doorstart 50plusser/ouderenforum
contact en uitwisseling

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

Demonstratierecht
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    doorstart 50plusser/ouderenforum Forumindex -> Maatschappij/Politiek/Discussie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Dagmar57

BerichtGeplaatst: 4 Feb 2025 09:19:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Keesvi schreef:
Persoonlijke zwakte? Persoonlijker kun je niet worden, dunkt mij. Grote woorden waarbij m.i. het sop de kool niet waard is. Ik respecteer je mening en je hoeft wat mij betreft echt geen blad voor de mond te nemen, ik kan het zelfs waarderen, maar dat doe ik ook niet. Ik vind deze reactie echter een beetje kleinzielig.

Oke, duidelijk. Ik had hooitrol niet satirisch opgevat, maar als een belediging, maar zo heb je het dus niet bedoeld begrijp ik.

Mijn reactie mag je gerust overdreven en kleinzielig vinden, dat overleef ik wel
Very Happy.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht

Geplaatst: 4 Feb 2025 09:19:11    Onderwerp:

Terug naar boven
Keesvi

BerichtGeplaatst: 5 Feb 2025 19:55:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Dagmar57 schreef:
Keesvi schreef:
Persoonlijke zwakte? Persoonlijker kun je niet worden, dunkt mij. Grote woorden waarbij m.i. het sop de kool niet waard is. Ik respecteer je mening en je hoeft wat mij betreft echt geen blad voor de mond te nemen, ik kan het zelfs waarderen, maar dat doe ik ook niet. Ik vind deze reactie echter een beetje kleinzielig.

Oke, duidelijk. Ik had hooitrol niet satirisch opgevat, maar als een belediging, maar zo heb je het dus niet bedoeld begrijp ik.

Mijn reactie mag je gerust overdreven en kleinzielig vinden, dat overleef ik wel
Very Happy.
We hoeven het niet overal over eens te zijn en voor zover ik je ken denk je daar net zo over. Wat mij betreft laten we het hier verder bij en gaan we over naar de orde van de dag. Smile
Terug naar boven
Dagmar57

BerichtGeplaatst: 6 Feb 2025 11:47:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Keesvi schreef:
We hoeven het niet overal over eens te zijn en voor zover ik je ken denk je daar net zo over. Wat mij betreft laten we het hier verder bij en gaan we over naar de orde van de dag. Smile

Doen we.

Wel jammer vind ik het dat er nog maar zo weinig zijn om te discussieren, van de paar die er nog zijn, kennen we zo ongeveer de mening wel. Smile
Terug naar boven
Keesvi

BerichtGeplaatst: 6 Feb 2025 16:06:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Dagmar57 schreef:
Wel jammer vind ik het dat er nog maar zo weinig zijn om te discussieren, van de paar die er nog zijn, kennen we zo ongeveer de mening wel. Smile
Er lijkt naast FB en X best nog wel behoefte te zijn aan forumconstructies als deze maar dat kost geld en moeite, terwijl niet iedereen gecharmeerd is van commercials om die kosten te dekken. Daarbij zijn we een paar keer overvallen door nogal abrupte stappen van managers/eigenaars, die van weinig affiniteit getuigden met onze community. Ik bedoel daarmee dat je ook de ledenmet wie je regelmatig in de clinch ligt na verloop van tijd weet te waarderen. Maar zeker na al dat decimeren is er niet zo gek veel dynamiek meer over en dat vind ik wel jammer.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    doorstart 50plusser/ouderenforum Forumindex -> Maatschappij/Politiek/Discussie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3

Ga naar: