Hij is prachtig dat Roodborstje, zeker tegen die blauwe lucht Greet.
Vind de tekening van Anky ook heel mooi
Heb zelf een spreeuw op de AlbertCuypmarkt in de aanbieding, je kunt ze bijna aaien daar, nergens bang voor, en de hele dag door zingen dat het een aard heeft
Heel mooi Anky je tekening,met wat geluk ziet het er morgen hier ook wit uit Greet---een prachtige opname van het roodborstje en dan ook nog een zingende spreeuw van Klaas,bijzonder.
Wat leuk een spreeuw midden in de stad die daar vrolijk zijn of haar deuntje fluit en totaal niet bang is van de drukte om hem of haar heen .
Dank voor het delen .
Mooie profiel foto
En ja hoor de weersverwachting van gisteren is uit gekomen , hier ligt een laagje sneeuw en deze keer ook bij mij op het balkon , ja dat wil ook wel met een stevige oosten wind .
Ik kon het niet laten om even naar mijn jeugdjaren terug te gaan😄 .Spelen met sneeuw vanmorgen.
Laatst aangepast door Greet.W op 11 Feb 2025 11:07:58; in totaal 1 keer bewerkt
@ Mellina
Leuke bewerking van het oma plaatje gemaakt door Inge Löök ,een Fins-Zweedse illustratrice. Ik kreeg een keer een stje van deze leuke grappige kaarten van iemand , 'k heb daar ondertussen al een aantal mensen blij mee gemaakt .
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
Wil je ook een eigen gratis forum?
- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!