W E L K O M

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

Sibine's coffeecorner
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 273, 274, 275 ... 288, 289, 290  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren     Forumindex -> Grand café
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Kees
moderator

BerichtGeplaatst: 27 Aug 2026 15:46:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja, scherp, Sibilla, was ik vergeten. Die maissoep moet zeker gepureerd worden. Dat komt de smaak ten goede en daar wordt ie zo lekker romig van, maar uiteraard ook voor de vertering, want die vliezen om de korrels verwerk je als mens niet.

Met een goed koksmes, een schilmesje en een broodmes kun je de meeste kookklussen wel aan. Een santoku ipv een koksmes kan ook prima, hoewel die iets meer speciaal geschikt is voor groente. Verder heb ik, voor de volledigheid, ook nog wel een fileer-, een uitbeenmes en een kaakmesje (voor haring) maar die gebruik ik niet zo veel. Een wat groter professioneel vismes heb ik aan de zoon van mijn zusje gegeven die heel graag visgerechten maakt. Een vleesmes vind ik prettig omdat ik vaak grotere stukken vlees koop en dan werkt wat langer en smaller een stuk fijner dan het bredere koksmes of de santoku. Ikea heeft ook redelijk spul maar dan moet je echt het duurste nemen wat ze in het assortiment hebben. De goedkope Ikea-messen worden al bot als je ernaar kijkt. Qua prijs-prestatie maak je een heel goede keuze met die Zwitserse messen van Victorinox.en die actiemessen van de Hoogvliet van het eveneens Zwitserse merk Kuhn Rikon lijken me van een dergelijke kwaliteit. Verder heb je natuurlijk persoonlijke voorkeuren, grote of kleine handen, handigheid met slijpen of niet, vind je een wat zwaarder of juist lichter mes prettig, de balans, het heft van hout, metaal, kunststof en natuurlijk het onderhoud naast slijpen en aanzetten. Als je me aan het huilen wilt krijgen dan moet je een kwaliteitsmes in de vaatwasser deponeren. <LOL>

Als je die volledige set van Hoogvliet, inclusief messenblok bij elkaar wilt sparen dan moet je voor zo'n 3000 euro boodschappen doen binnen enkele maanden. Dan heb je voor 3,96 euro zes messen en voor 12.99, zeg maar totaal 17 euro en eventueel nog een tientje extra met een prima snijplank, een heel mooie set messen, dat geld meer dan waard. Het zou bijvoorbeeld best een mooi huwelijkscadeu kunnen zijn. Dergelijke acties zijn natuurlijk altijd klantenbinding. Bij medicijnen, alcoholische dranken, zuigelingenvoeding en nog wat dingen krijg je geen spaarzegeltjes. De laatste tijd doe ik het gros van mijn boodschappen toch wel bij de Hoogvliet, dus ik heb er niets extra's voor uitgegeven, mede omdat ik die volledige set niet nodig heb. Ik hou wel van spaarzegeltjesacties, lekker kneuterig plakken op een spaarkaart. De supermarktketens proberen met dergelijke acties meer omzet te krijgen en dat betalen we uiteindelijk met onze boodschappen. Maar als je goed rekent en je verstand erbij houdt dan kun je met leuke spullen thuiskomen voor weinig of geen geld.

Wat winkelen betreft, nu we het er toch over hebben, vind ik de Aldi en de Lidl ook best prettig, omdat ze redelijk scherp geprijsd zijn en vaak leuke non-food artikelen hebben. De Aldi doet zo goed als niets aan zegeltjesacties maar de Lidl iets meer, vaak met flutdingen, zoals die pluizige knuffels die bij schoolkinderen populair zijn. Vroeger waren het discounters met duidelijk lagere prijzen dan AH, Jumbo en Plus maar die tijd is voorbij. Nederland is een land van sjacheraars, lijkt het, met alle aanbiedingen, acties en kortingen waarmee we om de oren geslagen worden. In Duitsland speelt dat veel minder, waardoor de normale prijzen daar vaak lager liggen dan bij ons. Wij moeten bij wijze van spreken vijf supermarkten aflopen om ongeveer hetzelfde te betalen als een Duitser bij die ene supermarkt. Bij het Kruidvat moet je nogal eens van die megaverpakkingen kopen om voordeliger uit te zijn, waardoor je huis in een pakhuis verandert, als je niet uitkijkt. Dat is me dus veel te vermoeiend en te tijdrovend. Dan liever een enkele supermarkt waar ik grotendeels mijn wekelijkse boodschappen kan halen en die gemiddeld een redelijk bedrag op de kassabon weet te zetten.

Ooit hadden we ook nog de Coop, de C1000, Super de Boer, de Konmar, de Edah en ik kan me de winkels van de Vivo, de Gruyter, Simon de Wit, de Végé, Groenwoudt nog wel heugen als opvolgers van de kruidenierswinkels. Alleen de Spar lijkt onuitroeibaar, zie je zelfs overal in Europa. Die vind ik mooi als campingwinkel maar is peperduur.

Laatst aangepast door Kees op 28 Aug 2026 19:26:03; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht

Geplaatst: 27 Aug 2026 15:46:56    Onderwerp:

Terug naar boven
Anky

BerichtGeplaatst: 27 Aug 2026 19:55:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Het was weer een mooie dag vandaag.
Ik had een gezellige lunch met mijn vriendinnen.
Morgen met mijn collega de klas inrichten.
We willen het ieder jaar weer net een beetje anders doen.
Dan kunnen we maandag fris beginnen.
Kees wat die knuffels van Lidl betreft, de kleuters zijn er dol op!
We sparen de zegels met een paar totdat we alle soorten een paar keer hebben.
Dan tijdens een juffendag mogen alle kinderen van onze groep er eentje uitzoeken.
Is al een paar jaar een groot succes.
Dus voor mij zijn die knuffels geen flutdingen hoor...😄😁
Maar jij hebt liever messen..😜

Fijne avond allemaal! 🤗
Ben benieuwd of die onweersbuien nog komen. Is nog steeds droog hier en warm.
Kees
moderator

BerichtGeplaatst: 27 Aug 2026 23:19:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Anky, daar had ik niet bij stilgestaan maar ik gun kinderen die knuffels natuurlijk van harte. Ik zeg ook nooit nee tegen die zegeltjes maar geef ze weg aan kinderen die ze graag willen hebben. Soms is dat lastig en ik vraag dan aan zo'n groepje of ze afspraken gemaakt hebben over de verdeling van die zegeltjes of dat de brutaalste de meeste krijgt of iets dergelijks. Vaak levert dat wel leuke reacties op en zijn die kinderen inderdaad zo sociaal om ze eerlijk onder elkaar te verdelen. Dat vind ik dan weer erg leuk.

Overigens, als mijn culinaire ge-oh voor jullie teveel van het goede is, zeg het dan gewoon hoor! Dan hou ik het wel wat beknopter. Wat dat betreft ben ik niet zo gauw op mijn teentjes getrapt. Smile
Terug naar boven
joke

BerichtGeplaatst: 28 Aug 2026 08:18:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemorgen allemaal,

Sibilla leuk om een fotoboek te maken.
Dagmar een mooie foto van die wachttoren en leuk die info erbij van Greet.
Kees zo jij hebt ook best veel zegeltjes gespaard en kan je een mes kopen.
Anky naar Gouda geweest een leuke stad.
Greet een prachtige foto heb je gemaakt.
Henny een leuke puzzel van je hoed.
Kan niet op alles reageren daar staat mijn hoofd nu niet naar.
Zwager is overleden en zondag condoleren en maandag afscheid nemen in besloten kring.

Goed weekend

Laatst aangepast door joke op 29 Aug 2026 19:43:13; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Henny

BerichtGeplaatst: 28 Aug 2026 09:58:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemorgen allemaal.
Eerst Joke.
Joke, eindelijk is je zwager toch over kunnen gaan. Het was best een zware tijd voor jullie. Gecondoleerd. Sad
Sterkte met de uitvaart.

Anky, jullie zijn er klaar voor. Lat maandag de kinderen maar komen Laughing

Greet, die foto met de schapen ga ik zondag wel gebruiken Very Happy

Sibila, weer een beetje rust in huis nu de drukte wat voorbij is?

Kees, Anke was mij voor. Very Happy Die prullen zijn zeer gelieft bij de jeugd. Daar spaar ik aan mee voor een dochter van een goede kennis. Zij heeft een dochter die les geeft aan een kleuter of basisschool. Voor haar spaar ik zegels, of knuffels en wat meer zij bij elkaar. Die verdeeld zij weer onder de kinderen die wat minder te makken hebben. Zo kunnen zij ook mee doen met acties.
Jumbo is weer begonnen met plaatjes. Ik weet bij god niet wat het is, maar ik spaar mee. Laughing
En verder. Je passie voor goede messen: We wisten al dat je goed met naalden bent. Nu dat over is, met messen aan de slag en het kan niet genoeg zijn Laughing Zolang je het maar voor koken gebruikt vinden wij het best. Wink
Nee, hoor. Ga jij maar lekker door met je verhaaltjes over koken en messen. Wij steken er zelfs wat van op.
Hier heeft het vannacht goed geregend en geonweerd. bijna 12 mm regen gevallen. Vanmiddag verwachten we ook het nodige. Dus op tijd boodschappen halen.
Terug naar boven
Henny

BerichtGeplaatst: 28 Aug 2026 10:44:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Puzzel Rohen Hoed. Very Happy

Veel puzzelplezier!

88 stukjes
https://www.jigidi.com/nl/solve/etkd91ip/img-5119-robin-hoed/

195 stukjes
https://www.jigidi.com/nl/solve/roalug27/img-5119-robin-hoed/
Terug naar boven
Kees
moderator

BerichtGeplaatst: 28 Aug 2026 10:56:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Wat betreft die pluizebollen van de Lidl trek ik mijn negatieve kwalificatie in, hoor. Ik begrijp ook best dat kinderen er gek op zijn, anders zouden ze na schooltijd niet in horden bij de uitgang staan om de zegeltjes te scoren.

Vanuit het zuiden is er een flink regenfront met onweer op komst, hier in het midden halverwege de middag verwacht. Ik had toch al geen plannen buitenshuis, dus laat de natuur maar mooi een beetje bijkomen met de nattigheid.

Gisteren een flinke pan maaltijdsoep gekookt met veel verse groenten, witte bonen en tomaat. Zo goed als vegetarisch maar ik overweeg om er straks toch nog wat soepballetjes en wat pasta of vermicelli bij te doen. Nou, dat verzadigt wel.

Verder ben ik bezig om een forum op te zetten met als thema en titel de Zorgconsument. Doe ik in eerste instantie omdat ik de mogelijkheden van zo'n forum wil doorgronden. Lang voor het Internet gemeengoed werd zat ik al online te communiceren via BBS-en en later ben ik jarenlang zeer actief geweest op meerdere forums van CompuServe, waar ik ook ruim vier jaar gewerkt heb. Ik vind zo'n forumstructuur, zoals we die hier ook hebben, prettig omdat je een indeling kunt maken die voor iedereen duidelijk is, je omgevingen kunt creëren voor sociale groepjes of bepaalde interesses, en zo'n omgeving werkt het beste voor discussies. Als thema heb ik mijn min of meer recente ervaringen met de gezondheidszorg gebruikt. Ik wilde daar al een poosje wat meer mee doen, ook omdat ik vast de enige niet ben met een verhaal op dat vlak, met vragen, behoefte aan toetsing etc. Het gaat wel om gevoelige materie, dus ik moet de boel goed inrichten met alle regelgeving en risico's maar we zullen zien of het wat wordt. Ik ben er nog mee bezig maar als jullie een kijkje willen nemen dan kan dat al wel op: Zorgconsument. Om te testen kan ik ook wel wat activiteit gebruiken en feedback is uiteraard ook welkom. Het is voor alle duidelijkheid geen pouching, met de bedoeling om jullie hier vandaan te verleiden. Het is een totaal andere omgeving, en zeker geen alternatief voor dit forum, maar dat lijkt me eigenlijk al wel duidelijk.

Joke, gecondoleerd met het overlijden van je zwager en sterkte.
Terug naar boven
Virgo

BerichtGeplaatst: 28 Aug 2026 21:56:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Kees schreef vandaag: Ik ben er nog mee bezig maar als jullie een kijkje willen nemen dan kan dat al wel op: Zorgconsument. Om te testen kan ik ook wel wat activiteit gebruiken en feedback is uiteraard ook welkom.
Kees, je weet hoe moeilijk het is in dit ouderenforum om aan deelnemers te komen. Hoe denk je in jouw Zorgconsument-forum publiek te trekken?
Ik vind jouw plannen sympathiek en ik hoop dat ze slagen.
Kees
moderator

BerichtGeplaatst: 28 Aug 2026 23:15:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Virgo, dank voor je reactie. Ik heb echt geen hoge verwachtigen van zo'n nieuw forum. Ik zou in de eerste plaats heel graag zien dat het hier meer aan zou trekken, en dat mag ook best in de koffiehoek hier. Ik mis nog steeds heel erg wat ik bij 50plusser tegenkwam, ook, of misschien juist, een aantal markante leden waar ik het soms mordicus mee oneens was.

Wat mij betreft is het een opwelling, gezien mijn ervaringen met gezondheidsinstituties, die ik ergens kwijt wil. Ik weet zo goed als zeker dat ik de enige niet ben die met een dergelijke ballast onder de arm rondloopt maar ik ben wel zo realistisch om te beseffen dat lang niet iedereen die even gaat delen op een forum. Het hoeft overigens allemaal niet zo beladen te zijn. Ik noemde al het paracetamolletje en er is ook ruimte voor wat meer politiek getinte discussie, bijvoorbeeld over het zorgverzekeringsstelsel.

Bereikbaarheid en bekendheid zijn cruciale factoren. Om zoiets te laten werken heb je content nodig, zichtbare inhoud waarmee je duidelijk maakt dat je, in welke behoefte je voorziet, naast mensen en websites die naar je linken met je webadres. Als je zoiets begint dan doe je dat vanuit het niets en dat is niet aantrekkelijk, geen reclame, geen mond-tot-mond en het trekt verder ook niet aan. Om de leegte wat op te vullen plaats ik als beginnetje wat eigen ervaringen, waarmee ik wat inhoud laat zien maar ik ga absoluut niet trollen, dingen verzinnen om te suggereren dat het om een actief forum gaat. Er zijn wel andere mogelijkheden om te plaatsen buiten die persoonlijke dingen maar het moet allemaal wel hout snijden. Dat zie ik de komende dagen wel.

Het kan twee kanten opgaan. Het wordt helemaal niks en die kans acht ik best groot. Of ik heb iets aangeboord waar behoefte aan is en dan ben ik er klaar voor, ook voor een grotere schaal als dat nodig mocht zijn, hoewel er nog wat puntjes op de i gezet moeten worden.

Je hebt wel goed opgepikt dat mijn bedoelingen serieus zijn, Virgo. Daar doe ik niets aan af, waar ik duidelijk over wil zijn.

Onverhoopt kan ik altijd mijn ervaringen nog gebruiken om een soort van forum te beginnen over boekbinden, astrologie, fotografie, Karl Marx, voedsel, asielzoekers, Stephen Hawking, E-nummers, geocaching, camperen, eigen huis & tuin, Thomas Piketty of wat dan ook, om slechts enkele van mijn belangstellingsgebieden te noemen. Smile
Terug naar boven
Greet

BerichtGeplaatst: 29 Aug 2026 06:23:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemorgen allemaal .

@ Joke
Gecondoleerd met het overlijden van je zwager , en ik wens je heel veel sterkte .
Prachtige foto van de passiebloem.

@ Henny
Ik zag van jou 2 prachtige foto's van de jonge poesjes , leuk dat je deze herrinnering hier deelt .

@ Sibilla
En is het fotoboek maken gelukt ?
Mooie foto van de sieruien .

@ Anky
Je vakantie is weer voorbij , wat is dat snel gegaan hé .
Geniet nog even van het weekend , en dan maandag weer met frisse moed weer aan het werk .

@ Dagmar
Ben je vrij het weekend of moet je werken ? Hoelang duurt het nog voordat je laatste werkdag een feit is ?

@ Kees
Jij blij met je messen , kun je eerst weer jaren mee vooruit .
Succes met je nieuwe Forum : Zorgconsument .

Ik wens jullie allemaal een fijn weekend

Foto : Mijn uitzicht is voor de komende 3 en een halve maand anders dan dat ik gewend ben. Vanwege werkzaamheden aan de buitenkant van de apartementen staat er een steiger gedeeltelijk voor mijn kamerraam .
Terug naar boven
Henny

BerichtGeplaatst: 29 Aug 2026 09:08:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemorgen allemaal.
Dank je Greet dat je die foto's van zo'n 40 jaar geleden leuk vindt. een beetje nostalgie. Very Happy
Toen hadden we al 2 volwassen katten en twee kittens van onszelf en kwamen er nog twee logees uit hetzelfde nest bij. Ondertussen was er een keukenbrand bij de buren een paar deuren verder en zij hadden nog 2 kittens uit hetzelfde nest. Die hebben wij toen ook een paar weken gehad zodat ze konden herstellen van de rook die ze ingeademd hadden. De keuken kon in die tijd ook hersteld worden.
Onze twee honden hadden het er toen maar druk mee Laughing gelukkig is het allemaal goed gekomen.

Greet bij jou ook alles in de steigers? Het lijkt wel of het overal op de schop gaat. Hier zijn ze een hele buurt aan het vernieuwen. Alles afbreken en er aparttementen van 5 hoog, meen ik, aan heet bouwen. Alles moet door onze straat, maar daar zijn we, na een klein jaar wel aan gewend.
Koffieleuten.
Wij gaan vandaag het centrum niet in voor de boodschappen.
over een week wordt hier een AZC geopend waar 159 mensen terecht kunnen. Alles is klaar en staat er al.
Nu komt de heer Wilders en aanhang om zijn mening te ventleren. Er komen ook tegenprotesten.
Er worden ook een stel relschoppers verwacht die gaan rellen om te rellen.
We zien wel. Wij zorgen dat wij thuis zijn.

https://www.ed.nl/nuenen-gerwen-en-nederwetten/nuenen-maakt-zich-op-voor-azc-protest-met-wilders-winkeliers-weten-niet-wat-hen-te-wachten-staat~af8ed476/

Wij gaan boodschappen!
Terug naar boven
Kees
moderator

BerichtGeplaatst: 29 Aug 2026 13:35:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Greet, dat ziet er niet fraai uit. Je zal die ontsiering wel kunnen omzeilen door met je camera wat in te zoomen maar meer dan drie maanden lang tegen die steiger aan kijken is best lang.

Henny, nostalgische foto's vind ik ook hartstikke leuk, dus die ijn wat mij betreft ook welkom, uiteraard van iedereen.
Dat AZC is qua grootte best bescheiden. Dat daar toch weer zo'n ophef over gemaakt wordt vind ik schandalig. Er is geen sprake van een tsunami en als iedere gemeente zijn steentje bijdraagt vallen de lasten per gemeente best mee. Vrijwel altijd hoor je er een paar maanden nadat een azc in gebruik genomen is niets meer over. De meeste mensen hebben het niet eens in de gaten, merken er niets van, velen vinden het juist leuk en sommigen doen er vrijwilligerswerk. Maar Wilders moet natuurlijk zijn statement weer maken met zijn ophitserij, waar altijd wel weer een aantal mensen intrapt. Je kunt je afvragen of de toeloop niet voor een groot deel wordt veroorzaakt door sensatiezoekers of erger, van die beroepsreltrappers en extreemrechtse figuren, doorgaans kleine groepjes, die als harde kern wel de toon zetten.
Demonstreren mag, is een recht en besturen zijn zelfs verplicht om demonstraties min of meer te faciliteren en in ieder geval toe te staan, tenzij de veiligheid in het geding is. Maar ik begrijp ook wel dat je er zeker in dit geval liever verre van blijft. en liever je positieve ervaringen met je Somalische buurtjes koestert.
Terug naar boven
Anky

BerichtGeplaatst: 29 Aug 2026 14:27:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Kees dat heb je mooi opgezet dat zorgforum.
Ik heb er even een kijkje genomen, maar voor mij is het niet relevant.
Ik kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die vragen hebben over het een of ander.
Succes ermee, ik hoop dat er reacties voor je komen.
Greet vervelend zo'n steiger voor je neus.
Ze zijn bij ons achter een hele nieuwe wijk aan het bouwen.
Uiteraard herrie, vrachtauto's die af en aan rijden en zand, veel zand...dat flink stuift als de wind onze kant op staat.
Dat gaat nog jaren duren...maar ja, mensen willen huizen.
Ach het went wel.
Joke gecondoleerd met je zwager, sterkte!
Leuk Henny, die poezenfoto's.
Ik moet je laatste puzzel nog maken, zal wel morgen worden.

Voor de liefhebbers, ik heb weer een sprookje neergezet op SPROOKJESWERELD.

Fijn weekend allemaal! 🤗
Kees
moderator

BerichtGeplaatst: 29 Aug 2026 15:10:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Dankjewel, Anky. Leuk dat je er even gekeken hebt. Of het wat wordt weet ik niet maar ik moet echt uitzoeken hoe ik zoiets wereldkundig maak. Het leent zich er niet voor om uitbundig reclame te maken maar als niemand van het bestaan weet dan gaat er natuurlijk ook niemand naartoe.
Een paar berichtjes om te testen zou ik wel fijn vinden, dus zet rustig iets vrijblijvends of onschuldigs in Algemeen of de Pleisterplek. Ik raad wel aan om een nickname te gebruiken, dus relatief anoniem te blijven. Dat zal ik in de omschrijvingen nog wel vermelden.

Bouwwerkzaamheden in je buurt geven altijd overlast, herrie, troep, opbrekingen. Onze generatie is dat aan de andere kant wel gewend uit onze jeugd tijdens de wederopbouw. Braakliggende terreintjes in de buurt waren ideale speelplekken om hutten te bouwen en cowboytje of Ivanhoe te spelen. Op een gegeven moment werden daar dan huizen, winkels, een school of een kerk op gezet. Vanuit het raam in de klas heb ik heel wat heipalen de grond in zien verdwijnen. En wat een herrie, want van dubbel glas en geluidsisolatie had toen nog vrijwel niemand gehoord. Een deel ging zelfs nog met stoom op de een of andere manier. Veel boeiender dan de lessen vond ik dat eigenlijk. <LOL>
Over stoom gesproken heb ik dat als kind nog wel in vol bedrijf gezien op het industriespoor bij mijn grootouders in de buurt, in Groote Lindt, bij Zwijndrecht. Dat zal eind vijftiger jaren zijn geweest. Jaren later reden er in Duitsland nog wel treinen met stoomlocomotieven op nog niet geëlectrificeerde spoortrajecten, in Nederland toen al lang allemaal dieselelektrisch.

Tegenwoordig moet je voor stoomtreinen naar museumspoorlijnen, waar we er in ons land best een aantal van hebben. De VSM is een grote, en rijdt deels over regulier spoor en Rotterdam heeft ook zo'n stichting, die alleen maar regulier spoor gebruikt met heel grote locomotieven. In de buurt van Veendam, waar ik een deel van mijn jeugd doorbracht, en Stadskanaal heb je de STAR, ook best een flinke onderneming met leuke arrangementen. Verder ook veel kleintjes, vaak meer stoomtrammetjes, die in de eerste helft van de vorige eeuw een groot deel van het OV verzorgden. Vaak zijn de sporen van die railtrajecten nog wel zichtbaar, op landkaarten als een soort langgerekte strepen van boomrijen en vaak zijn er wandel- en fietspaden van gemaakt. Ik heb een aantal van die trajecten gefietst, fantaserend hoe het was om dat met zo'n stoomtram te doen.
Terug naar boven
Dagmar57

BerichtGeplaatst: 29 Aug 2026 16:30:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb niets met de Aldi en met de Lidl ok niet veel, al is de kwaliteit van spullen in de winkel zowel als online best goed. Heb wel eens gereedschap en tuinartikelen via de lidl gekocht tijdens een actie en ben daar heel tevreden over.
De Plus is inderdaad heel erg duur dus daar kom ik nooit en de Jumbo is ook niet mijn winkel, vind de kwaliteit van spullen daar vaak ondermaats.
Mijn winkel is de AH, heel uitgebreid assortiment, mooie groenten en fruit en als je op aanbiedingen let en niet de merkartikelen koopt valt het met de prijs ook mee. Ik kom er al jaren en voor mij blijft het de beste supermarkt ook qua personeel.
Zegetles heb ik niets mee, uiteindelijk betaal je die als klant zelf, dus volkomen overbodig.

Anky, je vakantie zit er alweer op, wat gaat de tijd snel, ik weet nog dat je in je laatste week zat en nu ga je maandag alweer beginnen.

Joke gecondoleerd met het overlijden van je zwager en sterkte de komende tijd.

Henny de puzzel met de hoed gemaakt, natuurlijk die met de meeste stukjes, daar gaat behoorlijk wat tijd in zitten maar ik vind het juist heerlijk lekker lang puzzelen.
Kan me voorstellen dat je Wilders liever vermijd, wat eeng edoe met al die azc's overal.

Greet; wat jammer dat bouwsteigers je mooie uitzicht waar we altijd van die mooie foto's van krijgen tijdelijk dat moooie uitzicht ontsieren. Helaas is het soms nodig voor onderhoud.

Kees: een zorgforum, ik zal er morgen eens even een kijkje op nemen.
Hoop voor je dat het gaat lopen.

Terug naar boven

Geplaatst: 29 Aug 2026 16:30:36    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren     Forumindex -> Grand café Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 273, 274, 275 ... 288, 289, 290  Volgende
Pagina 274 van 290

Ga naar: