doorstart 50plusser/ouderenforum
contact en uitwisseling
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


'Asielcrisis'?
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    doorstart 50plusser/ouderenforum Forumindex -> Maatschappij/Politiek/Discussie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Pien



Geregistreerd op: 20 Aug 2024
Berichten: 14
Woonplaats: Frankrijk

BerichtGeplaatst: 19 Sep 2024 20:16:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Het is ongekend wat hier plaats vindt. De Tweede Kamer doet zijn werk. De ambtenaren hebben goed geadviseerd. De minister wil het toch doorzetten. Gaat niet gebeuren. De democratie werkt. Maar wat een bizar gedoe. Precies zoals verwacht loopt dit.
Faber speelt gewoon voor de bühne. Zij had dit kunnen weten mag ik toch hopen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: 19 Sep 2024 20:16:33    Onderwerp:

Terug naar boven
Keesvi



Geregistreerd op: 20 Aug 2024
Berichten: 70
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

BerichtGeplaatst: 20 Sep 2024 00:11:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Pien schreef:
Het is ongekend wat hier plaats vindt. De Tweede Kamer doet zijn werk. De ambtenaren hebben goed geadviseerd. De minister wil het toch doorzetten. Gaat niet gebeuren. De democratie werkt. Maar wat een bizar gedoe. Precies zoals verwacht loopt dit.
Faber speelt gewoon voor de bühne. Zij had dit kunnen weten mag ik toch hopen.

Als het functioneren van de democratie afhangt van de inbreng van een aantal ambtenaren dan zijn we wel erg diep gezonken. Wilders en zijn handlangers zoeken de grenzen maar ook de mazen in die democratie (en reken maar dat die er zijn!) op om toe te slaan waar en wanneer hij maar kan om zijn zin te krijgen. Ik heb overigens geen lage dunk van ambtenaren al was het alleen al omdat het niet de eerste keer is dat ze ons land behoeden voor al te dwaze politieke uitwassen. Natuurlijk is Thierry Baudet stukken erger als volslagen idioot maar de geraffineerde manier waarop Wilders te werk gaat maakt het des te gevaarlijker.


Laatst aangepast door Keesvi op 20 Sep 2024 21:27:31; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Klaas



Geregistreerd op: 20 Aug 2024
Berichten: 95

BerichtGeplaatst: 20 Sep 2024 06:48:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
Ambtenaren: noodwetgeving voor asielproblemen ‘juridisch en politiek moeilijk verdedigbaar’
Het voornemen van het kabinet om via noodwetgeving vergaande maatregelen te treffen om de vermeende asielcrisis aan te pakken, wordt door ambtenaren sterk afgeraden. In de juridische analyses en adviezen die donderdagmiddag na steun van NSC alsnog met de Kamer zijn gedeeld, wijzen de ambtenaren erop dat het moeilijk is een juridisch houdbare onderbouwing te vinden om het noodrecht te activeren.

Volgens de ambtenaren is het moeilijk te beargumenten dat er sprake is van ‘buitengewone omstandigheden’. ‘Bij de totstandkoming van het huidige stelsel van staatsnoodrecht in de jaren negentig heeft de regering uitgelegd dat het staatsnoodrecht een laatste redmiddel is, dat kan worden ingezet in een oorlog of een vergelijkbare acute noodsituatie’, brengen de ambtenaren in herinnering.


Het wordt straks pas echt leuk wanneer Faber de stukken van de 'beste juristen' die naar haar voorstel gekeken hebben en er geen enkel probleem in zagen moet gaan overleggen (cursief: Faber geparafraseerd)
Zij heeft gewoon staalhard staan liegen.
Zij wist wat wij allemaal al wisten: https://www.nederlandrechtsstaat.nl/staatsnoodrecht-beschermt-tegen-bestuurlijk-misbruik-van-asielrecht-mits-de-kamer-en-de-rechter-hun-werk-doen/
Het is zoals Pien zegt allemaal puur voor de vorm en voor verdere stemmingmakerij te doen geweest

ps erg goed optreden van Yesilgoz nadat Baudet transgenders als rariteiten benoemde die hun gekkigheid maar binnenshuis achter gesloten deuren moeten gaan houden maar zeker niet aan kinderen moeten kunnen laten zien. Yesligoz -zij lust Baudet rauw weten we wel uit eerdere optredens- sprak via de voorzitter de gehele kamer aan om net zo alert te zijn op discriminatie van transgenders als ze dat zijn bij discriminatie van andere groepen
Een andere bezopen opmerking van Baudet bevatte de frase "volkeren die NOOIT bij mekaar gezet hadden mogen worden in Nederland".
En "verder heb ik begrepen dat een klein nachtje van de Lange Messer op de ministeries niet zou misstaan...enfin jullie hebben mijn nummer" (letterlijk citaat)
Hij is een enorme griezel inderdaad Kees, maar gelukkig wordt hij vooral uitgelachen


Laatst aangepast door Klaas op 20 Sep 2024 12:00:36; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Willemijn



Geregistreerd op: 20 Aug 2024
Berichten: 25

BerichtGeplaatst: 20 Sep 2024 09:35:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Pien schreef:
Het is ongekend wat hier plaats vindt. De Tweede Kamer doet zijn werk. De ambtenaren hebben goed geadviseerd. De minister wil het toch doorzetten. Gaat niet gebeuren. De democratie werkt. Maar wat een bizar gedoe. Precies zoals verwacht loopt dit.
Faber speelt gewoon voor de bühne. Zij had dit kunnen weten mag ik toch hopen.


Natuurlijk weet ze dat. Maar het hele spel gaat erom dat straks de rechter het hele plan afwijst en de PVV dan munitie heeft om de rechterlijke macht af te doen als links en elitair. Het verdacht maken van de rechterlijke macht is, evenals het verdacht maken van de vrije pers en de wetenschap, een manier van extreemrechts om onrust en wantrouwen te zaaien om zodoende macht te verwerven. Nederland let op!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Klaas



Geregistreerd op: 20 Aug 2024
Berichten: 95

BerichtGeplaatst: 20 Sep 2024 09:55:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja "dat was wel te verwachten", Nederland heeft alleen maar "totaal gestoorde D66 rechters" zal Wilders dan (opnieuw) zeggen. En zo groeit de kloof tussen Wilders en zijn aanhang en de rest van Nederland steeds verder, precies zoals dat met Trump en zijn aanhang in de VS is toegegaan.
Ondertussen glijdt de Nederlandse economie en maatschappij steeds verder af. De dingen waar het om gaat, komt niemand aan toe of daar wordt gewoon van weggekeken (wetenschap, innovatie, onderwijs, woonvoorziening, klimaatbeheersing, energietransitie, versterking EU-samenwerking op allerlei terreinen, de zorg enz enz). Mensen boos maken, opjutten, voorhouden dat het allemaal heel anders zou kunnen, heel makkelijk allemaal, maar het is alleen een schimmenspel en het heeft niets met regeren te maken, eerder met het onmogelijk maken daarvan.


Citaat:
De wereld op zijn kop
Het is de wereld op zijn kop, zegt hoogleraar Boin. “Normaal is er een crisis en gaat een regering op zoek naar een antwoord hierop en komt daarbij eventueel uit bij het staatsnoodrecht. Nu vinden de gebeurtenissen achterstevoren plaats. Het kabinet heeft de wet bekeken en een noodwet gevonden die het graag zou gebruiken voor de oplossing van een reeds bestaand beleidsprobleem.”

Er is hier dus sprake van een geconstrueerde crisis, zegt Boin. “We zien hier opportunistisch gebruik van de noodwetgeving. Niet omdat er plotseling een crisis is die daarom vraagt, maar omdat jouw oplossing erom vraagt.”

Schoof kijkt hier anders naar. “Mensen ervaren een asielcrisis”, zei hij bij de presentatie van het regeerprogramma vorige week. “Daarom is het noodzakelijk om maatregelen te nemen.”

https://www.trouw.nl/politiek/crisis-als-politieke-strategie-de-erosie-van-de-democratische-rechtsstaat~b5c8d16d/

Laten we enquetes gaan houden om te weten te komen of mensen de gemeente- of overheidsbelastingen als te hoog ervaren , de klimaatmaatregelen als onnodig ervaren, de maximum snelheid als veel te laag ervaren, etc etc

Asielopvang is een noodzakelijk (er valt niet onderuit te komen, als we dat al zouden willen) 'kwaad' en eigenlijk: een luxeprobleem

Voor zover er een probleem is ivm asielopvang heeft de overheid plenty mogelijkheden en middelen daar wat aan te doen. Wanneer zij daarin in gebreke blijft ligt dáár het probleem

Citaat:
„Voorlopig zijn de beloofde strenge asielregels van het kabinet er nog niet en blijven mensen naar Nederland komen. Feit is dat we nu al te maken hebben met een groot opvangprobleem”, zegt Jorrit Eijbersen (VVD), burgemeester van Hellendoorn, een van de gemeenten die werkt aan een nieuw azc. „Als iedereen zegt: wij doen niks meer, dan worden de problemen zeker erger en gaan mensen door het land zwerven.”

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1563734421/ondanks-beloofde-strengste-asielbeleid-ooit-voeren-gemeenten-oude-beleid-gewoon-uit-anders-worden-problemen-zeker-erger

Zouden Wilders/Faber straks via stroman Schoof decreteren: Wij verplichten dit land niets meer te doen aan nieuwe asielopvang, dan blijven asielzoekers echt niet weg (zie Groot-Brittannië), ook dan wordt het probleem (zwerven, misdaad, ander overlast tgv geen bed/brood/inkomen) alleen maar groter
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Keesvi



Geregistreerd op: 20 Aug 2024
Berichten: 70
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

BerichtGeplaatst: 15 Okt 2024 08:48:37    Onderwerp: Reageren met citaat

De pogingen van Faber om de noodmaatregel door te douwen grenzen langzamerhand aan het belachelijke. Ze is al maanden bezig om een juridische onderbouwing te vinden, terwijl haar ambtenaren niet anders lijken te kunnen dan een negatief advies te geven. Natuurlijk houdt ze hardnekkig vol om straks anderen de schuld te geven van haar mislukking. Inmiddels is een ervaren woordvoerder vertrokken en haar politiek assistent heeft nog steeds geen toegang tot het ministerie waarbij het de vraag oproept wat daar precies de reden van is.

Het kan toch niet anders dan dat Fabers energie alleen maar in het tot stand komen van die noodwet gaat zitten? Andere belangrijke zaken, zoals de huisvesting van asielzoekers en de idioot hoge kosten omdat dat nog steeds niet geregeld is, komen nauwelijks of niet aan bod. Of ligt het gebrek aan informatie daarover aan de media? Misschien moet de minister daarover veel steviger bevraagd worden. Ik schat de kans groot dat ze daar het antwoord op schuldig moet blijven en haar falen als minister duidelijker wordt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Klaas



Geregistreerd op: 20 Aug 2024
Berichten: 95

BerichtGeplaatst: 15 Okt 2024 10:25:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Het is bekend dat ze blijft volhouden hoe duidelijk haar ongelijk ook is aangetoond
Herinner je dit Kees?
Citaat:
Kort na een steekincident op woensdagavond 25 september, waarbij drie mensen gewond raakten, meldde PVV-senator Marjolein Faber dat ‘de verwarde man een Noord-Afrikaans uiterlijk heeft’. Twee van de slachtoffers spraken dit tegen en bronnen binnen de politie meldden later dat de verdachte een blanke Nederlandse man is, van 67 jaar, woonachtig in Groningen.


PVV-senator Faber onder vuur na verspreiden ‘nepnieuws’ over Groningse steekpartij:
‘Mijn tweet klopt’
De PVV-senator bleef echter achter haar tweet staan, waarin ze bovendien de media verweet de afkomst van de verdachte bewust te verzwijgen. Haar bericht riep een golf van verontwaardigde en racistische reacties op. ,,Mijn tweet klopt’’, herhaalde Faber vorige week meerdere malen voor de camera van NOS/Nieuwsuur, toen ze werd geconfronteerd met bewijs van het tegendeel.



Link
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dagmar57



Geregistreerd op: 22 Aug 2024
Berichten: 106

BerichtGeplaatst: 15 Okt 2024 11:33:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Keesvi schreef:

Andere belangrijke zaken, zoals de huisvesting van asielzoekers en de idioot hoge kosten omdat dat nog steeds niet geregeld is, komen nauwelijks of niet aan bod. Of ligt het gebrek aan informatie daarover aan de media? Misschien moet de minister daarover veel steviger bevraagd worden. Ik schat de kans groot dat ze daar het antwoord op schuldig moet blijven en haar falen als minister duidelijker wordt.


inderdaad het onderbrengen van asielzoekers in hotels kost heel veel geld en hotels verdienen er ook goed aan.
Voor het vinden van zulke lastminute opvangplekken maakt het COA gebruik van tussenpersonen. De partij die dan bij voorkeur wordt ingeschakeld is Le Cocq Holding Didam II, kortweg LCHD, van de Gelderse ondernemer René Derksen. Die persoon is omstreden en er loopt naar hem een onderzoek naar corruptie, valsheid in geschrifte en witwassen’. De FIOD doet er onderzoek naar.
https://www.quotenet.nl/zakelijk/a62550836/coa-in-zeven-maanden-euro373-miljoen-uitgaf-asielopvang-hotels/
https://www.gld.nl/nieuws/8166041/voor-miljoenen-euros-aan-beslag-in-didam

Toch vreemd dat het COA zaken doet met zo'n omstreden figuur.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dagmar57



Geregistreerd op: 22 Aug 2024
Berichten: 106

BerichtGeplaatst: 15 Okt 2024 11:35:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik denk zelf dat de noodwet er niet komt, simpelweg omdat het juridisch niet haalbaar is.
Vermoedelijk wordt het dus iets anders en wordt de vraag wat de PVV er voor terug vraagt als de noodwet er niet komt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Willemijn



Geregistreerd op: 20 Aug 2024
Berichten: 25

BerichtGeplaatst: 15 Okt 2024 11:51:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Ach, er gaan 5 jaar overheen maar dan geeft ze toch toe dat haar tweet niet klopte. Dus in 2029 zal ze mogelijk haar recente leugens ook toegeven.
https://nos.nl/regio/groningen/artikel/531980-faber-geeft-toe-mijn-tweet-over-groningse-steekpartij-klopte-niet-update


Gewoon een beetje geduld hebben....
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Willemijn



Geregistreerd op: 20 Aug 2024
Berichten: 25

BerichtGeplaatst: 15 Okt 2024 11:58:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Dagmar57 schreef:
Ik denk zelf dat de noodwet er niet komt, simpelweg omdat het juridisch niet haalbaar is.
Vermoedelijk wordt het dus iets anders en wordt de vraag wat de PVV er voor terug vraagt als de noodwet er niet komt.


Ik vraag me af waar Wilders op uit is door de noodwet, tegen beter weten in, te eisen. Misschien stuurt hij aan op de val van het kabinet om bij de volgende verkiezingen sterker uit de strijd te komen? Dat lijkt me vrij riskant, want de peilingen tonen aan dat het aantal potentiële PVV-kiezers daalt tov de voorlaatste peiling en ook zal er geen partij nog met hem in een coalitie willen stappen, denk ik zo. Dat zou mogelijk zijn politieke einde betekenen.
Dus dat hij eieren voor zijn geld gaat kiezen en daarmee nog iets zal binnenslepen voor zijn achterban lijkt me aannemelijk. En inderdaad...wat zal dat dan kunnen zijn? Hij moet er wel goede sier mee kunnen maken op X.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Keesvi



Geregistreerd op: 20 Aug 2024
Berichten: 70
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

BerichtGeplaatst: 24 Okt 2024 05:27:10    Onderwerp: Wilders heeft gewonnen Reageren met citaat

Wilders heeft helemaal geen bakzeil gehaald, wat een aantal media ons ook zullen wijsmaken. Hij heeft precies gekregen wat hij wenste, door hoog in te zetten met die eis om een noodwet. Asielzoekers, vluchtelingen en statushouders worden nu dus nog meer afgeknepen en gepest dan al het geval was. De kans op integreren, als de kabinetsplannen doorgaan zoals ze er nu liggen, lijkt voorgoed verkeken. Huisvesting was al moeilijk maar wordt nu onmogelijk, of je moet een soort van concentratiekampen als zodanig beschouwen. Nederland had al wat goed te maken op het gebied van de mensenrechten maar de rechten van kinderen zullen onder de voorgestelde maatregelen nog meer verslechteren. Terugsturen naar streken waar vluchtelingen niet vandaan komen wordt te allen tijde mogelijk, ook als ze een verblijfsvergunning hebben en het verdrag van Schengen kunnen we wel helemaal vergeten nu de grenzen binnen de EU weer in 'ere' hersteld worden.

Om het heel simpel op te sommen voor iedereen, als deze deal doorgaat dan:

1. Blijft Wilders aan de macht.

2. Heeft Wilders niets van het bestaande akkoord hoeven in te leveren.

3. Gaan werkende maatregelen opgeschort worden.

4. Krijgt Wilders exact wat hij wil: strengere asielmaatregelen.

5. Heeft de NSC wel moeten inleveren.

En als VVD en BBB akkoord gaan:

6. Geven de VVD en BBB toe bang te zijn voor Wilders en mogelijke nieuwe verkiezingen.

7. Kan Wilders dit trucje in de toekomst nog veel vaker herhalen.

Dit is gewoon hoe je politiek bedrijft als je iets wil behalen dat ver van de norm af ligt. Je zet heel hoog in en probeert dan “het compromis” in het midden te vinden, zo ver mogelijk in jouw voordeel. Wilders is niet dom, Wilders doet dit al heel veel langer en het is waanzin dat mensen erin blijven trappen.


En ondertussen staan alle beleidspunten die veel belangrijker zijn dan een asielprobleem dat helemaal geen probleem is, gewoon stil. En iedereen is er weer eens ingetrapt terwijl extreemrechts het steeds meer voor het vertellen krijgt, al dan niet met een val van het kabinet, nieuwe verkiezingen of gewoon zo doormodderen terwijl Wilders hoe dan ook steeds meer zijn zin krijgt.

Wilders krijgt exact wat hij wil, denken dat hij verliest is waanzin
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dagmar57



Geregistreerd op: 22 Aug 2024
Berichten: 106

BerichtGeplaatst: 24 Okt 2024 09:46:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik denk wel dat Wilders bakzeil heeft gehaald met als belangrijkste reden het niet door gaan van de noodwet. Dus geen ondemocratische besluiten en een kans voor de oppossitie om zich eindelijk eens beter te laten gelden.

Dat is precies het allerbelangrijkste punt en heel belangrijk dat dit niet door gaat. Wilders kan nu niet om de kamer heen en deze buiten spel zettenen, alles moet door de 1e en/of 2e kamer.

Alle andere punten qua asiel en migratie die nu op tafel liggen moeten dus voor goedkeuring nog door de 1e en 2e kamer en ik denk dat er nog wel wat punten gaan sneuvelen.
Citaat:
De noodwet die in het hoofdlijnenakkoord was afgesproken, is van tafel. Wat overblijft, zijn maatregelen die in hetzelfde hoofdlijnenakkoord grotendeels óók al waren afgesproken. Destijds was al duidelijk dat een groot deel van de plannen moeilijk doorgang zullen vinden: politiek, praktisch en juridisch. Dat is niet veranderd.

https://www.nrc.nl/nieuws/2024/10/23/pvv-bindt-in-noodwet-is-van-de-baan-a4870436

We zullen zien welke plannen het gaan halen en welke niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Keesvi



Geregistreerd op: 20 Aug 2024
Berichten: 70
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

BerichtGeplaatst: 24 Okt 2024 14:32:54    Onderwerp: Reageren met citaat

We zullen zien, Dagmar. Ik zit niet zozeer het artikel waar ik naar verwijs na te praten; het verwoordt precies mijn beeld van wat er gaande is en de tactiek van Wilders. Natuurlijk moet hij water in de wijn doen en compromissen sluiten. Dat geeft hij zelf ook toe. Zo is hij bijvoorbeeld geen minister-president geworden en sommige PVV-retoriek wordt niet uitgevoerd. Kijk maar naar de zorgsector die ons allebei na aan het hart ligt, met al dat geklungel van Agema die zichzelf herhaaldelijk tegenspreekt. Als voorbeeld want de zorg staat natuurlijk niet alleen in dit 'beleid'.

Vergis je niet in Wilders. Hij is de meest gehaaide politicus, og in ieder geval tk-lid, die we momenteel hebben. Kijk eens naar wat hij allemaal al heeft bereikt. Nederland is bovengemiddeld islamofoob, lees ik op dezelfde website. Hij heeft ervoor gezorgd dat migratie al geruime tijd item nummer 1 is op politieke agenda's en niet alleen van de PVV maar ook bij andere politieke partijen en zeker ook de media, die klakkeloos zijn terminologie overneemt. Die kritiekloze houding van de media vind ik nog jet meest ergerlijke. Het is allang niet meer alleen Johan Derksen die er allerlei botte domrechtse onzin uitkraamt. Het mag in de zogenaamde kwaliteitsmedia dan wat gepolijster overkomen maar de meeste gaan min of meer gewoon mee met de PVV-retoriek. Het artikel in de NRC, waar ik overigens al tientallen jaren een abonnement op heb, illustreert dat door o.a. het gebruik van de term streng(er). Streng hanteer je bij straffen voor vergrijpen. Ze bedoelen dat het beleid harder moet worden en hetzelfde geldt voor 'sober'. Nog soberder, ik gaf dat al aan, gaat in de richting van concentratiekampen. Ja, 'alleen maar grote centra' wordt er dan gezegd, terwijl kleinschaliger opvang nu juist veel beter geaccepteerd wordt door de bevolking, al kost dat soms even wat aanlooptijd. Natuurlijk zal de reactie zijn dat ik overdrijf maar dat doe ik niet. Ik kijk slechts naar wat ons in de nabije toekomst te wachten staat. Het voornemen om afgewezen asielzoekers te deporteren Lukt kennelijk nog even niet maar dat zal niet lang meer duren. Overdrijf ik dan? Zeg het maar.

Het valt niet mee en het waait niet over, zeker omdat Nederland niet het enige land in Europa is waar de aversie tegen immigranten (lees asielzoekers) groeit. Natuurlijk moeten er door extreemrechts barrières worden genomen maar dat zal heus wel gebeuren, links- danwel rechtsom. Ik raad iedereen aan lijntjes die nu al overduidelijk zijn door te trekken naar de toekomst. Misschien dat de schellen dan van de ogen vallen.

Weinig verrassend onderzoek: Nederland is bovengemiddeld islamofoob
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    doorstart 50plusser/ouderenforum Forumindex -> Maatschappij/Politiek/Discussie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Pagina 5 van 5

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.