50plusser/ouderenforum doorstart
contact en uitwisseling
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Sibine's coffeecorner
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 244, 245, 246 ... 248, 249, 250  Volgende
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    50plusser/ouderenforum doorstart Forumindex -> Grand café
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Henny



Geregistreerd op: 20 Aug 2024
Berichten: 1085
Woonplaats: Nuenen

BerichtGeplaatst: 10 Jun 2026 08:43:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemorgen!
Hang de slingers uit en blaas op de bazuinen!
We hebben een nieuwe pc gekregen en op de nieuwe pc's kun je niet meer de gewone foto's van de mobiel overzetten. Dat gaat allemaal via de Cloud. Wil je dat niet, maar gewoon alles gewoon rechtstreeks op je pc, dan moet dat via een stick. Ik weet niet of ik alles goed schrijf, hoor. Confused
Manlief is met onze nieuwe pc vorige week teruggegaan naar de leverancier voor een nieuwe videokaart.
Uiteindelijk heeft de leverancier ons een andere nieuwe pc gegeven omdat die kaart niet makkelijk leverbaar is.
Gisteren een andere nieuwe pc gehad en nu werkt alles wel, mits het via de stick overgezet wordt.
Nu kan ik weer foto's plaatsen en beter mee doen met al de leuke dingen, foto's en gesprekken die hier gebeuren.
Dagmar. al jouw foto's en map ben ik wel kwijt . Dus in de toekomst ga ik er weer een aan maken.



O ja, kees. Je vroeg wat wij in onze handen hadden


Dat was een flesje bier, 0% merk corona Very Happy
[/list]


Laatst aangepast door Henny op 10 Jun 2026 10:31:31; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: 10 Jun 2026 08:43:45    Onderwerp:

Terug naar boven
Henny



Geregistreerd op: 20 Aug 2024
Berichten: 1085
Woonplaats: Nuenen

BerichtGeplaatst: 10 Jun 2026 08:47:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Puzzel, een leuk autootje
88 stukjes

https://www.jigidi.com/nl/solve/rllcrwnh/img-0039-een-genot-om-naar-te-kijken/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
joke



Geregistreerd op: 20 Aug 2024
Berichten: 1496
Woonplaats: Veenendaal

BerichtGeplaatst: 10 Jun 2026 12:05:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemiddag,

Greet wat een schattige foto van familie zwaan met jonkies erbij.
Henny een leuk verslag van die meeting heb ook even de link bekeken.
en ga zo de twee puzzels maken.
Gisteren naar Dochter geweest in de Betuwe ook nog even de kleinkinderen gezien.
Kleinzoon is altijd op dinsdag vrij en Kleindochter loopt stage in Houten .
Vanmorgen even het dorp in geweest en een bakkie bij Duck gedaan.
langs de rijn

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dagmar57



Geregistreerd op: 22 Aug 2024
Berichten: 1122

BerichtGeplaatst: 10 Jun 2026 12:36:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Henny fijn dat je een nieuwe pc hebt.
Ik zal wel kijken of ik je nog nieuwere foto's voor puzzels kan sturen.

Greet, ik ben altijd blij als ik me nu op latere leeftijd realiseer hoeveel plezier ik heb gehad aan het opgroeien in landelijk gebied, hoe gelukkig ik werd van het dwalen daar door de natuur. Dat heb ik nog steeds trouwens maar dat is bij mijn jeugd begonnen.

Joke wij komen steeds in dezelfde gebieden, is leuk herken soms je foto's.
Ik heb ook een foto van langs de Rijn, vanmorgen genomen tijdens mijn wandelingetje, was net op tijd voor de regen weer binnen.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Greet



Geregistreerd op: 20 Aug 2024
Berichten: 293

BerichtGeplaatst: 10 Jun 2026 16:29:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedenavond

@ Henny
Gelukkig is alles nu goed opgelost wat het pc gebeuren betreft .
Mooie foto van de opvallende auto.

@ Joke
Mooi dat je jullie kleinkinderen weer hebben gezien .
Héle mooie foto van langs de Rijn .

@ Dagmar
Héle mooie foto van het doorkijkje bij de Rijn .
Was de bui op de achtergrond al geweest of kwam het jou kant op ?

Ik wens jullie een fijne avond .
Foto : Het werk van de spinselmot

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Henny



Geregistreerd op: 20 Aug 2024
Berichten: 1085
Woonplaats: Nuenen

BerichtGeplaatst: 11 Jun 2026 10:44:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemorgen allemaal.
Ik heb nog niet veel te vertellen. Wel van jullie foto's genoten met o. a. de struik met spinselmot er op. Nu met zoveel slopen en ruimen hier in onze wijk zie ik ze bijna niet meer. Crying or Very sad
Die foto's van de bomen en vegetatie bij de Rijn. Prachtig! Zo rustgevend.
Gisteren vooral bezig geweest met de foto's van de meeting. Dadelijk een mapje maken met de foto's die naar Web Tales kunnen voor de grote gezamenlijke map van de meeting. Dan is het klaar. Wel moet ik dan nog aan de gang gaan met al de foto's van de vakantie. Dan ben ik weer bij qua foto's betreft.
Eentje nog voor Sibille, gemaakt op de terugweg van vakantie. We reden door Helmond langs het kanaal. De cacaofabriek. Nu cultureel centrum, tentoonstellingen en films. Altijd wel wat te doen.
Dat gebouw zal ze wel kennen Very Happy


De zon schijnt nu volop. maar hoe lang... Er zijn al buien onderweg. Geniet er nog van.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dagmar57



Geregistreerd op: 22 Aug 2024
Berichten: 1122

BerichtGeplaatst: 11 Jun 2026 16:22:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemiddag

Rustig hier, net zo als op de hele site, komen steeds minder mensen in plaats van meer, jammer hoor.

Vanmiddag heerlijk gewandeld op de Grebbeberg, was droog.

Je bent er maar druk Henny met die Webtales en onze puzzels, maar goed houd een mens een bezig zullen we maar zeggen. Very Happy

Greet, prachtige foto van de spinselmot.

Vanavond begint wk voetbal, leeft nog niet erg voor mijn gevoel in Nederland en ook nog niet bij mezelf, maar dat zal nog wel komen. Vanavond de 1e wedstrijd nu niet direct de spannendste denk ik, maargoed komen er nog genoeg. Sommige tijden zijn alleen erg belabberd midden in de nacht of tegen de ochtend aan.
Ik erger me wel dood aan die Infantino en Trump, lijkt meer een eigen ego show dan dat het over voetbal gaat en dan nog allerlei gekte rond scheidsrechters die het land niet in mogen en de ploeg van Iran en moeilijk doen met visa en documenten voor voetbalfans uit alle delen van de wereld en dan heb ik het nog niet eens over de prijzen, die zijn voor de gewone voetbalfan uberhaupt al niet te betalen, dat werpt toch wel een enorme smet op deze WK.

Fijne avond allemaal.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kees



Geregistreerd op: 20 Aug 2024
Berichten: 1016
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

BerichtGeplaatst: 11 Jun 2026 16:33:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Weinig nieuws hier. Lekker veel gelezen de agelopen dagen en af en toe een film(serie) gekeken.

Henny, jammer van die verloren gegane foto's. Stonden die op de harde schijf van je oude computer? Dan zouden die toch te redden zijn als die schijf niet grondig gecrasht is? Foto's van Zuid-Limburg springen er altijd een beetje uit door het heuvellandschap en de eigen regionale architectuur van oudere gebouwen, zoals je foto's laten zien. Ik wist niet dat Corona ook 0,0% had maar het verbaast me niets. Ik neem meestal witbier 0,0 waar echt goeie tussen zitten.Texels Skuumkoppe vind ik erg lekker.

Die puzzel van dat (young timer) boodschappenwagentje ga ik zeker maken.

Het was agelopen dagen inderdaad soms tussen de buien door naar buiten. Rond Utreht lag het treinverkeer zelfs plat door blikseminslag. De grondwaterstand zal er ietsjes op vooruithgaan zijn met die regen en die was ook goed om het allemaal groen te houden. Dat liever dan dat dorre gedoe zoals we af en toe in een hete droge zomer hebben, vind ik.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Greet



Geregistreerd op: 20 Aug 2024
Berichten: 293

BerichtGeplaatst: 11 Jun 2026 18:21:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik kom hier de rust ook nog maar even verstoren Laughing Laughing

@ Henny
Succes met ordenen van je foto 's ,

@ Dagmar
Hier was het geen wandelweer vanmiddag , vele buien kwamen er langs .
Ik heb niets met het voetbal gebeuren .

@ Kees
Moet kunnen toch zo af en toe een paar leesdagen Smile

Het droogliggende wad met een bui op de achtergrond .
De twee witte boten die je ziet zijn de lijndiensten tussen Emden en Borkum en vice versa .De ene is de sneldienst , ben je in 50 minuten over , de andere is de gewone lijndienst , ben je in 130 min. over .

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
joke



Geregistreerd op: 20 Aug 2024
Berichten: 1496
Woonplaats: Veenendaal

BerichtGeplaatst: 11 Jun 2026 20:04:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedenavond kom ook nog even voorbij.

Greet bijzonder die foto van
spinselmot die bomen en struiken inpakken in witte spinselnesten ter bescherming.
Ook gaaf dat ver gezicht over het water met die twee witte boten.
Henny druk met de foto's van de meeting.
Dagmar was vandaag niet echt weer om een wandeling te maken.
Kees echt weer om te relaxen met lezen als je er van hou.
Heb ook niks met voetbal om alles te volgen man kijkt wel maar ook niet alles
rare tijden in de nacht.
Was hier een natte bedoeling en maar wat dingen gedaan in huis.
Morgen gaan we met de familie lunchen doen we elk jaar een keer.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dagmar57



Geregistreerd op: 22 Aug 2024
Berichten: 1122

BerichtGeplaatst: 11 Jun 2026 21:07:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Greet: ons voorkeurskoppel Lotti en Frank hebben de ton gewonnen in het Blok 🥳😄👍.
Snapte niet helemaal dat Menno en Jacky niks hebben gewonnen vond ik ook een mooi afgewerkt appartement.
En Jacky keek wel erg zuur 😂
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Greet



Geregistreerd op: 20 Aug 2024
Berichten: 293

BerichtGeplaatst: 12 Jun 2026 15:08:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemiddag allemaal .

@ Joke
De gezamenlijke lunch zul je nu wel achter de rug hebben , leuk dat jullie dat als familie elk jaar een keer doen .
Het was druk op het grasland Smile mooi dat kieviten en kraaien / roeken het samen goed kunnen vinden , héle mooie foto .

@ Dagmar.
Leuk dat Lotti en Frank hebben gewonnen , wat styling betreft vond ik het niet het mooiste appartement maar ja het is maar waar de evt. koper naar kijkt en er voor over heeft . Het zuur kijken van Jacky vond ik wel meevallen 'k vond dat Steffie dat meer deed.

Ik wens jullie allemaal een fijn weekend


Wat schaft de pot vanavond Question
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dagmar57



Geregistreerd op: 22 Aug 2024
Berichten: 1122

BerichtGeplaatst: 12 Jun 2026 15:59:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Greet: foutje ik bedoelde ipv Jacky Steffi.
Ik vond met name de tussendeuren bij Lotti en Frank heel mooi, de styling van Lotti was me soms ook te druk of apart evenzo bij Menno en Jacky met drukke kleuren zoals al het rood bij de trap. Op maar weer naar het volgende seizoen.

Joke hoop dat je een leuke lunch hebt gehad maar dat zal vast wel.

Voetbalwedstrijd gisteren was indeerdaad niet veel soeps, vanavond ook niet echt een topwedstrijd vermoed ik en morgen ook niet, alhoewel je het nooit weet soms komen er in voorronden zomaar leuke wedstrijden voorbij, maar meestal niet. Zondag wordt eigenlijk de 1e dag met goed voetbal denk ik, Brazilie, Marokko, Duitsland en Curacao en Nederland en Japan, dat wordt een lange avond en is er 's middags ook nog Formule 1 Very Happy .
Het is allemaal sport wat de klok slaat en i love it Very Happy .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
joke



Geregistreerd op: 20 Aug 2024
Berichten: 1496
Woonplaats: Veenendaal

BerichtGeplaatst: 12 Jun 2026 17:45:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Greet jij eet snijbonen en die molen voor die bonen hadden wij vroeger ook
maar dan in het groen en werd dan aan de tafel vast gemaakt vond het altijd leuk om die snijbonen er door te halen en draaien maar Very Happy hele leuke foto.
Het was een gezellige lunch en lekker gegeten en met zus een poosje zitten kletsen en met zwager en de twee broers ook en schoonzussen.
Dagmar mij man vond er ook geen bal aan maar denk ook dat het zondag
meer uit te halen valt en heb jij een top zondag voor de tv Very Happy


Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Henny



Geregistreerd op: 20 Aug 2024
Berichten: 1085
Woonplaats: Nuenen

BerichtGeplaatst: 13 Jun 2026 09:01:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Wat een prachtige foto s weer. Very Happy
Koffie genieteners. Ik ben gisteren heel bood geworden.
Gelukkig al de foto's van de meeting gesorteerd, bewerkt en zo meer. En gelukkig opgestuurd. Daar kan niets mis mee gaan.
Gisteren ochtend probeerde ik puzzels op fb te plaatsen. Na een minuut of vijf deed de curser het niet meer. Sterker nog. Niets meer. Pc via de aan en uitknopuitgexet en weer aan. Na een minuut of vijf weer hetzelfde liedje Evil or Very Mad
Manlief vond dat het aan mij ligt. Ik deed het weer niet goed en zo. Shocked maar ook bij hem hetzelfde liedje. Daarom. Elke keer liep na een minuut of vijf de pc helemaal vast


Evil or Very Mad
Dus wij weer terug naar de leverancier. Ik heb boos gezegd wat ik er van vind en gezegd dat ik de volgende keer mijn geld terug wil. Zo niet, dan zet ik de ARAG er op. Daar zijn wij lid van. En dat is echt zo.
Hij schrok toch wel en kon begrijpen dat ik zo boos was
Ik ben benieuwd.
Dus morgen geen puzzel.
Twisted Evil Crying or Very sad
Kees niet bang zijn.
De fotos en zo staan op het externe geheugen. De zeer recente foto's nog op de telefoon en fototoestel.
Very Happy Dat wordt goed in de gaten gehouden. Very Happy
Heb alleen nog een fijne dag Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: 13 Jun 2026 09:01:18    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    50plusser/ouderenforum doorstart Forumindex -> Grand café Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 244, 245, 246 ... 248, 249, 250  Volgende
Pagina 245 van 250

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.