doorstart 50plusser/ouderenforum
contact en uitwisseling
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Voorstelrondje

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    doorstart 50plusser/ouderenforum Forumindex -> Algemeen, informatie en intro's
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Keesvi



Geregistreerd op: 20 Aug 2024
Berichten: 70
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

BerichtGeplaatst: 20 Aug 2024 16:20:33    Onderwerp: Voorstelrondje Reageren met citaat

Misschien is het aardig om een voorstelrondje te doen, ondanks dat een aantal van ons elkaar al kennen. Niet verplicht wat mij betreft en uiteraard alleen wat je zelf kwijt wilt maar het is altijd leuk om iets van elkaars achtergrond te weten. De indeling van het forum moet nog aangepast worden dus ik begin hier maar even door het spits af te bijten:

Ik ben Kees, man, 70 jaar oud. Gehuwd, een dochter van 34 en ik woon in het midden des lands, op de prachtige Utrechtse Heuvelrug.

Inmiddels enkele jaren gepensioneerd praktijkverpleegkundige (huisartsenzorg voor asielzoekers in AZC's), verpleegkundige en sociodramatherapeut in de klinische GGZ en na mijn pensionering nog drie jaar doorgewerkt, grotendeels met twee banen want ik heb ook twee jaar voor de GGD gevaccineerd als bijdrage om Covid de nek om te draaien. Als ik de kans weer krijg dan ga ik zo weer aan de slag, hoewel niet met volle werkweken want ik heb nog wel wat andere liefhebberijen:

Koken, het is nu even moeilijk maar als het weer mogelijk is met mijn camperbusje op stap gaan, boekbinden, ICT, oude techniek zoals molens en stoom, fijne techniek zoals klokken, geschiedenis, maatschappij en politiek, fiets- en wandeltochten, museumbezoek en nog wel een aantal andere dingen, eigenlijk veel te veel...

Vragen, van wat voor aard dan ook, zijn altijd welkom.


Laatst aangepast door Keesvi op 22 Aug 2024 23:22:03; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: 20 Aug 2024 16:20:33    Onderwerp:

Terug naar boven
Pien



Geregistreerd op: 20 Aug 2024
Berichten: 14
Woonplaats: Frankrijk

BerichtGeplaatst: 20 Aug 2024 16:36:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Ben Pien en sinds 2011 woon ik met mijn man in Frankrijk. Ik ben goed geïntegreerd en heb het naar mijn zin.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Greet.W



Geregistreerd op: 20 Aug 2024
Berichten: 177

BerichtGeplaatst: 20 Aug 2024 17:01:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben Greet ,
Ik woon in het noorden van het land in 1 van de steden die een zeehaven heeft , te weten Delfzijl.

Van beroep ben ik verpleegkundige , gewerkt in een algemeen ziekenhuis en een verpleeghuis somatisch / geriatrisch als nachthoofd , maar nu met pensioen.

Ik ben veel buiten in de natuur te vinden en vind het leuk om foto's te maken . En alle dagen geniet ik van mijn uitzicht over de Eems.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Douwe



Geregistreerd op: 21 Aug 2024
Berichten: 35

BerichtGeplaatst: 22 Aug 2024 20:20:08    Onderwerp: Reageren met citaat

ik ben in 2013 verhuist van Veendam naar Emmen en woon daar nu tot volle tevredenheid. Helaas moest ik wel afscheid nemen van 2 geliefden in de afgelopen 11 jaar.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Keesvi



Geregistreerd op: 20 Aug 2024
Berichten: 70
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

BerichtGeplaatst: 22 Aug 2024 23:18:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Douwe schreef:
ik ben in 2013 verhuist van Veendam naar Emmen en woon daar nu tot volle tevredenheid. Helaas moest ik wel afscheid nemen van 2 geliefden in de afgelopen 11 jaar.

Welkom Douwe! Goed om je hier weer terug te zien. We hebben iets gemeenschappelijks want ik heb een groot deel van mijn jeugd in Veendam doorgebracht, met name mijn middelbare schooltijd, dus op het roemruchte Winkler Prins Lyceum. Je hebt het niet altijd even makkelijk gehad zeg, maar mooi dat je online actief blijft. Het ging er op het vorige ouderenforum een stuk rustiger aan toe dan op 50plusser, zoals je misschien wel weet, Gelukkig maar want hoewel ik een pittige discussie nog steeds niet uit de weg ga hoeven die verbale kooigevechten van mij echt niet meer. Maar verder voor elk wat wils, zullen we maar zeggen. Als je ideeën hebt voor discussies of de forumstructuur of je weet mensen die misschien ook sociaal bezig willen zijn in een dergelijke forumomgeving aarzel dan niet om je te laten horen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dagmar57



Geregistreerd op: 22 Aug 2024
Berichten: 106

BerichtGeplaatst: 23 Aug 2024 10:38:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben Dagmar en woon op de Utrechtse Heuvelrug.
Nog werkzaam, maar ga eind dit jaar met pensioen.

Ik reageer graag op discussie forums en maak graag de puzzels van Henny in de koffiecorner.
Ik lees graag andere topics zonder te reageren, dus volg alles wel maar ben niet actief op alle forums.

Ben wel gehecht aan dit forum en heel blij dat het er weer is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Keesvi



Geregistreerd op: 20 Aug 2024
Berichten: 70
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

BerichtGeplaatst: 24 Aug 2024 20:33:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Dagmar57 schreef:
Ik ben Dagmar en woon op de Utrechtse Heuvelrug.
Nog werkzaam, maar ga eind dit jaar met pensioen.

Ik reageer graag op discussie forums en maak graag de puzzels van Henny in de koffiecorner.
Ik lees graag andere topics zonder te reageren, dus volg alles wel maar ben niet actief op alle forums.

Ben wel gehecht aan dit forum en heel blij dat het er weer is.

Fijn dat je ook weer meedoet, Dagmar! Je maakt me nieuwsgierig naar Henny's puzzels.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Douwe



Geregistreerd op: 21 Aug 2024
Berichten: 35

BerichtGeplaatst: 24 Aug 2024 21:09:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Kees (en anderen) Henny heeft hier haar puzzels gestald -> https://www.jigidi.com/user/hehety/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Keesvi



Geregistreerd op: 20 Aug 2024
Berichten: 70
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

BerichtGeplaatst: 24 Aug 2024 23:48:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Dank Douwe! Die puzzels zijn best leuk. Ik heb er inmiddels een paar gedaan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dagmar57



Geregistreerd op: 22 Aug 2024
Berichten: 106

BerichtGeplaatst: 25 Aug 2024 09:42:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Keesvi schreef:

Je maakt me nieuwsgierig naar Henny's puzzels.


Je hebt ze gevonden zag ik.
Ze zijn verslavend leuk Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Henny



Geregistreerd op: 20 Aug 2024
Berichten: 124
Woonplaats: Nuenen

BerichtGeplaatst: 9 Okt 2024 09:58:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Hallo allemaal. Een beetje zitten roddelen over mij en mijn puzzels Laughing
Ik heb er zo nog een voor jullie, Ze zijn trouwens ook op Fb te vinden onder 50 plusser.

Ik zal mij ook voorstellen voor het geval jullie mij nog niet kennen.
Ik ben een vrouw, 68 jaar en al bijna 47 jaar getrouwd met mijn man Peter.
In mijn werkzaam leven was ik verkoopster bij Witteveen en later begon ik, maar vooral wij een schoonmaakbedrijf. Helaas door lichamelijke kwalen moest ik de zaak overdragen naar een ander bedrijf zodat mijn personeel goed zat.

Onze hobby was vooral honden trainen waaronder behendigheidswedstrijden lopen. Niets is zo leuk voor de hond en de baas om samen te kunnen werken.

In het asiel lang gewerkt en voor de dierenbescherming actief geweest.
Zelfs in het bezit van mijn diploma Dieren EHBO Very Happy
Ook lang actief geweest bij de kinderboerderij Weverkeshof.
Toen ik helemaal niet meer goed uit de voeten kon met mijn handen en met mijn handen niet meer uit de voeten, moest ik daar ook mee stoppen.
Mijn bebbel werkte nog goed, dus werd ik medewerkster geworden bij Van Gogh Documentatiecentrum dat ondertussen uitgegroeid is naar Van Gogh village
https://www.vangoghbrabant.com/nl/home/nuenen/plan-je-bezoek
en gezelschapsdame bij een seniorencentrum (bejaardentehuis)
Toen dat niet meer kon zocht ik het meer bij huis en zo werd ik lid van de schrijversite Web Tales Onder de naam Henny
https://www.webtales.org/?menu=Home

En ging ik puzzelen bij Jigidi en de rest weten jullie. Very Happy
Mijn man en is zijn ondertussen gepensioneerd en maken regelmatig uitstapjes

Ik gooi er maar meteen een puzzel tegen aan,
https://www.jigidi.com/nl/solve/yow9g7u5/img-8162-pipohuisje/

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Keesvi



Geregistreerd op: 20 Aug 2024
Berichten: 70
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

BerichtGeplaatst: 16 Okt 2024 20:37:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Leuk Henny, dat je wat over je achtergronden vertelt! Je bent duidelijk een dierenvriend maar contact met je medemensen is je ook wat waard. Dat na je pensionering bezig blijven goed voor je is mag een open deur zijn maar je moet het wel doen en ik mis eerlijk gezegd toch de verplichting van een baan die me actief houdt. Dan moet je het zelf doen en voor hobby's en (het plannen van) uitstapjes heb je dan mooi de tijd. Ik denk er ernsig over om toch weer wat op te pakken, werk of vrijwilligerswerk, als mijn heup gerepareerd is. In de tussentijd doe ik gewoon jouw puzzels! Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    doorstart 50plusser/ouderenforum Forumindex -> Algemeen, informatie en intro's Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.