| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Greet

Geregistreerd op: 20 Aug 2024 Berichten: 301
|
Geplaatst: 24 Jun 2026 12:10:36 Onderwerp: |
|
|
Het is stil hier
Joke met vakantie en de anderen druk met andere bezigheden misschien ?
Op de foto is een Pruikenboom te zien , een opvallende verschijning .
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 24 Jun 2026 12:10:36 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Klaas

Geregistreerd op: 20 Aug 2024 Berichten: 795
|
Geplaatst: 26 Jun 2026 12:10:07 Onderwerp: |
|
|
De jonge blaadjes zowel als de bloemetjes van je bladrammenas blijken goed eetbaar te zijn zoals de naam al een beetje deed vermoeden, maar het zal wel niet met die bedoeling uitgezaaid zijn waar jij je opname gemaakt hebt denk ik Greet? Ziet er weldadig uit zo'n zonovergoten veldje.
De Pruikenboom geeft me de kriebels, maar is heel interessant om te zien ook.
Mellina, de dame op je foto zit lekker in de schaduw van haar ballonnen zo te zien. Leuke opname.
Ik gooi er een Agapanthus in om jullie weer even een heel fijn weekend toe te wensen
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Greet

Geregistreerd op: 20 Aug 2024 Berichten: 301
|
Geplaatst: 26 Jun 2026 14:15:49 Onderwerp: |
|
|
@ Klaas
Het bladrammenas is uitgezaaid op een braak liggend stuk land en dient als groenbemester . Ik heb toestemming van de boer om als ik bij dit land kom wat bloemetjes en jonge blaadjes te plukken , die dan bij mij door de sla gaan .
Het is geen Agapanthus wat er op je prachtige foto staat , het is een Stekelige berenklauw ( Acanthus mollis)
Ik moet wel eens aan je denken , wonen tussen zoveel steen massa zal niet fijn zijn nu lijkt me met deze hitte dagen .
IK wens jou ook een heel fijn weekend . |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Greet

Geregistreerd op: 20 Aug 2024 Berichten: 301
|
Geplaatst: 26 Jun 2026 14:17:55 Onderwerp: |
|
|
De zomeraster
Ik wens een ieder die dit leest een fijn weekend . |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|