard groot. Dat is nu net niet waar je op zat te wachten h?? Je had het net allemaal zo goed op de rit.

Kan je ook geen tips geven. Het lijkt mij goed dat er gauw een scan gemaakt wordt om een hernia uit te sluiten zodat er een goede behandeling kan volgen.
De pijnstillers helpen dan wel tegen de pijn maar ik heb al vaker om me heen gezien dat mensen daar toch ook wel depressiever van lijken te worden. Dus naast de onzekerheid en het ontwrichten van je leven,speelt het chemische vlgs. mij ook erg mee.
Niet dat je er iets mee kan maar misschien helpt het om het van deze kant te bekijken..het is niet jouw fout..snap je?

Cara ik hoop dat er snel duidelijkheid komt, dat je weer iets hebt om naar toe te leven..

Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je ons op de hoogte houdt??

Groetjes!
_________________
"Dum Vivimus Vivamus"
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jacqueline



Geregistreerd op: 03 Okt 2008
Berichten: 251

BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2009 08:48:26    Onderwerp: Reageren met citaat

En Cara, hoe is het met je? Al iets meer bekend over wat er aan de hand is?
En kan je de moed er een beetje inhouden?

Ben erg benieuwd.

Sterkte en groetjes
_________________
"Dum Vivimus Vivamus"
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cara
Gast





BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2009 09:09:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ga zo de straat oversteken. Moet om kwart na negen bij mijn huisarts zijn! Dan laat ik iets weten!!
Toestand tot nu toe ongewijzigd!
Terug naar boven
Cara
Gast





BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2009 12:46:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoi Jacqueline,

Ik ben ondertussen bij Bart geweest. Hij begint zich nu echt zorgen te maken. Dus moeten een reeks onderzoeken gedaan worden! Een MR, EMG en RX'en volgen nu! Voor de MR moest ik eigenlijk bijna vier weken wachten. Maar Bart heeft het kunnen versnellen en nu kan ik komende woensdag al komen! Voorlopig dus nog thuis blijven, ik mis mijn kleuters wel, maar zo kan ik er ook niet veel gaan doen dat besef ik wel!

Zo ik ga weer rusten, ben net al een beetje zon gaan snuiven met een wandelingetje te maken en dat deed me toch ook wel goed hoor!!

Liefs Cara en bedankt voor je interesse!!
Terug naar boven
Jacqueline



Geregistreerd op: 03 Okt 2008
Berichten: 251

BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2009 16:35:43    Onderwerp: Reageren met citaat

De medische molen is gestart, lijkt mij ook heel belangrijk.
Dus hopen dat je snel de uitslag hebt en weet waar je aan toe bent.

Knap dat je naar buiten bent geweest. Helpt toch om even je zinnen te verzetten. Het voorjaar kan je ruiken en is echt genieten geblazen.

Je kleuters, zij zullen jou ook missen. Spijtig voor iedereen maar wel beter zo. Eerst weten wat er aan de hand is en dan kan je je ergens oprichten.

Sterkte hoor!!
_________________
"Dum Vivimus Vivamus"
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    omslagpunt Forumindex -> Lichamelijke klachten Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.