| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Henny

|
Geplaatst: 14 Mrt 2026 10:19:11 Onderwerp: |
|
|
Goedemorgen allemaal
Greet, wij hebben de rode camilia. Die is ook al vol op aan het bloeien.
Over het weer... Nat en waterkoud. Bewolkt ook. Geen weer voor mij.
Gisteren kwam de schuin overbuurman bij ons. Hij wilde mee met een uitstapje van Nuenen actief. Met een busje naar de biesbos en een bootocht. Speciaal voor mensen die niet zo snel zulk een uitstapje kunnen maken.
Hij vond dat het ook iets voor ons is.
Dus ingeschreven en nu gaan wij 13 juni op stap. Het busje haalt ons ook thuis op.
Prijs 5 euro pp Daar kun je het niet voor laten
https://www.actiefnuenen.nl/samen-op-stap-met-de-plusbus
Verder niets te melden
Anke, ik doe bij jouw koffie nog gebak
Maak er een fijn weekend van  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 14 Mrt 2026 10:19:11 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Dagmar57

|
Geplaatst: 14 Mrt 2026 17:00:31 Onderwerp: |
|
|
Dat is leuk Henny een boottochtje in de Biesbosch, heb ik ook al eens gedaan.
Hier is het ook een regenachtige dag maar morgen wordt het een droge dag met zon is de voorspelling voor hier, hopen dat het uitkomt.
Vanmorgen om 08.00 uur voor de buis voor de formule 1, helaas voor Verstappen deed de auto weer niet wat hij wilde, maar goed dat hoort er ook bij.
Het maakt wel dat zijn intervieuws na afloop steeds korter worden omdat hij uit frustratie kort van stof is .
Morgen maar weer zien wat het wordt tijdens de race.
Verder niet veel te melden, allemaal fijn weekend. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Kees

Geregistreerd op: 20 Aug 2024 Berichten: 892 Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug
|
Geplaatst: 14 Mrt 2026 18:57:49 Onderwerp: |
|
|
Wat een weer zeg! Het lijkt wel herfst met al die kledderregen en dat onweer... Dan is een kop koffie met een stuk slagroomtaart echt comfort food of beter gezegd troostvoedsel, hoewel de betekenis ongeveer hetzelfde is.
Mijn zwager, inmiddels overleden, vierde jaren geleden zijn bruiloft op een boot tijdens een tocht door de Biesbosch met het hele gezelschap. Het is en blijft een prachtig natuurgebed, ideaal voor een boottocht, hoewel je met een grote boot niet in die kleine kreekjes kan komen. Zo'n tocht zou ik me zeker niet laten ontzeggan, Henny.
Max Verstappen start morgen op de zesde plaats, hoorde ik. Pole position is natuurlijk altijd beter maar als ik het goed begrepen heb heeft Max een reputatie hoog te houden met scherpe inhaalmanoeuvres. Kennelijk moet de relatie met zijn auto nog wat groeien. Misschien kijk ik maar anders hoor ik het wel.
De nasi was lekker. Vandaag nog eens maar dan compleet met kroepoek en atjar, die ik inmiddels ingeslagen had. Binnenkort weer eens zelf een pot Indisch tafelzuur maken. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Henny

|
Geplaatst: 15 Mrt 2026 10:10:14 Onderwerp: |
|
|
Goedemorgen allemaal
Eindelijk weer eens de zon. Gisteren hier echt een paar fikse hagelbuien gehad. Gelukkig bleef het niet liggen en was het zo weggesmolten. Dat was hier en daar wel anders, zo ik op het nieuws zag.
Kees, hoe gaat het met je dochter? Heeft ze al een veilige route naar huis gevonden?
Verder nog niets te melden. Alleen nog even de puzzel.
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Henny

|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Greet

|
Geplaatst: 15 Mrt 2026 10:14:34 Onderwerp: |
|
|
Goede morgen .
@ Joke .
Zo mooi om de bloesem weer te zien , je hebt het er heel mooi opstaan .
@ Anky
De eerste helft van het weekend was het hier geen mooi weer , regen en hagelbuien . Nu ik dit schrijf schijnt de zon volop .
@ Henny
Mooi vooruitzicht een boottocht door de Biesbosch en dat voor maar € 5,00 .
@ Dagmar
Ook vandaag weer genieten van de Formule 1 ?
@ Kees
En is de nasi nu op ? 😊 Lekker zelf gemaakte tafelzuur .
@ Sibilla
Ik mis je hier , ik hoop maar dat alles goed is .
Ik wens jullie allemaal een mooie zondag.
Foto : Klein hoefblad
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Dagmar57

|
Geplaatst: 15 Mrt 2026 11:32:31 Onderwerp: |
|
|
De formule 1 is weer achter de rug, Verstappen uitgevallen, maar de race was wel leuk om naar te kijken.
Twee races vallen uit dit jaar door de oorlog in Iran.
Zonnetje schijnt, vanmiddag nog maar even wat tuinafval kortwieken, wasje hangt al te drogen, dacht komt zon kan het lekker buiten hangen op een wasrekje.
Nu nieuwe puzzel even maken.
Fijne zondag allemaal. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
joke

|
Geplaatst: 15 Mrt 2026 13:10:51 Onderwerp: |
|
|
Goedemiddag,
Greet een mooie foto van dat klein hoefblad er komt nu meer in bloei.
Dagmar toch genoten van de formule1 jammer dat Verstappen is uit gevallen.
Henny leuk om een boottocht door de Biesbosch te maken in juni.
Sibilla gaat alles goed met je lees je al een tijdje niet!
Kees lekker gegeten van de nasi dat gaat er altijd wel in.
Hier nu ook een zonnetje gaat toch regelmatig weg.
Bosje blauwe druifjes op tafeltje.
Fijne zondag allemaal
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Greet

|
Geplaatst: 16 Mrt 2026 08:10:18 Onderwerp: |
|
|
Goede morgen .
@ Henny
Leuke puzzelfoto .
@ Dagmar.
En is de was droog geworden buiten ?
@ Joke
Mooie foto van de voorjaars bloeiers.
Ik wens jullie allemaal een mooie dag .
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Henny

|
Geplaatst: 16 Mrt 2026 09:33:42 Onderwerp: |
|
|
Goedemorgen allemaal en wat een mooie foto's weer.
Greet dat van die eendenkoppel vind ik erg leuk.
Doet mij meteen denken aan wat de badmeester gisteren tegen mij zei. Wij zwemmen in clubverband, dus die badmeester ziet onze groep wel minstens een keer per maand.
Hij zei: "jij hebt wel een heel lieve man, he."
Mijn neus krulde en antwoorde dat ik dat ook vond en vroeg meteen waarom hij daar bij kwam.
"Nou jullie zijn zo'n relex paar. Zo zorgzaam naar elkaar toe. Mooi om zien."
Daar werd ik toch wel een beetje verlegen van. Even later zei dat ook tegen Peter.
Wel euk om te horen.
Joke met jouw foto's krijgen wij meteen les over welke plantjes het zijn. Leren wij meteen bij.
Vanmorgen al geprikt door mijn favoriete prikster. Om 8.15. Dat zijn de tijden die ik graag zie. Dan kan ik ook in huis weer gaan en staan waar in wel zoals boven de was in de machine ruimen. Met een traplift duurt het allemaal langers voor ik beneden ben en die prikkers hebben niet veel tijd p.p om te prikken. Ze hebben ook een schema. Daar hou ik dan weer rekening mee.
Nu netjes 2.4. Net al bericht gehad. Nu pas over een week prikken. de 30ste.
Mensen, de zon schijnt. Ik ga een was draaien en die straks buiten ophangen.
De vorige keer was de was ook mooi binnen een uur of drie droog. Net als bij Dagmar, denk ik zo.
Sibille, druk weekend gehad?
Anky en kees, ook een fijn weekend gehad?
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Anky

|
Geplaatst: 16 Mrt 2026 10:27:55 Onderwerp: |
|
|
Henny, ja fijn weekend gehad, veel zon overdag dus hup naar buiten.
Zelfs nog een poosje in de tuin kunnen lezen.
Zijn zeker mooie foto's!
Hier zijn alle vogelsoorten ook weer druk bezig achter elkaar aan te rennen. Gisteren waren de ganzen in de buurt volop aan het schreeuwen.
Ze hebben er allemaal zin in...😆😁
Mijn mezensprookje is zo goed als klaar, dus die komt binnenkort.
Maandag is mijn vrije dag, (behalve als ik in moet vallen) dus traditiegetrouw draai ik dan een was. De zon schijnt hier, kan ik het buiten hangen. Doe ik zo veel mogelijk.
Nu eerst even koffie, dan naar de wasmachine, die is al klaar denk ik.
Fijne dag allemaal! 🤗 _________________ Altijd blijven lachen |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Dagmar57

|
Geplaatst: 16 Mrt 2026 11:50:07 Onderwerp: |
|
|
Wat een mooie voorjaarsbloemen komen er voorbij, daar zie je aan dat de lente in aantocht is, heerlijk.
Henny: wat leuk dat de badmeester dat aangaf, hij let goed op en zoiets is toch altijd fijn om te horen dat het opvalt dat jullie zo zorgzaam voor elkaar zijn.
Ik moet zeggen dat ik ook altijd wel de indruk krijg dat jullie een fijn huwelijk hebben en dat is iets om (in de goede zin) jaloers op te zijn, zeker als een huwelijk al zolang duurt.
Ja mensen, ik heb gisteren 2 wassen buiten opgehangen in het zonnetje en zie dat jullie dat vandaag ook gaan doen, een was ruikt het lekkerst als het buiten is gedroogd, vind ik tenminste.
Ik heb de hele week vrij hoef het weekend pas weer te werken, wat een vooruitzicht, zo heerlijk met pensioen zijn
Fijne dag allemaal
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
joke

|
Geplaatst: 16 Mrt 2026 13:01:44 Onderwerp: |
|
|
Goedemiddag,
Henny die badmeester heeft jullie vast in de gaten gehouden en is toch leuk om te horen dat jullie een leuk stel zijn en zorgzaam met elkaar om gaan.
Greet wat een leuke foto van dat eenden koppel ligen knus bij elkaar.
Dagmar lekker toch bijna de hele week vrij en kan doen waar je zin in hebt.
Anky op de maandag vrij ja er is altijd wel wat te doen en jij ben vast de jongste hier want de meeste zijn al met pensioen.
Zo de belasting is ingevuld dat laten we elk jaar door iemand doen die er goed verstand van heeft en krijgen aardig wat terug.
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Henny

|
Geplaatst: 17 Mrt 2026 09:53:42 Onderwerp: |
|
|
Goedemorgen op deze, wat sombere dag.
De dames en heer hebben nog niet veel te vertellen, zo te zien
Dan ik maar.
Gisteren geprikt en eindelijk zit het op de goede waarde. Nu weer over een week prikken. Dat scheelt weer een week.
Verder, ik ben bezig geweest om een meeting te organisen voor Web Tales.
Het is gelukt: We mogen onse samen zijn bij Weverkeshof houden. Wel onder hun voorwaarde, natuurlijk. Wij mogen zelfs gebruik maken van de personeelsruimte met slecht weer.
Nu verder met het eten. Ik dacht aan een pizza restaurant, na Weverkeshof om af te sluiten.
Daar moet ik ook nog achter aan.
Verder niet veel meer te melden. Straks naar mijn vriendin
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
sibilla80

|
Geplaatst: 17 Mrt 2026 11:06:20 Onderwerp: Sibine's coffeecorner |
|
|
Goedemorgen allemaal.
Ik was er een paar dagen niet, maar ik ben gezond hoor. Het was een beetje druk allemaal, moet alles nog even terug lezen.
ik zag dat Anky op zeker moment de tent had geopend: goed van je! En Greet heeft me ook gemist, lees ik. Dat zal bij Joke, Henny en Kees ook wel zo zijn, vermoed ik. Tjonge, jonge, wat en aandacht voor mijn persoontje.
Ik zal jullie even bijpraten, daarna lees ik alles terug, okay?
ik geloof dat ik vanaf vrijdag terug moet. Wat was er ook al weer op vrijdag? Geen idee, oja, ik was op bezoek bij mijn vriendin in Maraoord. Beetje vaag allemaal, maar ja, ze ligt daar natuurlijk niet voor niks. En ik was met hun belastingaangifte bezig, maar dat lukte niet doordat ik hun DigiD niet had. Een heel gedoe, haar man kon het ook niet vinden. Het is toch allemaal goed gekomen.
De belastingaangiften lopen behoorlijk binnen nu, ik heb er nogal wat werk aan.
Nu belt mijn schoonzuster, die komt dadelijk ook haar aangifte brengen. Dus ik weet niet wanneer ik jullie kan teruglezen.
Daar is ze, tot later. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 17 Mrt 2026 11:06:20 Onderwerp: |
|
|
|
|
|