50plusser/ouderenforum doorstart
contact en uitwisseling

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

Sibine's coffeecorner
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 204, 205, 206

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    50plusser/ouderenforum doorstart Forumindex -> Grand café
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
sibilla80

BerichtGeplaatst: 4 Mrt 2026 16:23:59    Onderwerp: Sibine's coffeecorner Reageren met citaat

Hoihoi, wat een heerlijk weer is het. Een poos buiten gezeten en ja, ook in slaap gevallen. Net als Anky Laughing We zullen het nodig hebben, denk ik dan maar.
Nieuw zand in de bak, heerlijk voor de kindjes. Doen jullie er wel een net overheen als ze uitgespeeld zijn? Anders fungeert de bak meteen als kattenbak, dat wil je niet.

Onze huisvriend verjaart vandaag, we gingen op bezoek. Hij is inmiddels 83 jaar geworden, is een half jaar ouder dan ik. Laughing

Mijn aangifte voor de belasting is weg, het kan maar gedaan zijn. Ik heb er nog 3 liggen, die ga ik vandaag ook doen als het lukt.

Anky, je sprookjes zijn ontzettend leuk, ik heb er van genoten. Goed idee van Greet om hier een link te zetten, anders worden ze vergeten.

Intussen komt mijn oudste dochter binnen. Ze komt eens poolshoogte nemen hoe het haar ouders gaat en meteen een kopje thee drinken. In de tuin, want daar is het nu heerlijk.

Allemaal een fijne voortzetting an de dag gewenst. Tot morgen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht

Geplaatst: 4 Mrt 2026 16:23:59    Onderwerp:

Terug naar boven
Dagmar57

BerichtGeplaatst: 4 Mrt 2026 17:57:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Druk dagje gehad.
Naar vriendin in hospice geweest, ze gaat snel achteruit.
Daarna heerlijk in de zon in de tuin gewerkt, dus niet gewandeld Joke Very Happy , tuinwerk is fitness genoeg.

Nu eerst eten en de puzzel van Henny maken.
Terug naar boven
Anky

BerichtGeplaatst: 4 Mrt 2026 18:10:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Het was wederom een prachtige dag.
En natuurlijk weer buiten spelen zonder jas aan. Heerlijk.
Sibilla, ja we hebben een dichtgeweven net voor over de zandbak. Dat zit vast met haken.
Daar komt geen kat in!
'sMiddags weer een poosje in de tuin gezeten.
Van mij mag het zo blijven voorlopig!
Greet, fijn dat het beter gaat.
Inderdaad, niet teveel tegelijk willen doen.
Geniet maar van van het mooie weer.
Het huis is er voor jou, jij bent er niet voor het huis. Uitspraak van mijn moeder! 😁

Ik wacht ook nog even met de belastingaangifte, tijd genoeg.

Henny, ik ga vanavond je puzzel maken.

Fijn dat jullie positief zijn over mijn sprookjes!

Fijne avond allemaal.🤗
Kees

BerichtGeplaatst: 4 Mrt 2026 19:31:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Het was haast terrasjesweer vandaag, uit de wind en in de zon redelijk te doen, al dan niet met een vest, maar dat komt een andere keer nog wel. Het voederbakje voor de vogeltjes hangt inmiddels, ik heb er nu twee hangen, maar de berging dreigde nogal overwoekerd te worden door klimop. Dus die flink aangepakt waarbij mijn buurman, schat van een man, me spontaan een handje kwam helpen. Snoeiwerk en loswrikken van die klimop van het metselwerk lukt me wel maar het wat zwaardere sjouwen breekt me toch op met die artroseheup. Daar zal ik morgen nog wel wat van 'nagenieten'. Hoewel ik de neiging heb om maar door te gaan als ik eenmaal bezig ben heb ik me hopelijk toch op tijd ingehouden om morgen ook nog wat energie over te hebben.

Mijn dochter blijft nog een week in het verre Oosten waarna het de bedoeling is om via China terug te vliegen naar NL. Daar had ik nog niet eens aan gedacht maar zo omzeil je natuurlijk ook het Midden-Oosten.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    50plusser/ouderenforum doorstart Forumindex -> Grand café Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 204, 205, 206
Pagina 206 van 206

Ga naar: