doorstart 50plusser/ouderenforum
contact en uitwisseling

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

Hedendaagse (hybride) oorlogvoering
Ga naar pagina Vorige  1, 2

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    doorstart 50plusser/ouderenforum Forumindex -> Maatschappij/Politiek/Discussie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Keesvi

BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2025 19:08:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Het lijkt me goed om bij iedere calamiteit goed te onderzoeken wat de oorzaken zijn maar gezien de wapenfeiten van Poetin vind ik het volkomen begrijpelijk en verstandig om er rekening mee te houden dat er sprake kan zijn van boze opzet. Het doel is het creëren van chaos en daarvoor hoeven niet eens militair-strategische objecten het doelwit te zijn. Juist drukke verkeersknopppunten zoals luchthavens, stadscentra, toeristische trekpleisters zijn doelwitten om angst, verdeeldheid en twijfel te zaaien. Het is prima om kanttekeningen bij vermoedens te plaatsen maar ik vind het uitgangspunt dat Poetin zo onschuldig als een pasgeboren lammetje is totdat onomstotelijk het tegendeel bewezen is buitengewoon naief.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht

Geplaatst: 25 Mrt 2025 19:08:50    Onderwerp:

Terug naar boven
Dagmar57

BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2025 10:35:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Keesvi schreef:
Het is prima om kanttekeningen bij vermoedens te plaatsen maar ik vind het uitgangspunt dat Poetin zo onschuldig als een pasgeboren lammetje is totdat onomstotelijk het tegendeel bewezen is buitengewoon naief.

Ik denk niet dat er hier iemand is die als uitgangspunt heeft dat Poetin een onschuldig lammetje is tot het tegendeel bewezen is.
Terug naar boven
Willemijn

BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2025 11:06:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Het lijkt me buitengewoon verstandig om te allen tijde rekening te houden met sabotageacties vanuit het Kremlin. Kwestie van gezond wantrouwen op grond van vele reeds bewezen daden met als doel Europa te ontwrichten. We zijn in oorlog met Rusland, al jaren. Niet het voordeel van de twijfel, maar schuldig tot het tegendeel is bewezen.
Terug naar boven
Pien

BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2025 15:16:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Zo sta ik er ook in Willemijn.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    doorstart 50plusser/ouderenforum Forumindex -> Maatschappij/Politiek/Discussie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: