|
50plusser/ouderenforum doorstart contact en uitwisseling
|
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
joke

|
Geplaatst: 19 Okt 2025 15:38:43 Onderwerp: |
|
|
Goedemiddag,
Henny een leuke puzzel van Douwe en maak die vanavond
als het voetbal begin.
Sibilla wel fijn om zo samen een verdeling te maken voor zwager
Die ligt al best lang in het ziekenhuis zeg en wel goed geregeld voor je zus.
Wij zijn naar Tiel geweest en daar een flinke wandeling gemaakt.
en daarna bij restaurant De Betuwe een bakkie koffie gedronken.
lekker buiten gezeten was goed te doen.
En ben 22 Oktober jarig dus dagje later op woensdag
Nevada roos met drupeltjes op het blad.
Fijne avond. |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 19 Okt 2025 15:38:43 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
 |
Greet.W

|
Geplaatst: 19 Okt 2025 16:15:11 Onderwerp: |
|
|
Goidag allemaal
@ Henny
De spieren even weer losgemaakt in het water ? Eet smakelijk van de gemakkelijke maaltijd.
@ Joke
Prachtige foto van de Monnikskap en de roos , en wat mooi de vele druppeltjes op het blad.
Mooi dat jullie een wandeling hebben gemaakt het was inderdaad nog goed te doen vanmiddag , hier hebben we de hele dag de zon gezien . Ik heb vanmiddag nog een stuk gefietst.
@ Sibilla
Mocht je zwager ooit nog eens thuis komen dan zal hij wel gehospitaliseerd zijn , niet fijn voor zijn directe omgeving . Maar ook nu een zware tijd voor je zus .
Ja ik vind ook dat de tijd snel gaat .
Héle mooie foto van de witte bloemetjes .
Foto:
De toren van de kerk van Uitwierde ( een terpdorp ) wordt weer steeds meer zichtbaar nu het blad van de bomen er af gaat .
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
sibilla80

|
Geplaatst: 19 Okt 2025 20:49:06 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
|
|
Joke, het was heerlijk weer v oor een wandeling. Hebben wij ook gedaan. En er was achter ons, op de Pijlstaartlaan, een Marokkaanse bruiloft. Dat gaat heel anders dan bij ons, met veel dansen en mooi geklede dames en een schitterende bruid. Hier zijn wat foto's, ik kon het toch niet laten.
dansende mannen
versierd huis
de bruid
ik heb nog meer foto's, maar dit leek me wel genoeg
Greet, de toren van Uitwierde zal straks beter te zien zijn, denk ik. Wel een mooi plaatje zo.
En ja, mijn zwager zal wel hospitaliseren. Dat zien we dan wel weer. Hij vindt het tot nu toe maar niks dat hij daar ligt. Maar ja, geduld is nooit zijn ding geweest en dat zal hij nu wel moeten inoefenen.
Henny, je puzzel was weer een plaatje. Ik had hem snel in elkaar.
Lekker dat je de spieren even los kon maken in het water, dat ga ik woensdag ook weer doen.
Zou Kees nog met zijn caddy op pad zijn geweest? Kan hij hem even uitproberen. Hij hoeft er nog niet in te slapen.
He t is al laat vandaag. Er staat een Deense film op de tv, Wil kijkt er naar. Iets over de Kerstman geloof ik. Beetje vroeg, lijkt me.
Mensen, slaap wel straks |
|
Terug naar boven |
|
 |
Henny

|
Geplaatst: 20 Okt 2025 08:28:25 Onderwerp: |
|
|
Goedemorgen allemaal op deze druilerige dag. je kunt nu echt merken dat de herfst begonnen is.
Sibille, dat is goed gregeld met die bezoekersverdeling. Dat zal voor je zus een hele verlichting zijn. Voor haar kan de boog niet altijd gebogen staan.
Ja, zo'n Marokkanse bruiloft is altijd veel uitbundiger danhier. Het heeft ook wel wat.
Joke, woensdag jarig? Dan komt er weer een streepje bij
De dames nog van sport op zondag genoten. Ik begrijp, uit de krantenkoppen dat max het weer uitstekend gedaan heeft.
Ja, weer echt genoten van de sauna, bubbelbad en het warme water in het zwembad. Nu weer wat oefeningen voor mijn benen kunnen doen en dat voelde ik wel. Zeker na bijna een week veel binnen zitten toen de klussers bezig waren.
Ik ben in een SF boek bezig waarin een glinsterend, als een meer vol diamanten in vor komt. In het zwemgedeelte bij ons verspringen de verlichtingen in alle kleuren van de regenboog en op een zeker moment was dat in blauw/paars/'lila en dat gaf zo'n mooie twinkelingen in het water. Ik heb er bewust stil staand, met mijn hand zachtjes door he water bewegend staan te genieten. Ik zag zo dat meer, van dat boek, voor mij.
Nu wacht ik nog op de prikster. Ze zal zo wel komen.
Nog een foto van in ons vakantiehuisje in sept
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
joke

|
Geplaatst: 20 Okt 2025 09:50:04 Onderwerp: |
|
|
Goedemorgen allemaal,
Op deze maandag morgen ook hier is het druilerige dag en zeker is het nu herfst en frisjes ook
Greet de toren van de kerk vanuit Uitwierde komt al mooi te voorschijn ook met die blauwe lucht zal vandaag wel anders zijn in Groningen.
Sibilla ja een Marokkaanse bruiloft wordt altijd heel uitbundig gevierd echt hele mooie foto's om te zien.
Henny leuk dat in het zwembad de verlichting in alle kleuren van de regenboog geven en bijzonder momentje voor jou in het wateren geeft ook rust .
Vandaag zit het fietsen er niet in en al veel gedaan in huis.
De droger doet zijn werk.
Ja woensdag een rond getal geen streepje
Een Hollands plaatje de koeien staan nog buiten.
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
sibilla80

|
Geplaatst: 20 Okt 2025 13:20:46 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
|
|
Goeiemiddag allemaal.
ik weet niet hoe het bij jullie is, maar hier is het best lekker weer. Beetje motterig af en toe, maar verder wel droog en soms zelfs zonnig.
Ja, Joke, de koeien staan hier ook nog buiten. Vind ik altijd een mooi gezicht. Ook bij mijn schoonzoon blijven de koeien zo lang mogelijk buiten. Het scheelt in voer, zegt hij. En de melk is daardoor ook van een beste kwaliteit.
Geen streepje erdoor? Nou ja, wel een jaartje erbij in ieder geval.
Henny, wat leuk die kleurenschakering in het zwembad. Dat maakt het zwemmen of saunagebeuren extra leuk.
De prikster is al geweest neem ik aan.
Je puzzel van Douwes' foto was weer erg leuk.
Een SF boek, is dat een thriller of gewoon Science Fiction? Ik heb mijn vorige boek aan mijn schoonzus gegeven, het was me te zoetsappig, teveel vakantielectuur. Als je begrijpt wat ik bedoel. Ik heb het wel uitgelezen, maar dacht aak : ieeewww.
Dadelijk gaan we weer naar mijn zwager in het Amstelland. Eerst even zus ophalen.
Groetjes, fijne middag.
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Dagmar57

|
Geplaatst: 20 Okt 2025 16:08:03 Onderwerp: |
|
|
Leuk Henny zo'n lichtfestijn in het zwembad.
Ja Sibilla dat is ook niks voor mij zoetsappig boeken , doe mij maar een spannende thriller.
Het is hier het grootste deel van de dag best mooi weer geweest, zelfs de zon was er nog en koud is het al helemaal niet.
Het weer een paar herfstfoto's gemaakt.
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|