Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Dagmar57

|
Geplaatst: 23 Mrt 2025 17:02:19 Onderwerp: |
|
|
Laatste puzzel van deze reeks van het autootje gemaakt.
Ja er gebeurde genoeg bij de formule 1, zelfs na de wedstrijd met diskwalificaties.
kijken wat voetbal vanavond brengt.
Het is wel weer een heerlijk dag met zon. |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 23 Mrt 2025 17:02:19 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
 |
Greet.W

|
Geplaatst: 24 Mrt 2025 09:23:19 Onderwerp: |
|
|
Goedemorgen allemaal .
Leuke foto Henny van het safari autootje , en mooi om te zien Sibilla de krokussen bij jullie in de tuin . Wat een prachtige foto Joke van de blauwe sneeuwroem .
Ik wens jullie een mooie dag en week .
Gisterenmiddag was het hier heerlijk weer , tijdens mijn fietstochtje weer veel mooie bloemen gezien . Eerste collage : Kievitsbloem , witte dwergkwee, forsythia en stermagnolia .
Op de tweede collage : Groenblijvende sneeuwbal ( viburnum tinus ) , bosviooltje en Pieris japonica ( rotsheide ) .
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Henny

|
Geplaatst: 24 Mrt 2025 10:21:23 Onderwerp: |
|
|
Goedemorgen allemaal!
Greet wat een mooie foto's van die bloemen en planten. Hier kan ik echt van genieten. Binnenkort zal ik wel weer regelmatig van je 'pikken' voor een puzzel.
Joke, ook genoten aan de buis van sport. Daar was genoeg te zien. Vla voor ik naar bed ging zag ik nog het einde van de voetbalwetstrijd met penalty's. Altijd spannend, maar, helaas, Spanje won. Daar denken natuurlijk de Spanjaarden anders over
Gelijk hebben ze!
Sibille is zeker vandaag weer druk bezig
Dagmar, je hebt weer genoten van de puzzels.
Ik heb net weer een stel foto's van Douwe binnengehaald en ik heb zelf gisteren weer foto's kunnen maken. Dit keer zijn we naar kasteel Geldrop geweest, want daar was een expositie van moderne kunt in, vooral beelden en zo.
Door sommige beelden ging mijn fantasie op de loop en ontstonden er verhaaltjes in mijn hoofd. Helaas heb ik een stukje gefilmd inplaats van foto's Gelukkig blijven er nog genoeg foto's over.
Een paar foto's
Papierkunst
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
joke
|
Geplaatst: 24 Mrt 2025 10:55:30 Onderwerp: |
|
|
Goedemorgen luitjes,
Greet wat een schitterde foto's heb je gemaakt tijdens je fietstocht zeg veel verschillende bloemen komen voorbij.
Henny julie naar kasteel wezen kijken in Geldrop en leuke foto's van gemaakt.
en die puzzel van die safara deuk auto gisteren gemaakt.
Ja heb ook gekeken naar Nederland -Spanje maar duurde mij te lang en ben het bed in gedoken.
mij man heeft het wel af gekeken en hoorde vanmorgen de uitslag ja wel sneu maar ja zo gaat het met voetbal.
Sibilla vast ook nog het een en ander te doen vandaag.
Al veel gedaan in huis en schoon bed heerlijk toch altijd.
Vanmiddag naar ziekenhuis en dat vijf dagen achter elkaar in de middag.
Morgen komt Dochter op bezoek on de ochend en blijft een broodje eten.
Foto Chinees klokje
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Henny

|
Geplaatst: 25 Mrt 2025 09:57:09 Onderwerp: |
|
|
Goedemorgen allemaal!
O, Joke, een kuur, dus. Ik hoop dat het goed aanslaat en dat je weinig bijwerkingen ondervind. Maar, ja. Wat moet, dat moet.
Wel weer een prachtige foto van die struiken.
Gisteren zijn we samen boven goed aan de poets gegaan, want het moet nu onderhand wel afgelopen zijn met het neerdalen van de stof van het schuren en zo. Dat blijft lang dwarrelen.
Vanmiddag weer gewoon naar mijn vriendin. Gezellig!
Uitzicht vanaf een raam in het kasteel
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Greet.W

|
Geplaatst: 25 Mrt 2025 10:51:51 Onderwerp: |
|
|
Goedemorgen allemaal .
@ Henny
Mooie serie van de moderne kunst . Volgens mij moet je heel veel geduld hebben om de papierkunst zo te maken , ziet er supermooi uit .
Mooi uitzicht van uit het kasteel , dat zal vast een mooi wandel gebied zijn vermoed ik . Veel plezier vanmiddag bij je vriendin.
@ Joke
Ik wens je heel veel sterkte voor deze week , een hele opgave iedere middag naar het ziekenhuis . Fijn dat je dochter vandmorgen kwam .
Prachtige foto van de forsythia beeldvullend in beeld .
Ik wens jullie een mooie dag
Mien Grunnigerland :
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
joke
|
Geplaatst: 26 Mrt 2025 09:43:27 Onderwerp: |
|
|
Goedemorgen allemaal,
Hennt een mooie foto vanuit het raam gemaakt bij dat kasteel en was vast gezellig bij je vriendin.
Greet wat een prachtige foto uit jou Grunnigerland met die blauwe lucht en straalt echt rust vanuit.
Het was gezellig gisteren met Dochter en zijn weer helemaal bij gekletst.
straks even naar dorp op zoek naar een nieuw tasje .
heb er nog wel een paar maar geen zwart meer effe wat anders en de oude gaan naar dee kringloop.
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Henny

|
Geplaatst: 26 Mrt 2025 10:13:10 Onderwerp: |
|
|
Goedemorgen allemaal.
Ten eerste: Sibille, ik heb nog aan je gedacht, want gisteren zal het toch wel een zware dag voor je geweest zijn met die begrafenis. Soms staat zoiets dichterbij dan anders en dan raakt het je meer.
Joke, een fijne dag gehad met je dochter. Met zo'n periode waar je nu door heen gaat is het zeker belangrijk er op uit te gaan. Heerlijk zo ontspanning zoeken met je dochter.
Weer een vrolijke foto van de narcissen
Greet, ik denk ook dat bij zo knippen van zulke kunstwerken je heel wat geduld nodig hebt/ Els zal zeker wel de nodige keren een GVDtje - of iets in de aard- onderdrukt is
Ook met deze reeks er bij heb ik heel wat foto's in voorraad voor puzzels. Ik ga nog even door!
O ja, dit najaar zijn de plannen een weekje een huisje te huren in Groningen of Friesland. Als het zo ver is klop ik wel bij je aan voor bezienswaardigheden.

Laatst aangepast door Henny op 26 Mrt 2025 10:39:09; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
 |
Henny

|
Geplaatst: 26 Mrt 2025 10:36:13 Onderwerp: |
|
|
Goedemorgen allemaal!
Vandaag begin ik met een reeks puzzels waarvan Douwe van der Veen mij de foto's toegezonden heeft.
Hij heeft gefotografeerd bij een hobby kunst vereniging in de Artruim in een lokatie in Emmen. Dat leverde een prachtige reeks kunstwerken op en zeg nou zelf: Wie bepaalt wat echte professionele kunt is... Als het je ziel raak is het voor mij kunst en er zitten pareltjes tussen.
Een voorproefje. Zeker niet makkelijk
Veel puzzelplezier!
https://www.jigidi.com/nl/solve/us2npexq/20250312-113153-genieten-van-hobbykunst/
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Dagmar57

|
Geplaatst: 26 Mrt 2025 10:37:58 Onderwerp: |
|
|
Henny schreef: |
Ook met deze reeks er bij heb ik heel wat foto's in voorraad voor puzzels. Ik ga nog even door! |
Yessssssssssssssssssssssssssssssss  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Dagmar57

|
Geplaatst: 26 Mrt 2025 11:04:48 Onderwerp: |
|
|
Henny schreef: | Goedemorgen allemaal!
Vandaag begin ik met een reeks puzzels waarvan Douwe van der Veen mij de foto's toegezonden heeft.
Hij heeft gefotografeerd bij een hobby kunst vereniging in de Artruim in een lokatie in Emmen. Dat leverde een prachtige reeks kunstwerken op en zeg nou zelf: Wie bepaalt wat echte professionele kunt is... Als het je ziel raak is het voor mij kunst en er zitten pareltjes tussen.
Een voorproefje. Zeker niet makkelijk
Veel puzzelplezier!
https://www.jigidi.com/nl/solve/us2npexq/20250312-113153-genieten-van-hobbykunst/
 |
Wat een prachtige puzzel deze mooie olifanten in pasteltinten.
Ik vind de oilifant een bijzonder dier.
Heb met veel genoegen deze puzzel gemaakt. |
|
Terug naar boven |
|
 |
joke
|
Geplaatst: 26 Mrt 2025 11:55:21 Onderwerp: |
|
|
Wow dit is echt een pareltje met die olifanten Henny om er een puzzel van te maken .
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
sibilla80

|
Geplaatst: 26 Mrt 2025 18:44:36 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
|
|
Hallo mensen, ben ik weer. Beetje druk geweest de afgelopen dagen.
Ik zie prachtige foto's,
van Henny, van Joke, van Greet. schitterend al die kleuren, echt lente.
Joke, lekker een dagje bijkletsen met je dochter, is goed voor je nog niet helemaal genezen lijf!
Henny, naar je vriendin geweest en foto's van Douwe gekregen. De olifantenpuzzel ga ik straks maken. Voor mijn kleindochter komt voor de belasting. Ze kan veel zelf, maar durft toch niet goed dat belastingformulier in te vullen. Daar moet oma bij te pas komen. Ben ik toch ergens goed voor hahaha. Nee hoor, dat is een grapje, ze is een schatje. Tegenwoordig zijn die jongelui zo handig met de phone, de computer etc. Maar sommige dingen durven ze dan weer niet, haar broer van 23 ook niet. Ook hij komt deze week bij oma langs, hahaha.
De gordijnen hangen eindelijk, mooi hoor. Je kunt naar buiten kijken, maar niet naar binnen. Wel zo prettig, toch.
Vanmorgen weer gezwommen, morgen weer sporten. Zo blijven we bezig, het houdt ons van de straat.
Dank je wel, Henny, dat je aan me hebt gedacht gisteren. Het was idd toch wel spannend, waarom weet ik eigenlijk niet. Misschien omdat ik van tevoren wist wat er ging gebeuren, nog voor het overlijden. ieder maakt daarin eigen keuzes. Maar het ging allemaal goed.
Nogmaals: de foto's die ik hier zie zijn super! Die van Greet, de narcissen van Joke, De camelia? van Henny. De mijne is compleet ter ziele gegaan, ik overweeg een nieuwe, weet het nog niet. Sommige planten doen het gewoon niet bij ons.
Daar is kleindochter al, die is vroeg. Mensen, heb het goed vanavond.
op de vlinders moeten we nog even wachten, hoewel ik er al wel een zag in onze tuin.
Toch nog even de puzzel gemaakt. Viel wel mee.  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Greet.W

|
Geplaatst: 27 Mrt 2025 08:59:20 Onderwerp: |
|
|
Goedemorgen allemaal .
@ Joke
Prachtige foto van de witte narcissen .
En is het gelukt om een nieuwe tas te vinden ?
@ Henny
Jullie zijn dus van plan om in het najaar een weekje ver van huis door te brengen , er is genoeg te zien hier in de noordelijkste provincies .
Hele mooie foto van je chrysanten , en wat een supermooie puzzel foto .
@ Sibilla
Het naar binnen gluren is bij jullie nu dus verleden tijd .
Voor je kleinkinderen handig dat ze een oma hebben die de belasting papieren voor ze invult , leer je ze nu ook direct hoe ze dat moeten doen zodat ze het in de toekomst zelf kunnen ?
Ik wens jullie een fijne dag
Foto : Kuifeenden , 2 mannetjes en 1 vrouwtje .
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Henny

|
Geplaatst: 27 Mrt 2025 09:51:34 Onderwerp: |
|
|
Goedemorgen allemaal.
Greet, als het Groningen wordt dan klop ik wel bij je aan Groningen is zeker mooi, net als Friesland, Eerst nog even naar Zeeland in eind mei
Sibille, speciaal heb ik vanmorgen foto's gemaakt van mijn cameliastruik. Die staat op he moment barstend vol. Niet te geloven. Een jaar of 5 geleden heb ik veengrond er aan toegevoegd en twee jaar geleden wat kunstmestkorrels.
Zie het resultaat
Foto's van de afgelopen paar dagen en vanmorgen
Vanmorgen, maar de datum loopt achter
Joke, ik hoop dat je weinig last gaat krijgen van je kuur. Afleiding zoek je wel. Top!
Ik ga eens wat was in de wasmachine steken. Het kan nu naar buiten
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 27 Mrt 2025 09:51:34 Onderwerp: |
|
|
|
|