Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Greet.W

|
Geplaatst: 16 Okt 2025 16:34:44 Onderwerp: |
|
|
Goidag allemaal
@ Joke
Prachtige foto van het kunstwerk in Ede , heel mooi de info er bij .
En wat een mooie en leuke foto van het bankje, kende jij al die woorden ?
Ja ik ben vanmiddag er nog even op uit geweest per fiets .
@ Kees
Ik hoop voor je dat er nog wat aangename mooie herfstdagen komen zodat je er nog op uit kan voor een dagje op pad met het minibusje .
@ Henny
Mooi dat de klus geklaard is en ook nog voor minder dan eerst gedacht , leuk om het aftesluiten met een etentje .
@ Sibilla
Mooi dat jullie terug kunnen kijken op een gezellige dag .Inderdaad zolang je het doen kunt vieren wat er te vieren valt .
Tip : Als uploaden via postimages niet wil , wil het misschien wel via :
https://nl.imgbb.com
foto : ( eigen bewerkte foto )
De uil zat in de olmen
Bij 't vallen van de nacht
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 16 Okt 2025 16:34:44 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
 |
Henny

|
Geplaatst: 17 Okt 2025 10:09:30 Onderwerp: |
|
|
Goedemorgen allemaal!
Sibille, eindelijk rust en kun je even bij komen van het herstellen van jullie kwalen en verjaardag. Daar kruipt ook veel energie in en dat vreet aan je. Nu even bij komen en jullie kunnen er weer tegen aan.
Dat geldt hier ook zo. Nu is de tuinkabouter bezig om de tuin winterklaar te maken. Dan is dat ook weer klaar tot het voorjaar.
Joke. je hebt ook weer leuke foto's van je omgeving. leuk dat bankje. Daar krijgt iedereen wel een glimlach van, denk ik zo.
greet, ik bleef de laatste dagen maar gedonder houden met mijn pc. elke keer geen internetverbinding. Peter is er maar weer eens goed voor gaan zitten en wat blijkt: Wifiverbinding stond niet aan! Op een of ander manier was die uitgeschakeld.
Nu werkt alles weer perfect,
Nu heb ik eindelijk ook een puzzel kunnen maken. Een foto van Douwe op de Fair van eenden.
Komt er aan.
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Henny

|
|
Terug naar boven |
|
 |
Greet.W

|
Geplaatst: 17 Okt 2025 10:19:26 Onderwerp: |
|
|
Henny schreef: |
greet, ik bleef de laatste dagen maar gedonder houden met mijn pc. elke keer geen internetverbinding. Peter is er maar weer eens goed voor gaan zitten en wat blijkt: Wifiverbinding stond niet aan! Op een of ander manier was die uitgeschakeld.
Nu werkt alles weer perfect,
|
Dat is mij ook een keer gebeurd , dat was gekomen door een storing bij de KPN , en twee weken later weer hetzelfde weer door een storing , met de keer daarvoor nog vers in het geheugen heb ik toen maar direct naar de Wifi verbinding gekeken en ja hoor weer uit , gelukkig weet ik zelf hoe ik het weer aan zetten moet. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Dagmar57

|
Geplaatst: 17 Okt 2025 10:24:51 Onderwerp: |
|
|
Heel vervelend internetproblemen en heel irritant ook vooral .
Ga gelijk de nieuwe puzzle maken nu. |
|
Terug naar boven |
|
 |
joke

|
Geplaatst: 17 Okt 2025 11:55:08 Onderwerp: |
|
|
Goedemiddag ,
Greet wat een leuke uil en zo te zien van chocolade of toch niet!
en ken een paar woorden ervan de oude generatie die weten
er nog veel meer
Henny bij jullie de tuinman bezig om het winterklaar te maken.
en fijn dat de wifi het weer doet.
Sibilla jij tot rust gekomen heeft een mens op zijn tijd nodig.
Gisterenavond naar de televisie ring gekeken zo top voor Martijn Krabbe de goudenTelevizier ring gewonnen als presentator.
witte kornoeljes
Wens jullie allemaal een
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Greet.W

|
Geplaatst: 17 Okt 2025 16:29:12 Onderwerp: |
|
|
Goidag allemaal
@ Henny
Leuke foto van de nep eend met jonkies tussen de broedkorven .
@ Joke
Prachtige foto van de bessen . Heel mooi dat er een lieveheersbeestje opzit .
De uil is inderdaad van chocola , 'k vond het leuk om daar even mee te spelen voor de foto.
Ik wens jullie een fijn weekend
Een bladeren tapijt .
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Henny

|
Geplaatst: 18 Okt 2025 09:54:45 Onderwerp: |
|
|
Goedemorgen allemaal.
Greet, wat ben ik blij dat ik niet de enige ben die niet wast dat je naar een storing de wifi weer aan moet zetten Gelikkig heeft de kpn zelden storingen. Nu zijn ze in de omgeving veel af aan het breken en weer woningen aan het bouwen. Dan is een storing bijna niet te voorkomen. Nu weten we dat, mede door jouw, we eerst moeten kijken of het aangeloten is, Of de stekker in het stopcontact zit. Of het kastje werkt en ook of de wifi aangesloten is. Zo leer je wat bij
Gisteren heeft Peter schilderijtjes en 'kuntstwerkjes' opgehangen. Nu voelt het weer als een echte thuis.
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Dagmar57

|
Geplaatst: 18 Okt 2025 10:36:09 Onderwerp: |
|
|
Goedemorgen allen
Wat een heerlijk weer, ga zo eerst even een wandelingetje maken in het zonnetje.
Vanavond de sprint race en laat de kwalificatie van de formule 1 om 23 uur, maar goed ik ga toch nooit vroeg naar bed.
Morgenmiddag naar mijn vriendin en in de avond de formule 1 race, mijn weekend kan niet stuk . |
|
Terug naar boven |
|
 |
Greet.W

|
Geplaatst: 18 Okt 2025 15:04:02 Onderwerp: |
|
|
Goedemiddag allemaal .
@ Henny
Jij schreef : Greet, wat ben ik blij dat ik niet de enige ben die niet wist dat je naar een storing de wifi weer aan moet zetten het is bij mij niet na iedere storing zo dat de Wifi uitgeschakeld is , ongeveer in de helft van de gevallen is dat zo . Ik woon in de gemeente die het meeste te maken heeft met de versterkings operatie ten gevolge van de aardbevingen en vooral als ze dan hier in de buurt weer ergens mee bezig zijn sneuvelen er met regelmaat kabels zo ook die van de KPN . Gelukkig zijn de problemen die daar ontstaan meestal snel opgelost , 1 keer heeft het ander halve dag geduurd .
Maar dat de wifi uit is kan soms ook gebeuren als ze in de nachturen onderhouds werkzaamheden hebben uitgevoerd .
Mooi dat de aankleding ook weer hangt .
@ Dagmar
Veel plezier met je vriendin en met de formule 1 race .
Ik wens jullie allen een fijne voortzetting van het weekend .
Foto : Sierappeltjes , foto gisterenmiddag gemaakt.
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
sibilla80

|
Geplaatst: 18 Okt 2025 16:22:59 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
|
|
Goeiemiddag allemaal.
Ik ben er weer eens goed voor gaan zitten. Want soms mis ik de helft, zie ik.
Greet, wat een leuke uil is dat. Ja, dat liedje ken ik nog wel: de uil zat in de olmen, bij het vallen van de nacht. En op de gindse heuvels, zit 'n vrouw die op hem wacht: oehoe, oehoe, oehoe oehoe oehoe.... Zo ongeveer.
Henny, problemen met de internetverbinding. Tja, zo irritant. Met de wifi heb ik geen problemen, maar we hadden hier wel veel kabeltoestanden toen we die zogenaamde versnelling kregen, eerst van Delta, toen van KPN. Kwamen ze steeds aan de deur om een abonnement van je los te krijgen. Nou, niet bij ons. KPN had laten weten dat de aanleg gratis was en dat je geen abonnement hoefde af te sluiten als je er geen gebruik van wilde maken. Wij hebben het niet nodig, maar de aansluiting zit er wel voor een volgende bewoner.
De puzzel ga ik ook maken, heel leuk met die eenden.
Greet, Leuk de sierappeltjes. Die kun je laten hangen, hebben de vogels ook nog wat te bikken.
Dagmar, veel plezier met de formule 1 en je vriendin.
Joke, de kornoelje zit er m ooi uit. Bijzonder dat er een lieveheersbeestje op zit.
Wil heeft nu zijn e-bike ook verkocht. Aan de zoon van een vriend van onze dochters. Hij is er hartstikke blij mee en wij ook. Nu staat er nog een fiets in de schuur. Daar kunnen we allebei gebruik van maken, zoveel fietst Wil toch niet meer.
Ik heb zojuist groentesoep gemaakt. Wil heeft een optreden in Loenen aan de vecht, in zorgcentrum het Kampje. Altijd leuk voor de bewoners. Straks geniet hij van mijn soep en gaan we samen ter kerke. Weekend!
ze zijn er nog steeds, de waterlelies
Leuke puzzel! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Henny

|
Geplaatst: 19 Okt 2025 08:40:10 Onderwerp: |
|
|
Goedemorgen allemaal!
Het is wat grijs hier en verder rustig weer.
Gisteren hebben genoten van de laatste aflevering van De beste Zangers. Een erg gezelige en leuke afsluiting. Daarna naar Tineke Schouten. Die hadden we ondertussen opgenomen.
Omdat vooral de rode draad was, het overlijden en samen leven met haar man was het echt een voorstelling met een lach en een traan, maar vooral met een lach. Zeker mensen die een erg lange relatie hebben, of hebben gehad. Veertig jaar of langer, herkende het gevoel naar en naar elkaar toe. Dat het zo bijzonder is.
Dagmar, vandaag weer veel sport, is het niet.
Straks nog even zwemmen en naar de sauna. Vandaag eten we gemakkelijk. Macaronischotel. over van gesteren en vandaag nog lekkerder omdat het een dag ingetrokken is.
Ik ga een puzzel maken.
Tot zo!
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Henny

|
|
Terug naar boven |
|
 |
joke

|
Geplaatst: 19 Okt 2025 10:41:54 Onderwerp: |
|
|
Goedemorgen allemaal,
Greet wat een prachtige foto van die sierappeltjes en stralende blauwe lucht.
Was ook goed weer om er even uit te gaan.
Sibilla die groentesoep zal best gesmaakt hebben naar het optreden van Wil.
Het is hier droog met wel ook een grijze lucht en vanmiddag nog even naar buiten.
Toch nog iets in bloei.
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
sibilla80

|
Geplaatst: 19 Okt 2025 14:01:01 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
|
|
Leuke puzzel, Henny.
Niet veel te vertellen vandaag. Er is een goede verdeling gemakt voor het bezoek aan mijn zwager, de hele familie plus een aantal buren en vrienden willen bij hem op bezoek. Dat is fijn voor mijn zus, haar man is nu al 9 weken in het ziekenhuis, morgen 2 hele maanden. En het zal nog wel een paar maanden duren voor hij ergens anders heen gaat. om over naar huis gaan nog maar te zwijgen, Dat wil hij wel, maar het gebeurt voorlopig niet.
Joke, bij jou staat ook nog iets in bloei, zie ik. Hier ook. Het is natuurlijk ook heel zacht geweest i september. Zelfs mijn Veronica plant bloeit nog. En een kruidenplant bloeit ook. Nog nooit gezien.
Het is wel lekker weer, maar ook wel frisjes. Nou ja, wat wil je voor 19 oktober.
Vinden jullie de tijd ook zo snel gaan? Het is nu alweer bijna eind oktober. Volgende week dinsdag is Joke jarig. En zaterdag mijn oudste dochter en de maandag erop mijn jongste dochter. Daarna gaat het snel: de 1e november kleindochter in Nederland, de 4e kleinzoon in Denemarken, de 7e kleinzoon in Nederland. Wij gaan de 6e naar Denemarken, komen de 9e weer terug. Pff.
Verder geen bijzonderheden.
Groetjes van hier.
bloemen in het park, nog in bloei |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 19 Okt 2025 14:01:01 Onderwerp: |
|
|
|