|
50plusser/ouderenforum doorstart contact en uitwisseling
|
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Greet.W

|
Geplaatst: 17 Sep 2025 14:42:10 Onderwerp: |
|
|
Goidag allemaal
@ Joke
Prachtige foto van de kar met pompoenen en kalebassen , Leuk het bankje op de kar met wel hele grote pompoenen . Wat hebben ze het wijnvat mooi kleurrijk gemaakt , prachtige opname .
Was het vandaag wel fietsweer bij jullie ? hier wel
@ Dagmar
Ik zal je tips blijven geven
@ Sibilla
Je hebt dus al een idee in je hoofd wat betreft kalebassen .
@ Henny
Mooi om te weten dat jullie je wel vermaken Ja zware regenbuien waren gisteren veel aanwezig .
@ Kees
Nog druk met de caddy of proefdraaien ?
Foto : Herfstanemonen.

Laatst aangepast door Greet.W op 17 Sep 2025 15:04:33; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 17 Sep 2025 14:42:10 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
 |
sibilla80

|
Geplaatst: 17 Sep 2025 14:57:58 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
|
|
Hallo allemaal,
ik was vandaag eerst naar de pedicure. Die gaf me, na het zien van mijn nog steeds zeer blauwe knie en been, een ander soort zalf dan de Arnica, die ik nu gebruik. Deze zalf is niet bij het Kruidvat te koop, alleen op recept via de huisarts. Of, zoals zij heeft gedaan, uit Taiwan. Deze zalf maakt het bloed dunner, waardoor het makkelijker weg kan. Dan duurt het minder lang voor het blauw weg is. Dat is wel fijn natuurlijk, want het ziet er nu niet uit. Ze schrok er van.
Daarna nog even aan de overkant geholpen met de maaltijden en toen ngo snel naar Uithoorn, Beter Horen. De batterij van mijn linker gehoorapparaat is om 21.00 uur al helemaal op, dat is niet de bedoeling. Ik laad ze altijd op in zo'n oplaadgeval, dan moeten de apparaten minimaal 12 uur meegaan. Links niet dus. Anyway, ik krijg een nieuwe, dat duurt 2 weken. Dat kan wel lijden hoor, geen probleem. Rechts werkt goed en verder doe ik het er mee. Geen zin in een leentoestel.
Daarna meteen maar brood gekocht en besteld bij de warme bakker en vleeswaren gehaald bij de slager. Het is nu niet druk, morgen en vrijdag/zaterdag wel.
Het regent hier al de hele dag. Bij jullie ook?
@Henny, ja ik weet het van het Eise Eisingamuseum. Dat was vroeger idd alleen de huiskamer en een zogenaamde mooie kamer. Nu is er veel meer te zien. Is er ook een kaasmuseum? Wist ik niet, daar kunnen we dan nog wel eens naar toe mettertijd.
@ Joke, jij as dus ook al vroeg naar de super en de slager. Goed gezien.
Leuke foto ook van die ton. Staat die bij een restaurant? Omdat er een bordje OPEN bij staat.
We hebben thee gedronken, ik ben nu even met andere dingen bezig.
Groetjes voor Kees, Dagmar, Greet en natuurlijk Joke en Henny.
@ Weet je wat ik zo leuk vind, Kees? Dat je je bij ons hebt aangesloten. Dat vind ik echt heel leuk, dan is het niet alleen maar een 'meiden'groep om te koffieleuten. Dat is ook wel gezellig, maar een man er bij, met andere dingen om over te praten, ik vind het moedig van je. Weet dat je ontzettend welkom bent hier.
allemaal lekkere dingen, deze keer niet door Kees gemaakt, maar hij kan dat denk ik heel goed.
@Greet, ik zie ineens je herfstanemonen. Mooi hoor. En bij jou is het dus ook druilerig. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Henny

|
Geplaatst: 18 Sep 2025 08:52:58 Onderwerp: |
|
|
Goedemorgen allemaal.
Prachtig die herfstasters. Dat maakt de boel toch wel fleurig
Gisteren opnieuw naar het Martena museum geweest om alles goed bekijken
Door de kermis en een of ander congres konden we niet redelijk dichtbij het nee het is niet kaas maar kaatsmuseum komen. Dat is toch wel heel anders dan kaas museum. Dus Sibilla. Je zit goed. Er is ook geen kaasmuseum in Franeker
In het.martena museum hebben wij ons prima vermaakt.
In de avond wezen gaan eten in een Wereld restaurant
Nooit eerder geweest , maar dat is een aanrader
Eten en drinken voor maar 37 euro pp. Het was kortingsactie van 6 euro pp
Het is oosters voedsel wat ze ter plekke voor je bakken en grillen Zoveel keuze.
Je betaalt als je binnenkomt en voor de rest eten en drinken zoveel je wilt
En schoon overal Geweldig!
Vandaag denk ik, dat we niet veel doen.
Mijn pootjes hebben wat rust nodig.
Maar, we zullen zien  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Dagmar57

|
Geplaatst: 18 Sep 2025 10:59:38 Onderwerp: |
|
|
Goedemorgen allen
Vanmorgen wezen wandelen en fotograveren.
Het is wel duidelijk waar mijn voorkeur ligt bij fotograveren , het bos.
Met name bomen vind ik prachtig, maar die fotograveren is erg lastig heb ik al wel ondekt, van dichtbij lukt zo goed als niet want dan krijg je ze de boom er niet in zijn geheel op en van veraf verlies je juist de schoonheid van de boom.
Dat wordt dus nog heel veel oefenen hoe je bomen mooi op de foto krijgt. |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|