Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
joke
|
Geplaatst: 12 Sep 2024 12:39:30 Onderwerp: |
|
|
Goedemiddag allemaal,
Hehety wat twee leuke foto,s ja in jonge jaren en nu in senior jaren
Sibilla wat een leuke foto's van die bijeen komst en die lunch ziet er heerlijk uit.
Dus voor jullie geen corona prik meer ja dat is iets wat je zelf beslist.
jullie komen toch best veel onder de mensen bij het koor als je gaat zingen.
en ook regelmatig corona gehad maar ieder zijn ding.
Was van morgen bij de mondhygiëniste en ook metingen
gedaan van gebit is een keer in de 3 jaar en alles gepolijst
dus kan er weer tegen heb twee inplantaten door ongeluk jaren geleden
en houden dat goed onder controle en veder mijn eigen tanden en kiezen nog.
Zo en nu relaxen met een kopje thee.
|
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 12 Sep 2024 12:39:30 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
Greet.W
|
Geplaatst: 12 Sep 2024 15:01:40 Onderwerp: |
|
|
Goedemiddag
@ Henny
En ook hier zie ik hele mooie foto's uit Eindhoven .
Grappig plaatje van oud en jong
@ Sibilla
De coronaprik zit niet bij de griepprik in . Je krijgt voor de coronaprik een oproep apart en met het versturen van die oproepen zijn ze al begonnen .
Ik vind het fijn dat ze toch de ouderen en kwetsbaren de gelegenheid geven om de corornavacinatie te halen . Het griepvirus en de coronavirus zijn twee heel verschillende virussen , van beiden kun je ernstig ziek worden . Je opmerking ..... die zit toch al in de griepprik ...... nee dat is niet zo . Maar goed een ieder moet het voor zich weten wat hij of zij met de uitnodiging doet .
Ziet er gezellig uit de lunch die jullie gisteren hadden ter ere van een 20 jarig bestaan.
In een grijsverleden heb we weleens in jachthaven Bon gelegen toen we een week daar in de omgeving hebben rondgevaren .
@ Joke
Mooi dat je nog voor het grootste gedeelte je eigen gebit hebt .
Supermooie foto van de vuurpijlen .
########################
Foto collage , de lucht veranderde hier gisteren morgen heel snel en veel . De foto's op de collage zijn binnen het tijdbestek van 5 minuten gemaakt.
|
|
Terug naar boven |
|
|
Henny
|
Geplaatst: 13 Sep 2024 09:05:28 Onderwerp: |
|
|
Goedemorgen allemaal!
Vannacht een koud nachtje, maar wel lekker ouderwets warm in bed. Een dikker dekbed er op en meer druk op je lichaam. Nou, dat wil wel. Heerlijk geslapen..
Greet, mooie natuurfoto's van die wolken. Dan realiseer je je wel hoe klein en nietig dat je bent.
Gisteren naar de podoloog/pedicure geweest zodat ze weer in topvorm zijn voor de vakantie.
In een schoen van Peter heeft ze de buitenzijkant wat verhoogd zodat zijn voet en daarmee ook zijn enkel rechter staat. Dat hij zo'n last van zijn enkel had heeft hij eerder moeten zeggen. Zo'n kleine aanpassing en hij loopt al meteen een stuk beter.
Mooi voor de aanstaande vakantie. Dan kunnen we nu alle twee beter vooruit.
Vandaag nog gezellig naar de verjaardag van mijn broer. Altijd leuk en mijn moeder gedenken. Het was ook haar geboortedag.
Ze is nu 22 jaar dood, maar dat blijft toch altijd samen. De verjaardag van mijn broer en moeder.
Douwe heeft mij weer een aantal foto's toegestuurd. Dan nog die ik aankomende week ga maken. Ik krijg weer een voorraadje en met de gastfoto's/puzzels van jullie kan ik weer lang vooruit
Laatst aangepast door Henny op 13 Sep 2024 10:23:39; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
joke
|
Geplaatst: 13 Sep 2024 09:43:59 Onderwerp: |
|
|
Goedemorgen luitjes,
Greet wat een prachtige luchten bij jou die eerste behoorlijk donker
zeg en ja de natuur is veranderd heel snel als je naar de foto's kijk.
Hehety maar goed dat ze dan de schoen van Peter wat heeft verhoogd
en vandaag gezellig naar je broer die jarig is en ook je moeder gedenken ja dat blijft je altijd bij.
Wens jullie alvast een hele fijne vakakantie samen geniet ervan.
en je fototoestel zal vast wel mee gaan.
Zo de boodschappen bijna binnen straks nog een paar dingetjes halen
maar nu eerst koffie dat gaat er wel in.
|
|
Terug naar boven |
|
|
sibilla80
|
Geplaatst: 13 Sep 2024 10:25:42 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
|
|
Goeiemorgen, wij zijn ook vroeg vandaag, alles al gepoetst, koffie gedronken, kopietjes gemaakt van concert Byzantijns koor Drenthe. Die treden 6 oktober bij ons in de kerk op met een gevarieerd concert. Wij gaan daar ook naar toe, ik heb 5 kaarten besteld. Want mijn schoonzus uit Helmond en haar dochter gaan ook mee, net als onze jongste dochter. Misschien de oudste ook met een paar kinderen, maar dat weet ik nog niet. De bewoners van ZH mogen gratis mee plus een begeleider. Wordt gesponsord heb ik begrepen. Daar ga ik maandag achteraan.
Greet, je wolkenfoto's zijn weer subliem. het is waar dat de coronaprik niet zit inbegrepen bij de gewone griepprik, maar toch gaan wij die niet meer halen. ieder moet dat natuurlijk zelf weten, maar wij vinden het zinloos, omdat corona een normale griep is, wij onszelf niet tot een kwetsbare groep rekenen en we altijd voorzichtig zijn met griep.
Henny, je voeten zijn weer goed verzorgd, die van Peter ook. Dat is belangrijk, je moet er de hele dag op lopen. Schoenen mogen niet knellen, voeten eisen goede verzorging. Wij zijn daar ook heel alert op.
Gezellig dat je naar je broer gaat, gefeliciteerd ook. je moeder verjaarde ook op dezelfde dag, dat vergeet je nooit.
Fijne vakantie, je zujlt ons zeker weer verrassen met foto's.
Joke, je hebt de boodschappen ook weer binnen, misschien nog een rondje fietsen? het miezerde hier in de tuin, maar aan de voorkant was het droog. Ik denk dat het verder wel droog blijft vandaag.
Zo, de koffie is inmiddels op, wij gaan ook even wat boodschappen doen. Ik verwachtte nog wel bezoek van mijn zus en zwager, maar tot nu toe heb ik ze nog niet gezien. We gaan er n ie top wachten, ze komen vanzelf wel.
H.Hartkerk in Dorp Vinkeveen, gezien vanaf de plassen. Wij wonen in de polder, niet te zien op de foto
Laatst aangepast door sibilla80 op 13 Sep 2024 10:27:19; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Henny
|
Geplaatst: 13 Sep 2024 10:26:54 Onderwerp: |
|
|
Nog wel twee fototoestellen, Joke
Ik zie je foto, Sibille, die is erg mooi
Nog even de puzzel voor vandaag.
Douwe van der Veen is een Hot Dog gaan halen en niet in de buurt.
https://www.jigidi.com/solve/t359hixf/dscf3654-vers-van-de-bbq/
Laatst aangepast door Henny op 13 Sep 2024 10:28:44; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
sibilla80
|
Geplaatst: 13 Sep 2024 10:28:31 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
|
|
Twee fototoestellen, Henny, goed van jullie.
Dee foto van Douwe wordt ook weer een mooie puzzel. Die ga ik straks maken. |
|
Terug naar boven |
|
|
joke
|
Geplaatst: 13 Sep 2024 12:17:06 Onderwerp: |
|
|
Zo zeg twee foto toestellen nog wel Hehety komt wel goed hoor.
Sibilla wat een prachtige foto zeg van boven af gemaakt.
Leuke puzzel van Douwe die maak ik binnenkort.
en Sibilla zegt
wij onszelf niet tot een kwetsbare groep rekenen nou daar denk ik wel anders over hoor makkelijk gezegd maar daar is ieder vrij in .
Wens jullie alvast een
|
|
Terug naar boven |
|
|
sibilla80
|
Geplaatst: 13 Sep 2024 13:32:41 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
|
|
Leuke puzzel Hehety!
Zus en zwager kwamen idd langs, een anderhalf uur geleden. Daarna hebben we de boodschappen gedaan, naar de visboer geweest, kibbeling meegenomen en kabeljauwfilet. Altijd lekker op de zondagavond. Toen nog even langs de fruitman en we kunnen weer een week vooruit.
Fijne vrijdag allemaal, we gaan ervan tussen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Douwe
|
Geplaatst: 13 Sep 2024 16:42:07 Onderwerp: |
|
|
mijn pc was ff van slag; moest de tabbladen allemaal weer plaatsen en dus vergat ik deze; vandaar dat er een paar dagen niks van mij kwam.
Henny, wat een toestanden met de traplift; maar je weet nu ook de oplossing, dat scheelt dan weer
Wens Henny en Peter een fijne week toe. en maak mooie foto's.
Ik ga wel voor de prikken, ik prefereer dat de bescherming weer iets opgekrikt wordt. Ik word liever niet ziek. Een vriend van mij heeft corona gehad, in ernstige mate, en kreeg daardoor een dwarslaesie.
Dit weekend vier ik mijn 78e verjaardag en heb geluk dat ik ook nog de F1 kan zien.
Vanmiddag naar het zkh geweest, daar ik vocht had achter de longen; 700 ml is er afgetapt en dat wordt nu onderzocht.
Zo, zijn we weer ff bijgepraat. |
|
Terug naar boven |
|
|
Henny
|
Geplaatst: 14 Sep 2024 08:05:34 Onderwerp: |
|
|
Dubbel gepost [/img]
Laatst aangepast door Henny op 14 Sep 2024 08:14:13; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Henny
|
Geplaatst: 14 Sep 2024 08:06:25 Onderwerp: |
|
|
Goedemorgen allemaal
Sibille, dus er staat jullie een leuke muzikale tijd te wachten met de familie. Dat je zus met aanverwanten ook mee naar het optreden gaan. Al volop voorpret ook al is het pas 6 oktober.
Douwe, dat is niet mooi met dat vocht. Het zal zeker wel verlichting geven, maar beter is geen vocht achter de longen.
Nog gefeliciteerd alvast voor je verjaardag. Volgens is dat morgen.
|
|
Terug naar boven |
|
|
sibilla80
|
Geplaatst: 14 Sep 2024 09:02:59 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
|
|
Goeiemorgen op deze zaterdagmorgen.
Douwe toch, dat is niet mis. Ja, ik snap wel dat je dan voor die prik gaat. Vocht achter je longen is niet zo fijn, ik heb dat van dichtbij ook gezien.
Je bent binnenkort jarig, lees ik. Alvast van harte gefeliciteerd.
Ja Henny en het wordt nog leuker. Ik kreeg een telefoontje van de organisator: bewoners van ZH mogen gratis mee plus hun begeleider. Hij heeft een sponsor gevonden die dit financiert, mooi toch?
We gaan aan de koffie, de tent is open. Doen jullie mee?
|
|
Terug naar boven |
|
|
Greet.W
|
Geplaatst: 14 Sep 2024 16:52:12 Onderwerp: |
|
|
@ Joke
Prachtige weekend wens . ik wens jou een fijne voortsetting van het weekend.
@ Henny
Ik wens jullie een mooie vakantie week als ik de voorspellingen geloven moet wordt het de komende week nog mooi zomers weer .
@ Douwe .
Gefeliciteerd met je verjaardag.
@ Sibilla
Mooi vooruitzicht het optreden van het Byzantijnskoor , voor je het weet is het 6 oktober
Ik ben vanmiddag weer eens bij een bloeiende akkerrand wezen kijken nu staat er heel veel cosmea en zonnenbloemen in bloei , en bij de zonnenbloemen was het druk met dagpauwoogvlinders .
|
|
Terug naar boven |
|
|
sibilla80
|
Geplaatst: 15 Sep 2024 08:28:58 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
|
|
Goeiemorgen, wij zijn onwijs vroeg op deze zondagmorgen. Komt soms voor jaja.
Greet, Joke, Dagmar, Douwe, Kees, allemaal een heel fijn weekend gewenst.
En hehety en Peter: een fijne, gezellige week. Het wordt mooi weer, geniet er maar goed van.
We zien de foto's tzt gaarne tegemoet.
Ik zie stralende zonnebloemen en dagpauwogen, ze zijn er n og. Ook witjes, een heleboel, ook in onze tuin. Omdat de zomer langer aanhoudt komen de vlinders ook nog massaal aan hun trekken. Mooi toch. Van deze foto zou Hehety ook wel een puzzel kunnen maken. Die van Douwe was niet zo moeilijk, wel leuk.
Mensen, ik heb (nog) niks te klessen verder, wel zin in koffie. Maak er wat van, gaan wij ook doen. Op de fiets!
|
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 15 Sep 2024 08:28:58 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |