Denk niet dat ik daar nu nog eens aan ga beginnen en jij misschien ook niet Mellina, maar wel erg interessant te zien hoe snel die ontwikkelingen gaan, alle beeldaanpassingen via tekst...
De schoenlappersplant heeft veel profijt van de zachte zonnige lente zo te zien Joke
Dat zal ook gelden voor de bostulpen, had daar nog nooit van gehoord Greet,
de enige tulpensoort die in Nederland in het wild voorkomt las ik. Wat leuk om te weten, en te zien dus ook.
Een heel voordelig in het VK bestelde Dieffenbachia reflecta. Wilde ik al heel graag hebben maar was nergens in Nederland te vinden
@ Joke
Oohh wat een supermooie foto van de schoenlappersplant , de topjes van de meeldraden lijken wel goud ,Mooi !
@ Mellina
Prachtige bewerking met de Afrikaanse danseressen , een grijze dag fleurt hier inderdaad van op
Mooie achtergrond en lijst .
@ Klaas
Leuk om het filmpje te zien , maar ik zou er me niet meegaan bezighouden .
Wat een aparte dieffenbachia maar wel een hele mooie . Prachtige foto van de voor mij onbekende ( weer wat geleerd 😀 )
Het is wel te koop bij bij Bakker.com en daar las ik het volgende :
De Dieffenbachia reflector, in het Frans bekend als "Dief van Bagdad,"
Leuke vrolijke paaskaarten hebben jullie hier geplaatst.
@ Klaas
Niet verkeerd het zicht op Cuijk . supermooie foto .
Mooi de reiger op het land geeft de foto net iets extra's
De Sint Martinus kerk heb ik ooit eens van binnen gezien , prachtig !
Greet en Joke-Dank voor de prachtige Paaswensen.
Klaas-Heel mooi dit vergezicht op Cuijk!
Greet De hommel sttat er schitterend op Joke -Prachtig deze foto van de kemphaan
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
Wil je ook een eigen gratis forum?
- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!