50plusser/ouderenforum doorstart
contact en uitwisseling

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

Sibine's coffeecorner
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 212, 213, 214  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    50plusser/ouderenforum doorstart Forumindex -> Grand café
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
joke

BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2026 11:33:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemorgen,

Henny ja zo zie je maar een ongelukje zit in een klein hoekje
Maar gelukkig goed afgelopen voor Peter.
Een leuke puzzel van Douwe vanuit Mexico.
Dagmar werk ze vandaag en daarna lekker genieten van je vrije dagen.
Sibilla jullie zoon zal vast nog wel bij jullie zijn en samen er maar van genieten
Greet zo wat veel nesten in de boom met de kauwen die maken soms toch een herrie.
Gisteren zijn we naar Bennekom gefietst was heerlijk weer en bij het oude postkantoor wat gedronken en even door de het dorp gelopen.
vandaag doen we rustig aan en vanavond uit eten.
De paardenbloem er komen er steeds meer te voorschijn
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht

Geplaatst: 22 Mrt 2026 11:33:40    Onderwerp:

Terug naar boven
Dagmar57

BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2026 12:49:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Gelukkig is het goed afgelopen Henny dat je gevallen is.
Ga je puzzel van douwe zo maken.

Sibilla veel plezier met je familie.

Greet prachtige foto van al die nesten.

Joke ook de paardebloem is het aanzien meer dan waard.

Fijne zondag allemaal.
Terug naar boven
sibilla80

BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2026 15:24:56    Onderwerp: Sibine's coffeecorner Reageren met citaat

Hallo allemaal.
Wat een heerlijk zonnig begin van de lente. Die was er al een tijdje, maar de wind is nog wel dun. Ik heb alles gelezen, ok van Henny d'r ogen. Dat is geen pretje, Henny, ik hoop dat het snel wordt opgelost voor je.
Kees, ik zou ook geen drank kopen voor die jongens, no way. iemand anders misschien wel, dat is dan zijn/haar eigen verantwoordelijkheid. Goed dat je het niet hebt gedaan!
Greet, dit is heerlijk opknapweer, ook voor jou. Je foto's zijn weer een plaatje waard, goed dat je die bloemenfoto van Henny hebt vergroot. Ik heb de puzzel al gemaakt. Laughing
Joke, je paardenbloem is een puzzel waard. Ng fietsen vandaag? Is het goed weer voor.
Dagmar, die puzzel van Douwe ga ik ook maken, daar heb ik nu wel tijd voor.
Anky, een speelplek voor de kinderen, we hebben er hier een: natuurpark Vikingvest. Geweldig! ik zal er foto's van zetten. Maar ik vermoed dat er bij jullie in de buurt ook speelgelegenheid genoeg is.

Vandaag dus weer eens een heel stuk gewandeld, in het nog in wording zijnde natuurgebied Marickenlnd. Alwaar er nu een speelgelegenheid voor kinderen is gemaakt, Vikingveen. Het ligt een nog te ontplooien moerasgebeid, een verbinding tussen de Nieuwkoopse Plassen en de Vinkeveense Plassen. vroeger was dit gewoon weiland, waar de koeien van (o.a.) onze schoonzoon liepen. De gemeente heeft dit dus onteigend en er een moersgebied van gemaakt. In het kader van natura2000. Het koet nog 'kleuren' natuurlijk, maar de kinderspeelplek is klaar. Kijk zelf maar, ik heb er foto's van gemaakt. Hopelijk blijft het mooi, wordt het goed onderhouden. Anders is het snel afgelopen met de kinderavonturen.

Onze zoon had en heel leuke reünie, vanavond gaan we met het hele gezin uit eten, o.a.nog voor zijn verjaardag de 10e. Hij werd toen 56. Very Happy
Zo ziet de speelplek er nu uit.

[img]https://i.ibb.co/RVB3pdH/100-0551[url=https://ibb.co/WY6LQW7].jpg[/img][/url]
Terug naar boven
sibilla80

BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2026 15:28:10    Onderwerp: Sibine's coffeecorner Reageren met citaat

Er is ook een groot wandelparcours uitgezet. We hebben er een deel van gelopen.

Terug naar boven
sibilla80

BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2026 08:59:59    Onderwerp: Sibine's coffeecorner Reageren met citaat

Goedemorgen allemaal.
De zon schijnt al volop, het belooft een zonnige mooie voorjaarsmaadag te worden. Laughing
Of het zo blijft, geen idee. Als ik de weervrouw op de radio wil geloven, wordt het grillig. We zien wel.
Ik ben vroeg vandaag, ga dadelijk naar de overkant voor de koffie. Zoonlief is al klaar om naar Duitsland te vertrekken. Hij gaat daar naar een beurs voor zijn baas. Daarna reist hij door naar Parijs, naar zijn dochter die daar een half jaar woont. Dan komt hij weer terug naar Nederland om zijn auto op te halen. Want meneer reist per trein, dat is goedkoper en ook relaxter natuurlijk.
Ik heb nog weinig te vertellen, gisteravond zijn we met het hele gezin wezen eten bij het Spoorhuis in Mijdrecht, 11 man sterk. Alleen schoonzoon Gerte en de twee Deense kleinkinderen waren er niet bij, helaas. Maar het was erg gezellig, bedoeld ook voor de verjaardag van onze zoon. Dat pakt goed uit.
Nu voor wie wil: koffie!
Terug naar boven
Anky

BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2026 09:34:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Goeiemorgen allemaal!

Het is hier ook lekker weer, de zon schijnt volop.
Ja het schijnt vanaf woensdag weer herfstachtig te worden.
Maar dat zien we dan wel weer.
Vandaag genieten we van de zon.

Ik neem even een lekkere cappuccino met een chocolade koekje...😋
Henny

BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2026 09:53:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemorgen allemaal
Sibille je hebt een drukke, maar leuk weekend gehad, Je zoon gaat beurzen af, begrijp ik, als vertegenwoordiger. Zo komt hij nog een ergens en door naar zijn dochter in Parijs. Er zijn ergere banen te bedenken Very Happy
Gezellig met heel de familie uit eten. Fijn om zo weer met z'n allen bij elkaar te zijn. Daar zullen jullie zeker van genoten hebben
Leuk, dat Vinkingsveen. Daar kunnen kinderen hun energie wel kwijt.

Er zijn weer mooie foto's te bekijken .
Vandaag nog veel wassen en buiten drogen. Nu kan het nog, want morgen wordt het een natte boel heb ik begrepen.
Morgenvroeg moet ik vroeg in het ziekenhuis zijn, dus ik denk dat ik morgen niet komschrijven.
Geniet van de dag!
Terug naar boven
Anky

BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2026 10:45:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Sibilla, ik vergat nog te zeggen dat ik die kinderspeelpaats geweldig vind.
Wij hebben bij school ook van alles wat voor kinderen leuk is.
Een paar jaar geleden is het schoolplein helemaal opnieuw ingericht.
Heel anders als vroeger, met klimtoestellen, touwen en voor de kleuters een eigentijdse zandbak, een gijbaan en een klimhuisje.
Echt super.

Fijne dag! 🤗
sibilla80

BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2026 12:59:24    Onderwerp: Sibine's coffeecorner Reageren met citaat

Geeft niks Anky, ik zie het nu, dan k je wel. Ja, hier zijn de speelplaatsen bij de scholen ook opgeknapt. Meer groen en meer uitdaging voor de kinderen. Dat is ook goed!
Morgen wordt het idd minder mooi weer, tja, het is nog maart hè. En dan krijgen we april ook nog. We zien wel wat het wordt.

Henny, succes in het zieken huis. Je kan het maar weer gehad hebben.
Ja, het was idd leuk om de hele familie weer eens bij elkaar te hebben, al ontbraken er wel nog 3. Maar de oudste kleinkinderen zijn al enige jaren dubbel, dat telt ook aan. Laughing

Onze zoon is met de trein naar Duitsland vertrokken, we hebben hem even weggebracht. Hij komt zondag weer terug om zijn auto op te halen.
Hij heeft een managementfunctie in zijn bedrijf, maar gaat dus toch naar allerlei beursen, komt daar ook collega's tegen en heeft ontdekt dat een vroegere schoolkameraad in dezelfde business zit en ook in Stuttgart zal zijn. Daar kwam hij bij de reünie achter, erg leuk.

Ik ga nu de notulen maken van de vergadering van afgelopen zaterdag. En wens jullie allemaal een fijne dag.
Terug naar boven
Dagmar57

BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2026 15:19:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Zo weer een bezig dagje gehad.

Net als Henny de was gedaan en buiten te drogen gehangen omdat het vandaag nog zonnig weer is.
Daarna de hele dag in de tuin gewerkt.
Nu lekkeer gedoucht en met een boekje op de bank.

Vanavond begint het programma "Het Blok" weer op tv, dat is een verbouwingswedstrijd, 7 stellen dacht ik gaan een appartement vanaf de grond aan opbouwen onder tijdsdruk, vind ik echt een gaaf programma. Kijken anderen hier daar ook naar of vinden jullie het niks?

Fijne dag/avond nog allemaal.
Terug naar boven
Anky

BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2026 18:30:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Het sprookje over het koolmezenpaar staat op Sprookjeswereld hoor!
Compleet met het vogelhuisje van Joke.
Greet

BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2026 07:39:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemorgen allemaal .

@ Henny ,
Sterkte vandaag .

@ Joke
Een héle mooie foto van de paardenbloem .

@ Sibilla
Mooi de kinderspeelplaats, wij hebben er hier ook 1 in de buurt waar altijd veel gebruik van wordt gemaakt . Je hebt het heel mooi vast gelegd op de foto's .

@ Dagmar
Ik volg ook het programma Het Blok.Mooi dat er koppels zijn die aan dit programma mee willen doen , ik zou het niet kunnen .

@ Anky
Mooi dat bij jullie het schoolplein opnieuw is ingericht een paar jaar geleden .Dat is hier ook gebeurd bij alle scholen in de gemeente . Je sprookje heb ik gelezen , zo leuk 👍

Ik wens jullie een fijne dag .

Een bloemetje voor jullie allemaal , in een berm stond dit bosje narcissen (helemaal alleen ) mooi te zijn 😊

Laatst aangepast door Greet op 24 Mrt 2026 11:38:24; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
joke

BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2026 11:08:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemorgen,

Sibilla mooie foto's van die kinder speel plaats zullen ze blij mee zijn.
Henny sterkte met je ogen vandaag.
Greet heel bijzonder dit bosje narcissen die vallen wel op zo bij het land.
Dagmar volg dat niet dat programma maar kijk wel af en toe even.
Anky een leuk sprookje heb je gemaakt heb het ook gelezen .
doe er een vogeltje bij de putter.

Terug naar boven
Dagmar57

BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2026 11:20:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoop dat alles goed voor je verloopt Henny.

Nee ik moet er ook niet aan denken Greet dat ik aan zo'n programma als het Blok zou moeten mee doen, maar er naar kijken is wel leuk Very Happy .

Ga misschien een eindje fietsen vandaag het weer is vandaag nog goed, morgen regen en wind.

Wat een ieder ook gaat doen vandaag, geniet er van.
Terug naar boven
Kees

BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2026 22:43:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Effe niets vn me laten horen maar ik hd eigenlijk ook niets te melden, behaalve dat ik af en toe even een frisse neus gehaald heb. Dat zal morgen wel een natte neus worden maar goed, een bui hoort ook bij het voorjaar.

Henny, tocch even schrikken, die capriolen van Peter.
eén ding tegelijk, lijkt me voortaan het devied toch maar.

Leuke goto's weer, vogels en bloemen van vooral Greet en Joke. Gagmar, heerlijk om even onderuit te zakken met een boek. doe ik ook graag.

A.s. maandag gaat de Caddy ik schat voor een halve dag, naar het inbouwbedrijf van camperinterieurs voor wat aanpassingen. Daarna maar kijken wanneer het weer eenn beetje meezit om er eens op uit te trekken. Ik heb geen standverwarming, dus dat is even uitkijken omdat de nachten best joud kunnen zijn. Ik denk dat ik dat voorlopig wel kan oplossen met een elektrische deken, die maar weinig stroom trekt. Maar een klein standkacheltje op benzine of iets dergelijks is wel een wens van me. Ik zie verder wel waar ik met dat proefdraaien tegenaan loop maar mijn heup is voorlopig nog wel even een achilleshieltje wat verdere reizen betreft dan dat proefkamperen.
Terug naar boven

Geplaatst: 24 Mrt 2026 22:43:48    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    50plusser/ouderenforum doorstart Forumindex -> Grand café Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 212, 213, 214  Volgende
Pagina 213 van 214

Ga naar: