| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Henny

|
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 8 Feb 2026 10:21:50 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Henny

|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Anky

|
Geplaatst: 8 Feb 2026 10:41:12 Onderwerp: |
|
|
Henny wat leuk, het nestje eitjes!
Bedankt! 😍
Ik ga hem vanavond maken.
Ik heb nog een mooie foto van een wandkleed die ik in een museum heb gemaakt, waar ik gisteren met mijn dochter ben geweest.
Kan ik die ook hier neerzetten?
De zon schijnt hier, ziet er heerlijk uit buiten, maar we hebben afgesproken vanmiddag te gaan dansen....
Nou ja het zal vast nog wel meer mooi weer worden.😁
Greet hoe is het bij jou?
Hopelijk geen mist meer en ook een zonnetje? _________________ Altijd blijven lachen |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Dagmar57

|
Geplaatst: 8 Feb 2026 11:20:53 Onderwerp: |
|
|
Goedemorgen
Henny: er staat een verkeerde link bij de eitjes puzzel, die link is van de "nee, niet de efteling"
Gisteren schaatsen op de OS gezien, wat ontzettend leuk dat die Italiaanse moeder het goud won, ze heeft bewezen dat moederschap en professioneel schaatsen wel kan (haar doel), vond het echt leuk dat zij won terwijl niemand daar op gerekend had. Zo zie je maar sport blijft een moment opname en onberekenbaar.
En bij kunstschaatsen weer de backflip gezien, was lange tijd verboden en mag nu weer, blijf het reuze gevaarlijk vinden dus snap eigenlijk niet waarom het weer mag, maar het is spectaculair.
Zo eerst Utrecht-Feijenoord kijken, in mijn familie is de meerderheid voor Feijenoord en 1 iemand voor Utrecht en ik ben voor Ajax (die bakken er helaas niets meer van) dus de appjes in de familieapp vliegen me dan om de oren tijdens de wedstrijd
Vanmiddag weer schaatsen voor de mannen, benieuwd of de Nederlandse mannen wel een medaile halen.
En daarna ga ik uit eten, lekker druk dagje dus. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
joke

|
Geplaatst: 8 Feb 2026 11:31:04 Onderwerp: |
|
|
Goedemorgen allemaal,
Het is hier ook een grijse dag en het zonnetje komt er niet doorheen.
Dagmar geniet van de voetbal wedstrijd van Utrecht-Feijenoord en lekker
uit eten geniet ervan.
Ben niet wezen wandelen bij de rijn komt van de zomer wel weer .
Sibilla en al wat gehoord van jullie Dochter of ze goed aangekomen zijn.
Henny die puzzel van de pratende boom de link doet het niet.
Greet hoe is het bij jou al wat beter met het weer!
Vandaag een rustig dagje ervan maken en mischien nog een eindje
Lopen naar de lunch.
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Henny

|
Geplaatst: 8 Feb 2026 11:34:55 Onderwerp: |
|
|
Anke, opgelost, maar nu ben ik de link van de foto weer kwijt
Maar, goed. De puzzel kun je uitleggen
Anke, wat een prachtegig foto weer.  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Greet.W

|
Geplaatst: 8 Feb 2026 11:39:53 Onderwerp: |
|
|
Goidag allemaal
@ Joke
Niet fietsen maar wandelen , wandelen is ook mooi toch . Je bent er in ieder geval even lekker op uit geweest . Het is hier nog mistig. Was het vast maar weer zover als op je supermooie foto van het vlonderpad.
@ Henny
Het schiet inderdaad niet erg op zo , maar gelukkig is de ergste kou verdwenen en dat is in huis goed te merken . Ik zal nog effe geduld moeten hebben om er weer lekker op uit te kunnen gaan .
@ Anky
Hier is het nog mistig , ik zie nu een héél klein beetje meer dan gisteren , kan nu ook zien dat de sneeuw langzamerhand aan het verdwijnen is en dat ook het ijs op de Eems weer grotendeels weg is .
@ Dagmar
Fijn he dat de Olympische spelen nu veel overdag live te zien is .
Geniet van het etentje vanavond .
@ Sibilla en Kees
Sibilla druk ? en Kees nog ziek ?
Ik wens jullie een fijne voortzetting van de zondag .
Mijn uitzicht nu , iets meer dan gisteren :
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Kees

Geregistreerd op: 20 Aug 2024 Berichten: 830 Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug
|
Geplaatst: 8 Feb 2026 21:55:40 Onderwerp: |
|
|
Vluchtig wat bijgelezen maar ik heb ene aantal dagen de energie niet op kunnen brengen om te reageren. Ik heb gelukkig het ergste gehad maar ik had totaal geen eetlust, dus verder dan wat drinken, een spaarzaam broodje en een mandarijntje kwam ik niet. Dat virus ben ik wel kwijt en vandaag heb ik voor het eerst deze week weer enigszins fatsoenlijk gegeten. Straks eens wegen want ik zal wel een paar kilootjes afgevallen zijn.
Gelukkig zat het weer de afgelopen dagen mee qua temperatuur en zon, hoewel het vandaag weer wat bewolkter.Maar vandaag wel even buiten geweest om mijn medicijnen uit het kluisje te halen. Dat was wel even lekker, zeker omdat de buitenlucht aangenaam aanvoelde.
De Winterspelen gaan grotendeels aan me voorbij. Ik ben nooit een fervent volger van sport geweest. Sporadisch kijk ik wel maar zeker een hele competitie voetbal, F1 of die hele OS zijn me teveel en de highlights krijg ik toch wel mee. Ik ben voorstander van één (of meerdere) specifieke sportzenders waardoor sportfanaten en degenen die sport liever overslaan elkaar niet in de weg zitten. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|