W E L K O M

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

Sibine's coffeecorner
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 282, 283, 284

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren     Forumindex -> Grand café
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Henny

BerichtGeplaatst: 22 Sep 2026 09:47:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemorgen allemaal
Gisteren helemaal geen tijd gehad om hier te komen schrijven. De een na de ander bezoek. Dat kan zo gebeuren. Laughing
Joke, alsnog gefeliciteerd met je kleindochter. Smile

Dagmar, Coda is een heel bijzonder museum en je kut er ook nog lekker eten.
Zeker de collectie van Thé Tjong-Khing is prachtig. Allemaal tekeningen in de stijl van tekeningen van kleine kinderen waren zelfs indrukwekkend. Daar komen nog heel wat puzzels van. Het grappige was, je wordt er zelf ook rustiger van door naar te kijken

Dit is de link naar het museum
https://www.museum.nl/nl/coda/tentoonstelling/kroon-op-de-taart-de-getekende-werelden-van-the-tjong-khing

Greet, die bij prachtig! Die regenboog ook, trouwens. Very Happy
Trouwens al de foto's

Een beetje druk vandaag, want manlief is gisteren ook door zijn rug gegaan. Een pijnstiller en infraroodlamp in de vorm van een sunshower hebben al wonderen gedaan. Tenminste... het heeft zijn tijd nodig, maar dat komt wel weer goed.
Mijn vriendin komt vandaag naar mij.
Waarom? Dan kan ze al de foto's op het scherm van de pc zien en dat is tocj beter dan van een scherm van de foon, of fototoestel.

Wij saampjes op het dak van Het Loo

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht

Geplaatst: 22 Sep 2026 09:47:08    Onderwerp:

Terug naar boven
Dagmar57

BerichtGeplaatst: 22 Sep 2026 15:44:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Wat vervelend Henny dat je man door zijn rug is gegaan, is meestal niet ernstig maar duurt even voor het over is. Verzorg hem maar goed Very Happy .

Kees; hoe meer mensen hoe leuker en je reageert altijd uitgebreid zowel hier als in discussietopics, dat is wat mij betreft geen probleem, that is you Very Happy .

Vandaag lekker de tuin winterklaar gemaakt, gesnoeid etc, hoop nu voorlopig even klaar te zijn met tuinwerk, meestal echter groeit het onkruid harder dan me lief is en moet ik blijven bijschoffelen.

Las vandaag dat social media Hyves terug komt, daar zat ik vroeger ook op en vond het altijd erg leuk. Hoewel ik andere social media mijd en nergens op zit heb ik me voor Hyves gelijk aangemeld, maar de interesse was zo groot dat er alleen vandaag al 10.000 mensen zich hebben aangemeld dus ik moet wachten of ik morgen bij de volgende 10.000 zit en me aan kan melden.
Fijne er van is dat het niet gaat werken met algoritmes. Ben heel benieuwd.
https://www.nu.nl/tech/6410543/sociaal-netwerk-hyves-22-jaar-na-

Fijne avond.
Terug naar boven
Greet

BerichtGeplaatst: 22 Sep 2026 15:47:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemiddag allemaal .

@ Kees .
Het is leuk dat je hier meeschrijft ( vind ik ) dus wat mij betreft zo doorgaan .

@ Henny
Wat een mooie en fantsievolle foto is de tweede foto die je laat zien , en grappig om te zien Peter tussen de bomen .
Vervelend dat Peter door zijn rug is gegaan , gelukkig gebeurde dat niet vorige week .
Prachtige foto van jullie samen op het dak van het Loo .

@ Dagmar
Mooi dat je de tuin al winterklaar hebt gemaakt . Als het je lukt om op Hyves te komen dan wens ik je veel plezier hiermee .

Ik wens jullie allemaal een fijne avond .
Foto : Een gedeelte van de reguliere opvang van asielzoekers .
Wij hebben hier sinds 1997 de reguliere opvang waar nu 672 asielzoekers verblijven , er is hier ook een tijdelijke opvang voor 150 asielzoekers .
Zaterdag hebben ze open dag ( burendag ) in de afgelopen jaren ben ik daar 2 keer geweest en misschien a.s. zaterdag wel weer .

De Eems was vandaag een spiegel , zolang als vandaag heb ik dat nog niet eerder meegemaakt om 8 .00 uur was het al zo en nu ik dit schrijf nog steeds een spiegel .
Terug naar boven
Anky

BerichtGeplaatst: 22 Sep 2026 18:08:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Mooie foto's!
Het was hier vandaag ook nagenoeg windstil. Dat gebeurt maar zelden.
Weinig zon, maar wel lekker weer.
De kinderen konden zonder jas buiten spelen.
Waarschijnlijk blijft het nog een paar dagen lekker.
Vind ik prima, het kan nog lang genoeg koud en winderig worden.
Fijne avond allemaal! 🤗
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren     Forumindex -> Grand café Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 282, 283, 284
Pagina 284 van 284

Ga naar: